Offres d'emploi Administration - 3730 Hoeselt :   169 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administratief medewerker

  • Barbarich SRL
  • Liège
  • Durée indéterminée
De € 2.000 à € 2.600 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Het verwerken van bestellingen van onze klanten.
  • Zorg dragen voor de juiste afhandeling van klachten.

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Administratieve ondersteuning op de dienst Aankoop

  • Floralux
  • Ham
  • Durée indéterminée
  • Samen met de aankoper vorm je de organisatorische spil en sta je in voor de administratieve...
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van seizoensbestellingen via SAP voor elke winkel.

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Personal Assistant (PA) / Executive Sales Support (ESS)

  • Robert Half
  • Hasselt
  • Intérim
  • Agendabeheer en coördinatie van vergaderingen, evenementen en reizen;
  • Voorbereiden en opmaken van rapporten, presentaties en documenten;

Administratief bediende - Erpe-Mere - Transport

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
  • Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Office Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe
  • Als het eerste aanspreekpunt ben jij het gezicht van het bedrijf en zorg je voor een warm welkom....
  • Je bewaart het overzicht over alle vergaderruimtes, brengt deze in orde qua benodigdheden en...

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Administratieve medewerker bij Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen te Genk!

  • Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen
  • Genk
  • Durée indéterminée
  • ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
  • Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende...

Medewerker Patrimonium

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Administratief vastgoedbeheer: Je beheert de administratie rond patrimoniumbeheer, zoals uitbestede...
  • Procesoptimalisatie: Je stroomlijnt administratieve processen en zorgt voor nauwkeurige opvolging...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van jouw klanten van A tot Z;
  • Je zorgt voor de opvolging van de "keuringen" bij jouw klanten (inplannen van de controles,...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Hoeselt (région Tongres)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Relatiebeheerder Zakelijke Verzekeringen

  • CTRL-F Finance Limburg
  • Hasselt
  • Durée déterminée
  • Dossierbeheer: Je beheert de verzekeringsdossiers van ondernemingen, van offerteaanvraag tot...
  • Klantencontact: Naast de Accountmanager ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten en...

Receptionist - Hasselt (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Hasselt
  • Ontvangst & Contact: Je begroet bezoekers met een warme glimlach, beantwoord vragen en begeleidt...
  • Organisatie & Planning: Je beheert vergaderruimtes, inplannen en opvolgen van afspraken in en zorgt...

Administratief Bediende- 2 ploegen

  • Unique Genk
  • Tongres
  • Intérim option contrat fixe
  • Jij bent de go-to persoon voor klanten die vragen hebben over hun bestellingen.
  • Je checkt de binnenkomende orders en geeft het magazijn vlot het startschot om de levering op gang...

Customer service medewerker (2-talig Nederlands/Frans)

  • Q jobs
  • Tongres
  • Intérim
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...

Administratief planner (2-talig Nederlands/Frans)

  • Q jobs
  • Tongres
  • Intérim
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...

Schoonmaakmedewerker regio Tongeren

  • AGO Jobs & HR
  • Tongres
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Schoonmaakmedewerker vlinder

  • Actief Interim Tongeren
  • Tongres
  • Intérim option contrat fixe
Geeft het jou voldoening om een kantoor spik en span te maken? Ben jij bovendien flexibel?Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!Voor...

Administratief bediende carrosseriegarage (2-talig Nederlands/Frans)

  • Q jobs
  • Tongres
  • Intérim
Plannen en organiseren van verhuurde goederen Algemeen klassement Mail en telefooncontact met klanten Opvolgen van dossiers 

Dossierbeheerder verzekeringen

  • Start People
  • Looz
  • Durée indéterminée
  • Het commerciële team en de verzekeringsagenten ondersteunen.
  • Administratieve en boekhoudkundige taken uitvoeren waarbij je in contact staat met diverse cliënten.

Commercieel Binnendienst Medewerker

  • Client of Manpower
  • Tongres
  • Durée indéterminée
  • Je geeft hen advies en technische ondersteuning. 
  • Je maakt offertes op via het interne offertesysteem op basis van een technisch plan.

Vlootmedewerker/Administratief Bediende

  • Q jobs
  • Tongres
  • Intérim
Uitvoeren en opvolgen van de vlootplanning van A tot Z, inclusief inschrijving van nieuwe voertuigen en hun uiteindelijke inzet in de actieve...

Customer Service medewerker

  • Vivaldis
  • Tongres
  • Intérim
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.* Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen...

Executive Assistant

  • Robert Walters Belgium
  • Brabant flamand
  • Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
Jouw takenpakket als Executive Assistant: * Behandelen van mails en telefoons* Agenda management * Organiseren van meetings* Notuleren tijdens...

Administratief Bediende

  • Vivaldis
  • Hoeselt
  • Intérim
Je zal een essentiële rol spelen in de ondersteuning van onze dagelijkse activiteiten en klantenservice van de garage / bedrijfsvoertuigen* Verwerken...

Administratief Hoofd

  • Q jobs
  • Tongres
  • Intérim
Coördineren en superviseren van het administratieve team.Ontwikkelen en implementeren van administratieve procedures en processen.Beheren van...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Hoeselt?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 169 emplois à Hoeselt dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".