Offres d'emploi Administration - 2910 Essen :   234 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Dossierbeheerder verzekeringen

  • Start People
  • Essen
  • Intérim option contrat fixe
  • Als dossierbeheerder ondersteun je het hele team in de commerciële werking binnen het agentschap.
  • Je werkt zelfstandig. Uiteraard kun je altijd rekenen op de ondersteuning van je ervaren collega’s.

Dossierbeheerder Verzekeringen

  • Start People
  • Putte
  • Durée indéterminée
  • Als Dossierbeheerder ondersteun je het hele team in de commerciële werking binnen het agentschap.
  • Je werkt zelfstandig. Uiteraard kun je altijd rekenen op de ondersteuning van je ervaren collega’s.

Telefoniste first line

  • Actief Interim Kapellen
  • Kapellen (Anv.)
  • Je beantwoordt telefoongesprekken professioneel en klantvriendelijk.
  • Je zorgt dat boodschappen snel en nauwkeurig worden doorgegeven.

First Line Officer - NL/FR/ENG

  • Start People
  • Kapellen (Anv.)
  • Intérim option contrat fixe
Jusqu'à € 2.600 par mois
  • Je verwerkt binnenkomende telefoons.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers.

Onthaalmedewerker

  • Actief Interim Bornem
  • Kapellen (Anv.)
  • Intérim option contrat fixe
  • Beantwoorden van inkomende vragen via telefoon of per e-mail.
  • Correct inplannen van afspraken in de agenda van de werkplaats.

Customer Service Medewerker

  • Unique Antwerpen Office
  • Kapellen (Anv.)
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren van wagenparken en alternatieve vervoersoplossingen zoals e-bikes, openbaar vervoer en...
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers over hun bedrijfswagen, met oog voor detail en service.

Administratief bediende

  • Vivaldis
  • Kapellen (Anv.)
Voor en bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. * Beantwoorden van telefoons * Orders ingeven in het...

Medewerker Projectadministratie

  • Q jobs
  • Brecht
  • Intérim
Als medewerker van de projectadministratie sta je in voor de opvolging van de administratieve dossiers binnen de projectafdelingJe biedt...

Baliemedewerker

  • Vivaldis
  • Meer
  • Intérim
* aanspreekpunt zijn voor bezoekers, chauffeurs en collega's * ontvangen van chauffeurs en het registreren van bezoekers * chauffeurs en...

Administratief bediende verzekeringen

  • Start People
  • Brasschaat
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren van verzekeringsdossiers; 
  • Dagelijks klantencontact; 

Administratief medewerker

  • CLICC
  • Kapellen (Anv.)
  • Durée indéterminée
  • Klanten opvolgen
  • Communicatie via e-mail en telefoon

Administratief medewerker

  • WZC ZONNEWENDE Kapellen
  • Kapellen (Anv.)
  • Durée indéterminée
  • Dagelijkse administratie en facturatie van het woonzorgcentrum en de serviceflats en ons dagcentrum.
  • Onthaal bemannen bij afwezigheid vrijwilliger.

Administratief medewerker expeditie - vroegdienst

  • COMECO
  • Meer
  • Durée indéterminée
Comeco maakt deel uit van de Belgian Pork Group, een netwerk met 7 vestigingen gelegen in België, gespecialiseerd in kwaliteitsvol varkensvlees....

Administratief bediende

  • PROFITCO
  • Brasschaat
  • Durée indéterminée
  • Je hebt contact met klanten die diverse talen spreken.
  • Je beantwoordt telefoons.

Administratief medewerk(st)er / hulpboekhoud(st)er

  • Trilations N.V.
  • Kontich
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
Word jij helemaal warm van hulp bij de boekhouding? Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. Klinkt deze uitdaging als iets voor jou?...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Essen (région Anvers & Port d'Anvers)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratief bediende voor werkbonafhandeling

  • Engie
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée déterminée
  • je assisteert bij het proces werkbonafhandeling
  • je werkt nauwkeurig in het beheersysteem (de PM module van SAP)

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)

  • Kantoor Notaris Evi Jansen
  • Wommelgem
  • Durée indéterminée, Starter
  • Front Office Taken:Onthaal/Receptie (Telefoon, deur, wachtzaal, …)Beheer kantooragendaBehandeling...
  • Back Office Taken:Administratieve ondersteuning van de notaris en dossierbeheerdersKlassement...

Office Manager - Kom jij ons team versterken?

  • Immo Jamar
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Beheren van de info-mailbox
  • Inplannen van afspraken voor de makelaars

Administratief Bediende Aankoop

  • Xtra Interim & Select
  • Wijnegem
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
  • Het volledige aankoopproces administratief opvolgen van A tot Z
  • Aan de hand van de noden van het bedrijf probeer jij producten/artikelen aan de juiste prijs aan te...

Technisch Baliemedewerker

  • Xtra
  • Schoten
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
  • Klanten verwelkomen en adviseren bij de aankoop van gereedschappen en machines. 
  • Voorzien van technische productinformatie en het doen van aanbevelingen op basis van de behoeften...

Dossierbeheerder HR en beleidsondersteuning

  • Universiteit van Antwerpen
  • Anvers
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Gemiddeld anderhalve dag per week (30%) sta je ter ondersteuning van het facultaire HR-team en de...
  • Gemiddeld een halve dag per week (10%) vervul je taken in de financiële cel van de faculteit: bij...

Administratief medewerker kinderopvang

  • Helan Onafhankelijk ziekenfonds
  • Borgethout / Hoboken / Wilrijk
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance dentaire
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Je volgt de verwerking van de inschrijvingen van de kinderen nauwgezet op. Hierbij sta je niet...
  • Je hebt veel persoonlijk contact met de ouders van de kinderen, affiniteit met kwetsbare...

Traineeship Management Assistant

  • Profile Group Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Vélo en leasing
    • Formations
  • Administratieve ondersteuning:
  • Beheren van agenda en coördineren van afspraken en vergaderingen.

Management Assistant

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Je organiseert evenementen van A tot Z.
  • Je ondersteunt de COO en het directiecomité.

Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Administratieve ondersteuning bieden voor enkele advocaten;
  • Telefonische aanspreekpunt van het team;

Executive Assistant - Group Level

  • Page Personnel
  • Aartselaar
  • Travelmanagement en Agendabeheer
    • Beheer van agenda's en coördinatie van belangrijke...
    • Organiseren van reis-arrangementen en personeelsbijeenkomsten van A tot Z.

Office Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Je bent de maestro van agenda's, het plannen van vergaderingen en het coördineren van afspraken;
  • Telefoontjes en e-mails beantwoorden met een stralende glimlach;

Office Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • ONTHAAL:
  • Persoonlijk en telefonisch onthaal van klanten en leveranciers;

Management Assistant met juridische taken

  • Bright Plus Antwerpen
  • Aartselaar
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat in voor agenda beheer en travelmanagement.
  • Je ondersteunt bij vergaderingen en maakt verslagen op.

Office Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Uurroosters van medewerkers opvolgen;
  • Flexi dagcontracten aanmaken;
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Essen?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 234 emplois à Essen dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".