Offres d'emploi Administration - 2387 Baerle-Duc :   76 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant Immobiliën en Expansie (24 u / week)

  • Aldi Turnhout
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je biedt ondersteuning aan verschillende managers bij lopende vastgoedprojecten
  • Je voert voorbereidende en opvolgende administratieve taken uit. Dit houdt o.a. in:

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Facility Admin

  • ISS Facility Services
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het beheren van het loket en het ontvangen van bezoekers. 
  • Dagelijks beheer van de mailbox en de binnenkomende tickets in onze software.  

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Turnhout

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Office Assistant

  • Bright Plus Geel
  • Beerse
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en beheren van de telefoon- en mailbox.
  • Coördineren van facilitaire taken, zoals onderhoudsplanning, bestellingen en het netjes houden van...

Project Administrator

  • Bright Plus Geel
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
  • Je vertegenwoordigt projecten zowel intern als extern. Je communiceert duidelijk tussen de...
  • Door jouw klantgerichte aanpak kan je de behoeften van de klant vertalen in product- en...

Office Manager - Business Services - Turnhout

  • Page Personnel
  • Turnhout
  • Beantwoorden van klantvragen en geven van telefonisch en online advies.
  • Verwerken van boekingen en reservaties, inclusief gegevensbeheer.

Office Assistant - Voor het grootste kantoor van de Kempen!

  • Austin Bright
  • Mol
  • Durée indéterminée
  • Cliëntenonthaal: Je verwelkomt cliënten met een glimlach, zowel aan de balie als telefonisch, en...
  • Facturatie en betalingen: Met oog voor detail volg je de facturatie en betalingen van klanten op en...

Administratief medewerker

  • Robert Half
  • Anvers
  • Intérim
  • Print-, scan- en kopieeropdrachten uitvoeren;
  • Notities omzetten in professioneel ogende verslagen;

Werfplanner/recruiter - veiligheid

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Intérim
De € 2.300 à € 2.800 par mois
Jouw takenpakket als Werfplanner/recruiter - veiligheid:Je bent verantwoordelijk voor de werfplanning / rekrutering op één van de grootste werven van...

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

host

  • Port of Antwerp-Bruges
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Je verzorgt het onthaal in het Havenhuis en in Portopolis of tijdens evenementen. Je bent het...
  • Je geeft rondleidingen in het Havenhuis en in de haven in verschillende talen (Nederlands, Frans,...

Administratief bediende

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Intérim
De € 3.000 à € 3.300 par mois
Jouw takenpakket als Administratief bediende:* Je staat in voor de verwerking van verzekeringsaanvragen * Je stelt financiële garantieteksten op aan...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Baerle-Duc (région Mol)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

AML Compliance Medewerker

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 3.500 par mois
Jouw takenpakket als AML Compliance Medewerker:* Je beheert het volledige AML-proces voor de klanten van A tot Z* Je verzamelt gegevens van klanten...

Transportplanner

  • Robert Half
  • Turnhout
  • Intérim
De verantwoordelijkheden van deze functie als Transportplanner (m/v/x) zijn:* Organiseren, coördineren en opvolgen van de dagelijkse transporten;*...

Administratieve duizendpoot- ordermanagement/projectplanning

  • Vivaldis
  • Baerle-Duc
  • Intérim option contrat fixe
* Je zorgt ervoor dat controleren en verwerken + coördinatie van binnenkomende bestellingen / orders via verschillende kanalen (ERP) * Algemene...

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Schoonmaakmedewerker regio Baarle-Hertog

  • AGO Jobs & HR
  • Baerle-Duc
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Administratief bediende - Erpe-Mere - Transport

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
  • Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Administratief bediende - baliemedewerker

  • Accent
  • Rijkevorsel
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Onze klant is een expert in verwerking en recycling van oude metalen.Samen zorgen zij voor een betere leefomgeving.Voor onze klant zijn we op zoek...

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Assistent Operators Manager

  • Actief Interim Turnhout
  • Merksplas
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal instaan voor de commerciële documenten op te stellen
  • Je maakt offertes

Document voorbereider / scanner

  • Client of Manpower
  • Turnhout
  • Intérim option contrat fixe
Je taken omvatten het voorbereiden van documenten voor de scanner en het verwerken van gegevens.

Baliemedewerker

  • Vivaldis
  • Meer
  • Intérim
* aanspreekpunt zijn voor bezoekers, chauffeurs en collega's * ontvangen van chauffeurs en het registreren van bezoekers * chauffeurs en...

Werkvoorbereider

  • Unique Turnhout
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
  • Nieuwe projectopdrachten ontvangen vanuit de salesafdeling
  • Intensieve samenwerking met projectleiders om installaties efficiënt voor te bereiden
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Baerle-Duc?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 76 emplois à Baerle-Duc dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".