Offres d'emploi Administration - 1800 Vilvorde :   697 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Vliegende PWA-consulent

  • Actiris
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
À partir de € 2.799,08 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Travail à domicile
  • Je voert inschrijvingen uit, verspreidt informatie over het PWA-systeem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de telefonische permanentie.

Office Manager Sociaal Departement (m/v/x)

  • Federatie van de Belgische Elektriciteits- en Gasbedrijven
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
FEBEG is momenteel op zoek naar een office manager met interesse in de inhoudelijke dossiers voor het Sociaal Departement.•U werkt nauw samen met en...

Administratief bediende patiëntenadministratie

  • Universitair Psychiatrisch Centrum KU Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • je bent verantwoordelijk voor de administratieve en praktische organisatie van de...
  • je neemt de gezamenlijke permanentie van de lokale onthaaldesk op en verwelkomt patiënten en...

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

Medewerk(st)er verantwoordelijk voor onthaal en administratie

  • Notariskantoor Bénédicte Boes en Steven Praet
  • Grimbergen
  • Durée indéterminée
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • bied je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen:

Administratief Medewerker Klantendienst - direct contract van bepaalde duur van 20u/week

  • AMP
  • Bruxelles
  • Je beantwoordt de vragen en klachten van de klanten per telefoon of per mail, met betrekking tot de...
  • Je behandelt inkomende en uitgaande oproepen.
    • Je behandelt gemiddeld 50 calls per dag.

Medewerker overheidsopdrachten

  • Familiehulp
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je ontwikkelt, beheert en stelt jouw expertise m.b.t. overheidsopdrachten en...
  • Je volgt dossiers in veband met gebouwen en ICT op;

2 dossierbeheerders

  • Departement Werk, Economie, Wetenschap, Innovatie en Sociale Economie
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Wil je een actieve rol spelen in het verkleinen van de digitale kloof in Vlaanderen? Wil je bijdragen aan de ondersteuning van ondernemingen die...

Administratief medewerk(st)er / hulpboekhoud(st)er

  • Trilations N.V.
  • Kontich
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
Word jij helemaal warm van hulp bij de boekhouding? Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. Klinkt deze uitdaging als iets voor jou?...

Administratief medewerker

  • Ser-Tech Group
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • De werkverdeling en planning van onze poetshulpen
  • Je staat in contact met klanten en interne collega’s (werfverantwoordelijken)

Junior Business Assistant (m/f/x) - Diegem

  • Page Personnel
  • Machelen (Br.Fl.)
  • Manage the mailbox of the department
  • Prepare external communications per mail

Administrative Assistant (M/F/X) - North Brussels

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Administratieve ondersteuning van het team
  • Email en oproepen beheren

Executive Assistant to the CEO - Vilvoorde - International

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Travelmanagement around Europe from A to Z
  • Agendamanagement: Coordinating and managing executive schedules and appointments

Receptionist - Pharmaceuticals - Zaventem

  • Page Personnel
  • Machelen (Br.Fl.)
  • Welcoming visitors, employees and clients
  • Manage phone calls and mail

medewerker Beleidsondersteuning (C4-C5)

  • Gemeente Zemst
  • Zemst
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van het secretariaat als cel van het team...
  • Je zorgt ervoor dat de vergaderingen/raden van gemeente & OCMW Zemst op een vlotte manier kunnen...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Vilvorde (région Vilvorde - Zaventem)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratief medewerker - Gent

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Ondersteunen van het team door het beheren van administratieve taken ;
  • Beantwoorden van telefoon- en e-mailverzoeken ;

Executive Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheer van agenda's (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten)
  • Organiseren van interne en externe bijeenkomsten en evenementen.

Junior Office & Management Assistant (m/f/x) - Diegem

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Help with internal and external communications (update website and internal communication tool,...
  • Help organizing internal & client events & projects

Office Manager

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en opvolgen van binnenkomende telefoons en e-mails;
  • Beheren van de algemene mailbox;

Management Assistant (deeltijdse invulling mogelijk)

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Je zorgt voor het opstellen en inboeken van facturen;
  • Je bereidt stukkenbundels voor en werkt nauwkeurig met pdf-bestanden;

Administratief medewerker - Gent

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Algemene administratieve taken uitvoeren ;
  • Bestellingen plaatsen en facturen verwerken ;

Administratief Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren en organiseren van reisplanningen voor medewerkers;
  • Ondersteunen bij de organisatie van klantenevents en personeelsfeestjes;

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Administratief medewerker - Gent

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Ondersteuning bieden aan het Secretarial & Business Support team ;
  • Verwerken en beheren van inkomende en uitgaande correspondentie ;

Junior Executive Assistant - Machelen (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Plannen, organiseren en coördineren van agenda's en meetings.
  • Ondersteunen bij interne en externe communicatie (e-mails, presentaties, rapporten).

Office Manager

  • Incinera Divetran
  • Relegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de coördinatie van het dagelijks gebeuren bij Divetran. Je zorgt dat je collega’s...
  • Je staat in voor onze HR: je staat in voor de payroll, administratie en opvolging wat betreft...

Project Consultant - Management Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer
  • Meetings organiseren, catering, restaurants boeken …

Record Management Specialist (m/f/x) - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Review, sort, labeling and cataloging files
  • Classify documents in different categories

Administratief medewerker Burgerzaken

  • Gemeente Overijse
  • Overijse
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je bent een contactpersoon voor burgers bij de behandeling van hun dossier. Je denkt mee en reikt...

Office Assistant - Grimbergen - Pharma (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Beheer van dagelijkse kantooractiviteiten en vergaderingen.
  • Agendabeheer van vergaderzalen.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Vilvorde?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 697 emplois à Vilvorde dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".