Offres d'emploi Administration - Brabant flamand :   4 jobs

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Administration Coordinator (m/f/x) - Vilvoorde

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Fournir un soutien administratif quotidien aux planificateurs sur les projets.
  • Collecter les informations nécessaires pour compléter les dossiers et les organiser.

Collaborateur administratif contrôle facture

  • Colruyt Group
  • Hal
  • Durée indéterminée
  • Vous contrôlez quotidiennement les factures entrantes. Les quantités mentionnées sont-elles...
  • Vous vous entretenez régulièrement, par voie écrite ou par téléphone, avec des fournisseurs, la...

Réceptionnist bilingue Français / Néerlandais

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Accueillir les clients et les orienter dans l'entreprise ;
  • Gérer les appels entrants et sortants en français et en néerlandais ;

Admin Operator Logistc

  • Start People
  • Asse
  • Durée déterminée
  • Gérer le processus de livraison et de restitution des véhicules loués.
  • Assurer la coordination avec les clients pour planifier les livraisons et les récupérations de...
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Page Personnel

Junior Office & Management Assistant (m/f/x) - Diegem

Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be

Our client is a renowed B2B consultancy company that provides advisory services on Intellectual Property matters for other Belgian & international company. Among others, they help their clients with protecting their branding & marketing activities.

Their office in Diegem is growing and, therefore, they are looking for a new member in their Office/Management Support team.

Junior Office & Management Assistant (m/f/x) - Diegem

Description de la fonction

As the Office & Management Assistant, your tasks will be to:


  • Help with internal and external communications (update website and internal communication tool, drafting newsletters, updating the social media channels)

  • Help organizing internal & client events & projects

  • Arrange travels for managers (flights, hotels, meeting rooms, etc.)

  • Administrative support to the HR team

  • Help with office management (order new materials, contact suppliers, admin)

  • Follow-up invoices

Profil


  • You obtained a Bachelor or a Master degree

  • You have a professional proficiency in English

  • You have a professional proficiency in French (OR in Dutch but with basics in French)

  • You are eager to learn, motivated and have a positive attitude

  • You are dynamic, social and like to work with people

  • You like the mix of teamwork and autonomy

  • You are organized

Offre


  • Attractive and competitive salary package with extralegal benefits

  • Possibility to have a car after 2 years

  • Long-term contract on full-time basis

  • Flexibilities (e.g. 2 days home office)

  • Many trainings & events offered by the company

  • Flat hierarchy with a personal approach (evaluations, personal growth plan, etc.)

  • Well-reputed and modern company

  • International but with a familial touch in work culture

  • Easy access by public transport & car (parking)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Administration", Employé administratif inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "5000 Namur".