Offres d'emploi Administration - 1780 Wemmel :   648 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Ondersteunen van het management met agenda- en e-mailbeheer.
  • Organiseren van interne en externe evenementen, zoals teamvergaderingen, workshops en...

Executive Assistant to the CEO - Vilvoorde - International

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Travelmanagement around Europe from A to Z
  • Agendamanagement: Coordinating and managing executive schedules and appointments

Project Assistant (m/f/x) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Algemeen administratief support (e-mails, dossierbeheer in CRM...)
  • Ondersteuning bieden bij de organisatie van events, workshops & opleidingen

Office Assistant - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Assist with the onboarding of new employees
  • Manage the overall inventory of office and ensuring everything is stocked and organized

Administratief Medewerker (GECO-Statuut)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Verslaglegging en agendabeheer: Je stelt agenda's op voor interne en externe vergaderingen, plant...
  • Vergaderruimtes en reservaties: Je regelt de interne vergaderruimtes en boekt externe locaties...

Office Manager (M/F/X) - Pharma- Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Manage relationships with suppliers: ensuring all office supplies are ordered and delivered on time
  • Support the Office Management team: assist in leading a small administrative team to keep the...

Administratief Medewerker in Telecommunicatie

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Het bieden van administratieve ondersteuning aan het contact center van het bedrijf
  • Behandelen van inkomende en uitgaande communicatie.

Management & Communication Assistant

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Als Junior Management Assistant speel je een sleutelrol in het ondersteunen van het Philanthorpy...
  • Documentbeheer: Opstellen, nalezen en vertalen van documenten in het Nederlands en Frans.

CRM & Administratief Medewerker

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Zorg voor de nauwkeurige en relevante invoer, controle, aanpassing en update van gegevens in het...
  • Verrijk onze database door proactief ontwikkelingen in de sector en actualiteiten te volgen.

Administrative Support Specialist - Brussel - Tweetalig NL/FR

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Dagelijkse update van het CRM (Client Relationship Management).
  • Digitalisering van interne en externe documenten.

Personal Assistant (m/f/x) in Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Agenda management
  • Handling of correspondence internally and externally

Office Assistant - Brussels - Fashion (M/F/X).

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Greet visitors, manage phone calls, and handle incoming and outgoing correspondence.
  • Schedule meetings, coordinate appointments, and manage office calendars.

Administratief Assistant (m/f/x) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Assisteren bij het organiseren van meetings, vergaderingen en andere administratieve taken binnen...
  • Bijhouden van projectdossiers en voortgang, en ondersteuning bieden bij administratieve taken...

Office Manager - Brussels - Fashion (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten en faciliteiten.
  • Ondersteunen van het managementteam met administratieve taken.

Assistent Contract Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Klantencontact: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via de telefoon en biedt een...
  • Technische ondersteuning: Je helpt klanten en technici bij hun vragen en behoeften.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Wemmel (région Asse)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Receptionist / office manager

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Het beantwoorden van telefoongesprekken en het ontvangen van bezoekers ;
  • Het beheren van agenda's en het organiseren van vergaderingen ;

Receptionist & Office Assistant - Brussel

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Coördineren van kantooractiviteiten
  • Beheren van agenda's en communicatie

Receptionist - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Client Greeting and Customer Service: Warmly welcoming visitors, clients, and customers as they...
  • Appointment and Event Coordination: Managing appointments for stylists, designers, and clients, as...

Facilitair Medewerker

  • Bright Plus Brussel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Facilitair beheer: Onderhoud en reparaties coördineren, contracten met externe leveranciers...
  • Gebouwbeheer: Zorgen voor een schone, veilige en goed functionerende werkomgeving.

Administratief medewerker - Gent

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Ondersteunen van het team door het beheren van administratieve taken ;
  • Beantwoorden van telefoon- en e-mailverzoeken ;

Executive Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheer van agenda's (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten)
  • Organiseren van interne en externe bijeenkomsten en evenementen.

Junior Office & Management Assistant (m/f/x) - Diegem

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Help with internal and external communications (update website and internal communication tool,...
  • Help organizing internal & client events & projects

Administratief medewerker Burgerzaken

  • Gemeente Overijse
  • Overijse
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je bent een contactpersoon voor burgers bij de behandeling van hun dossier. Je denkt mee en reikt...

Coördinerend Team Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Het Development team is altijd trots op de projecten die het kan en mag realiseren. Hier komt...
  • Je ontzorgt je collega's van kleine dagelijkse beslommeringen: van het beheer van de post tot de...

Management Assistant (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Opstellen en verspreiden van de weekplanning (agendabeheer) voor het managementteam.
  • Beheren van inkomende post en het plaatsen van kantoorbestellingen.

Receptionist (M/F/X) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Serve as the face of our company, warmly greeting visitors, clients, and team members.
  • Manage the front desk, handling phone calls, emails, and directing inquiries professionally.

Personal Assistant & Office Management

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Managing the agenda
  • Organising travel arrangements

Administratief Bediende

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Je organiseert zowel de interne als externe vergaderingen 
  • Je onderhoudt ons digitaal platform (Sharepoint)

Management Assistant - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Supporting the management team with administrative tasks;
  • Coordinating and managing the management team's schedules;

Administratief medewerker - Gent

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Algemene administratieve taken uitvoeren ;
  • Bestellingen plaatsen en facturen verwerken ;
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Wemmel?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 648 emplois à Wemmel dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".