Aankomen op je werk doe je zo
Je aankomst zet de toon voor de rest van de werkdag. Reden genoeg om op een goede manier de kantoordeuren open te zwaaien.
Zijn er recente veranderingen in de arbeidswetgeving? Wat zijn de nieuwste tips & tricks om je carrière een boost te geven, een nieuwe job te scoren of de sfeer op je werk te verbeteren? Hoe zorg je zelf voor het perfecte evenwicht tussen werk en je privé? En hoeveel verdient iemand in een welbepaalde functie?
Op onze actualiteitspagina proberen wij zo goed mogelijk in te spelen op de laatste nieuwtjes in de arbeidswereld en je optimaal te informeren.
Je aankomst zet de toon voor de rest van de werkdag. Reden genoeg om op een goede manier de kantoordeuren open te zwaaien.
In zijn boek ‘Het dieselschandaal’ beschrijft Jack Ewing de turbulente periode die autofabrikant Volkswagen recent doormaakte.
Een lange reis achter de rug of voor de boeg maar bang dat je waarde op de arbeidsmarkt hierdoor daalt? Volg deze tips en maak van je reis een troef!
Orkanen vormen de basis van een onderzoek rond het beïnvloeden van mensen tot het doneren van geld aan slachtoffers. Wijsheid die overal van pas komt.
Goed nieuws: de pensioenen voor werknemers en zelfstandigen gaan vanaf september de hoogte in. En ook het loonplafond wordt verhoogd met 1,7%.
Wie veel werk heeft, ziet vaak geen andere optie dan thuis verder werken. Maar hoe benut je je avonden nu zo dat ze ook echt productief zijn?
Koffie op de werkvloer is een grote kostenpost, maar toch zien facility managers er tegenop om hierop te bezuinigen.
‘Wanneer u solliciteert naar een (nieuwe) baan, welke informatie geeft u de ‘hr- of recruteringsmanager’ over uw huidige salaris?’ Dat was de vraag ...
Marc Vermeulen, coach van leidinggevenden, trok naar 11 abdijen. Hij kwam terug met 7 werkgerelateerde lessen, naar analogie van de 7 hoofdzonden.
Was je fan van Top Gear ? Dan ben je dat misschien ook van ‘The Grand Tour’. Het heeft presentator Jeremy Clarkson alvast geen windeieren gelegd.
98% van de kleuters is geniaal, tegenover 2% van de volwassenen. Waar is de genialiteit bij volwassenen heen? 4 tips om je genialiteit opnieuw te vergroten.
Je kent het gevoel op maandag wel: je hebt geen zin, lijkt nog moe en helemaal niet opgeladen voor een nieuwe werkweek. Wat is het probleem?
Weet je niet goed hoe je je moet gedragen tijdens een zakendiner? De regels van de etiquette gaan ook op tijdens zakenafspraken.
Beantwoordt jouw job niet aan je verwachtingen of kun je maar moeilijk dat ei kwijt op het werk? Hierbij zes praktische tips om je job boeiend te houden.
E-mail is gemakkelijk, snel en efficiënt. Soms toch.
Links over rechts en dan weer rechts over links, je moet het maar weten. Met dit stappenplan, kom je perfect voor de dag.
Je baas komt geregeld op het laatste moment met extra taken op de proppen. Je durft geen “nee” zeggen en ergert je aan zijn onredelijke eisen. Herkenbaar?
Daar zijn enkele redenen voor, zo blijkt. De bijzonderste is weliswaar dat Nederlandse werknemers het meest zichzelf kunnen zijn op de werkvloer.
Het dragen van de juiste kleding is een belangrijk onderdeel van een sollicitatiegesprek. Daarom: volgende tips van Robin Hendriks (Schulte).
Je niet laten overweldigen door al het werk dat gedaan moet worden en de soms zware beslissingen die op korte tijd genomen moeten worden, is een kunst.
Go for happy Magazine, hét magazine voor wie streeft naar geluk en groei op de werkvloer.
Lees nu