Offres d'emploi service - Tirlemont :   19 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Logistics Operations Team Leader - 36u

  • IKEA
  • Brabant flamand
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Eco Cheque
    • Plan cafétéria
    • Congés rémunérés supplémentaires
YOUR RESPONSABILITIESYou will be accountable for assigned team's performance to secure a high performing daily operation connected to Service...

Junior accountant

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Préparation et saisie des écritures comptables ;
  • Suivi des comptes clients et fournisseurs ;

Aide comptable

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Assurer la tenue de la comptabilité générale et analytique ;
  • Préparer et vérifier les déclarations fiscales ;

Credit Analyst & Collector pour un Service Financier (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Évaluer la solvabilité des clients potentiels ;
  • Analyser les risques financiers ;

Teamleader Bilingue Français / Néerlandais

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Gérer efficacement une équipe de professionnels du secteur Bancaire et des Services Financiers ;
  • Assurer la conformité de l'équipe aux réglementations financières et aux politiques de l'entreprise...

Customer Service Agent (H/F/X) - Assurances

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Gérer les demandes des clients et les aider à résoudre leurs problèmes ;
  • Fournir des informations précises sur les produits et services d'assurance ;

Private Banker Assistant - Bruxelles - M/F/X

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Soutenir le Banquier Privé dans la gestion des relations avec la clientèle ;
  • Préparer des documents de présentation pour les réunions clients ;

Procurement Assistant

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Durée déterminée
  • Gérer les contrats de manière efficace ;
  • Collaborer avec les autres départements pour assurer une coordination fluide ;

Assistant administratif facturation

  • ISS Facility Services
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée, Starter
  • Appliquer les indexations 
  • Traiter la facturation dans SAP dans les délais impartis

Teamleader - logistique - à Asse - horaires alternés avec semaine 1 à 5h et semaine 2 à 12:30h

  • AMP
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée
  • Vous encadrez l'équipe : soutenir, guider, motiver, donner du feedback, développer les compétences,...
  • Vous leur donnez des instructions claires et suivez de près leur productivité.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'service - Tirlemont' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Chef catering

  • FOD Financiën
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • Direction d'équipe et coaching : vous travaillez en étroite collaboration avec les cuisiniers et le...
  • Planification et organisation : Vous élaborez les menus, déterminez les quantités, établissez les...

Comptable fiduciaire

  • Robert Walters Belgium
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 4.000 à € 4.500 par mois
  • Prise en charge autonome de la comptabilité de clients de différents secteurs d'activité, de la...
  • Établissement des bilans et comptes de résultats : Préparation des états financiers et des...

Gestionnaire Sinistres Expérimenté

  • Robert Walters Belgium
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Analyser et évaluer les sinistres déclarés pour les entreprises de taille moyenne à grande.
  • Coordonner le processus de gestion des sinistres depuis la déclaration jusqu'à la clôture du...

Young Graduates Commercial Track (NL/FR)

  • KBC
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Vous aidez les clients se présentant au guichet et ou au téléphone, ainsi que par chat ou par...
  • Avec vous, les clients remarquent vraiment qu'ils passent en premier. Grâce à votre approche axée...

Credit collector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Gérer les comptes clients, y compris la collecte de crédits et le suivi des paiements en retard ;
  • Communiquer efficacement avec les clients pour résoudre les problèmes de crédit et de paiement ;

Senior Comptable (FR/NL) - TUBIZE

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Vous gérez les activités de comptabilité générale ;
  • Vous supervisez les factures de vente émises par le secrétariat commercial;

Frigoriste

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Compensation de repas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • chaque jour de nouveaux défis
  • développer vos connaissances

Electricien expérimenté

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • des projets intéressants
  • un vrai travail d’équipe

Electricien.ne Junior

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • être épaulé par des experts jusqu’à votre autonomie
  • vos connaissances qui évoluent chaque jour
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
LR FINANCES SRL
BEGLEC SA
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Logistics Operations Team Leader - 36u

Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
OUR TEAM
We’re the team behind the scenes that make the IKEA products available to the many people. As a diverse mix of co-workers we use our supply process expertise to balance range and space capacity with forecasting and ordering to provide customers with high availability while minimizing costs. If you’ve wonder who’s responsible for finding effective and efficient ways of picking up the products for our customers, that’s us. We’re passionate about working together to improve the customer experience at IKEA!

Logistics Operations Team Leader - 36u

Description de la fonction

YOUR RESPONSABILITIES
You will be accountable for assigned team's performance to secure a high performing daily operation connected to Service Execution for the unit including:  
- Efficient staging and preparation for last mile and loading operations,  - The required handover and loading capacities, - The inventory and handling management,  - Compliance to applicable frameworks and guidelines 
Next to that, you will:
- Take direct lead with identifying, recruiting, retaining and developing the many talents in the Service Execution team, to secure a diverse, high performing team that can execute its assigned responsibilities with confidence and secure the future succession - Maintain a clean, organized and safe working environment throughout the unit and secure Service Execution Co-workers working in compliance with IKEA Code of Conduct, internal IKEA regulations and local legislation related to health, safety, security and the environment - Secure effective, qualitative and efficient daily Service Execution within the assigned area of responsibility by contributing to goal achievement, people, shift and equipment planning, create co-worker’s quality awareness to prevent and reduce damages, drive the implementation of local business plans/projects and analyze existing workload to secure daily volume handling and meet seasonal needs - Support lean methodologies within Fulfillment unit and oversee the Lean improvements and initiatives in designated area of responsibility 

Profil

WHO YOU ARE
To enable a convenient customer experience, IKEA is offering a wide range of services. Connected to fulfilment operations are the Collect and Home Delivery Service. As Logistics Operations Team Leader (internally this position is called Service Execution Team Leader) you will be responsible for excellence in Service Execution by securing operational requirements in the unit in close cooperation  with Fulfilment Operations and external Service Partners. Enabling an excellent customer experience through a high performing operations at the lowest possible cost are your responsibility. You lead, coach and develop the operational teams, always with an everyday safe, sustainable and healthy work environment in mind. 
To be successful in your role, we expect that you have: 
- Experience in leading people with proven record of successful leadership delivering both business result and people development - Proven experience in working through others, set priorities, delegate responsibility, and give open and honest feedback - Business-minded approach with a clear customer focus and ability to meet agreed budgets and goals - Ability to implement structural way of working within the area of responsibility - Passion about logistics and have the ability use your know-how to optimize processes with high quality understanding the financial impact and customer experience  - Good knowledge of retail and/or logistics processes, tools and working methods - Understanding of budget, cost, and key performance indicators and how to use them to plan, follow up and steer the business - Good knowledge of service execution processes, frameworks, and guidelines - Interested in home furnishing, people's life at home, and the IKEA product range - Understanding and contributing to the assigned matrix in the agreed and established forums - Good knowledge of problem-solving and process improvement methodologies 
As a future leader of our organization, we expect: 
- Good knowledge of different leadership styles and how to adapt it according to needs and different situations - Ability to perform and deliver while learning and developing yourself and your team - Passion to lead business through people and having a strong belief in the individual potential to develop - Ability to inspire and engage others while being business-minded and having a customer centric approach - Energized by developing and supporting others to reach set goal - Good knowledge of change management, ability to facilitate a team through change and experience in conflict resolutions  - Ability to deliver the results when dealing with the unknown in a constantly changing omnichannel environment  - Ability to build trust and communicate in a clear and targeted way with different people in various situations - Ability to manage a high-volume and vibrant omnichannel environment - Eager to deliver customer value and excellence in operation - Ability to make things happen with flexibility, speed, and simplicity - Inspired by the IKEA vision, IKEA Leadership and IKEA Culture & Values 

Offre

  • Assurance groupe
  • Eco Cheque
  • Plan cafétéria
  • Congés rémunérés supplémentaires
APPLY NOW! 
At IKEA, we like to give you the space to take control of your own development and growth. We believe in entrepreneurship and initiative and want to make it easy for you. In the first few weeks/months, you will be offered a 5-step development plan to get you started, with enough personal space to create the learning moments you need. We offer this structure and a supportive network of colleagues who will make sure you feel comfortable in this situation and give you time to learn, make mistakes and develop. 
In addition to a competitive remuneration, we offer: 
- Eco-vouchers - End-of-year bonus, holiday pay and sector premiums - An additional allowance if you come by bike - Private leasing of an electric bike, we are happy to give you a boost - Comprehensive hospitalization insurance - A private accidents insurance - Pension savings - A leave savings plan: choose how you want your late/early hours (before 7h and as of 19h) to be paid out: a supplement on your salary or in holiday hours - We also offer extra-legal holidays, seniority holidays and for full-time colleagues 6 extra days off - A canteen where you can eat delicious food at very democratic prices - IKEA Tack! Loyalty reward, an additional deposit into your retirement savings based on our global results and your loyalty to IKEA - ONE IKEA Bonus: an additional bonus based on your shop's results - IKEA Benefits at work: a portal offer you great discount for well-known stores and brands - IKEA staff discount 15% on all your purchases - Team outings & staff parties, because togetherness is very important to us - A nice extra in case of legal cohabitation/marriage/birth/retirements to celebrate these beautiful moments

Information pratique

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : service à Tirlemont?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 19 emplois à Tirlemont dans la catégorie "service".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 6000 Charleroi" et "5000 Namur".