Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Logistique »  Gestion logistique - Brabant flamand :   58 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Inside Sales Coordinator

  • OOCL Logistics
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Offer import/export/cross trade rates to both forwarding companies (NVO’s) and direct accounts...
  • Follow up on offers made and ensure fast and correct rate filings after a successful negotiation.

Teamleader - logistique - à Asse - horaires alternés avec semaine 1 à 5h et semaine 2 à 12:30h

  • AMP
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée
  • Vous encadrez l'équipe : soutenir, guider, motiver, donner du feedback, développer les compétences,...
  • Vous leur donnez des instructions claires et suivez de près leur productivité.

Logistics Operations Team Leader - 36u

  • IKEA
  • Brabant flamand
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Eco Cheque
    • Plan cafétéria
    • Congés rémunérés supplémentaires
YOUR RESPONSABILITIESYou will be accountable for assigned team's performance to secure a high performing daily operation connected to Service...

First Line Manager Warehouse

  • Volvo Group
  • Flandre orientale
  • Durée indéterminée
  • Als échte people manager zorg je voor de nodige opleiding, begeleiding en motivatie van jouw team
  • Je bent dan ook verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele leiding van jouw team en werkt...

Teamleader pour AMP (bpost company) à Asse - contrat à durée indéterminée immédiat

  • AMP
  • Brabant flamand
  • Vous coachez l’équipe: soutenir, accompagner, motiver, donner du feedback, développer les...
  • Vous leur donnez des instructions de travail claires et vous suivez la productivité de près 

Lean & Safety Agent

  • Aldi Vaux-sur-Sûre
  • Vaux-sur-Sûre
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Mariage
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Tu seras responsable de la coordination et de la mise en œuvre de toutes les activités liées à la...
  • À cette fin, tu travailleras en étroite collaboration avec le Manager Logistique, le Manager...

Accountant 4000€ - International Logistic Company

  • Austin Bright
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Invoice Management: Process and validate invoices within an automated accounting system.
  • Payment Oversight: Supervise bank transactions, manage collections, and maintain relationships with...

Material Planner

  • Bright Plus Liège
  • Herstal
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous analyser et déterminer le besoin de production mensuel.
  • Vous établissez les plans de production pour les ateliers en fonction de leurs capacités et de...

Coordinateur logistique

  • Page Personnel
  • Mons
  • Coordonner les opérations de transport et de distribution pour assurer le respect des délais de...
  • Gérer les stocks, suivre les niveaux de produits et veiller à l'optimisation des espaces de...

Responsable Logistique

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • vous passez les commandes aux fournisseurs et vous vous assurez qu'elles soient reçues ;
  • vous préparez les commandes pour le grossiste ;

Supply Chain Graduate Program

  • Page Personnel
  • Mons
  • Gestion des flux logistiques : Planifier, coordonner et superviser les opérations de la chaîne...
  • Optimisation des stocks : Assurer la gestion optimale des stocks pour minimiser les coûts tout en...

Logistics Administrator

  • Robert Half
  • Tournai
  • Intérim
  • Vous gérez l'entièreté d'un dossier logistique de manière autonome : gestion des flux in & out,...
  • Vous gérez le fonctionnement quotidien d'une plate-forme logistique afin de définir les besoins ;

Supply Chain Graduate Program

  • Page Personnel
  • Nivelles
  • Gestion des flux logistiques : Planifier, coordonner et superviser les opérations de la chaîne...
  • Optimisation des stocks : Assurer la gestion optimale des stocks pour minimiser les coûts tout en...

Logistics & Technical Coordinator

  • Page Personnel
  • Charleroi
  • Transmission des commandes : Transmettre la commande finalisée au service responsable de...
  • Gestion des modifications de commandes : Analyser et confirmer ou refuser les demandes de...

Supply Chain Specialist - Bruxelles - Pharma

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Pilote des flux mondiaux : Coordonnez les mouvements de matières premières et de produits finis...
  • Visionnaire de la planification : Imaginez et mettez en place des plans d'approvisionnement...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Gestion logistique - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Supply Chain Officer LLN - Mons

  • Page Personnel
  • Mons
  • Plan and execute procurement of raw materials and packaging.
  • Manage logistics flows, optimize deliveries, and handle export operations.

Team Leader Logistique - Bruxelles - H/F/X

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Organiser la planification de transports
  • Optimiser les coûts, espace de stock & délais de livraison

Dispatcher et planneur technique

  • Accent
  • Arquennes
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Vous suivre les commandes auprès de fournisseurs et sous traitantsVous organisez et suivez les chantiersVous contrôlez les documents de transport et...

Superviseur logistique - Awans

  • Accent
  • Grâce-Hollogne
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
• Vous serez responsable de l’encadrement, de l’assistance et de la motivation de vos collaborateurs. • Vous aurez la charge de surveiller la...

Transport Planner Nivelles

  • Page Personnel
  • Nivelles
  • Gérer et planifier l'approvisionnement de plus de 100 points de vente, en assurant l'optimisation...
  • Créer un avantage concurrentiel pour l'entreprise en anticipant les besoins futurs et en améliorant...

GRUTIER - RECEPTIONNAIRE

  • Client of Manpower
  • Tournai
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous accueillez et orientez les fournisseurs
  • Vous identifiez et receptionnez les marchandises destinées au recyclage

Collaborateur.trice Supply Chain FR/ANG

  • Actief Interim Tournai
  • Blandain
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion et suivi des bons de commande
  • Accueil chauffeur 

Contrmaître camion balais

  • AGO Jobs & HR
  • Liège
  • Intérim
Nous sommes à la recherche d'un contrmaître expérimenté pour une entreprise spécialisée dans le secteur du nettoyage et de l'entretien des voiries...

Coordinateur logistique

  • Unique Tournai Office
  • Blandain
  • Durée déterminée
  • Planifier et coordonner les containers et véhicules spécifiques (camions grue, hayon, walking...
  • Gérer les imprévus logistiques (absences, pics d’activité) pour garantir la fluidité des tournées

Coordinateur.trice Supply Chain

  • Actief Interim Tournai
  • Tournai
  • Durée indéterminée
  • Agir comme point de contact entre la production, la supply chain et les équipes commerciales pour...
  • Assurer le suivi des inventaires de matières premières et additifs sur site.

Traffic Manager

  • Vivaldis
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
* Vous suivez en temps réel les performances, les files d'attente et les demandes des clients pour assurer le respect des objectifs clés (KPI) et...

Employé Logistique FR/NL

  • Vivaldis
  • Lontzen
De € 38.400 à € 42.000 par an
Nous recherchons un(e) professionnel(le) expérimenté(e) pour rejoindre notre équipe et contribuer activement à l'amélioration de notre chaîne...

Responsable débit & planification

  • Start People
  • Battice
  • Intérim option contrat fixe
En tant que Responsable Débits et Planification, vous jouez un rôle clé dans l'organisation et l'optimisation de la production.Vous serez responsable...

Responsable réceptionnaire/dispatcheur

  • Asap Belgium
  • Wavre
€ 36.920 par an
Vous serez en charge de la réception des camions, du contact avec les chauffeurs et de la gestion des marchandises depuis leur arrivée jusqu'à leur...

Gestionnaire de dossiers logistiques (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Chaudfontaine
  • Analyse et Traitement de l'information : Gérer et analyser les documents liés aux achats, à la...
  • Offres de Prix : Vérifier et rédiger des offres de prix avec une GRANDE précision.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Logistics Operations Team Leader - 36u

Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
OUR TEAM
We’re the team behind the scenes that make the IKEA products available to the many people. As a diverse mix of co-workers we use our supply process expertise to balance range and space capacity with forecasting and ordering to provide customers with high availability while minimizing costs. If you’ve wonder who’s responsible for finding effective and efficient ways of picking up the products for our customers, that’s us. We’re passionate about working together to improve the customer experience at IKEA!

Logistics Operations Team Leader - 36u

Description de la fonction

YOUR RESPONSABILITIES
You will be accountable for assigned team's performance to secure a high performing daily operation connected to Service Execution for the unit including:  
- Efficient staging and preparation for last mile and loading operations,  - The required handover and loading capacities, - The inventory and handling management,  - Compliance to applicable frameworks and guidelines 
Next to that, you will:
- Take direct lead with identifying, recruiting, retaining and developing the many talents in the Service Execution team, to secure a diverse, high performing team that can execute its assigned responsibilities with confidence and secure the future succession - Maintain a clean, organized and safe working environment throughout the unit and secure Service Execution Co-workers working in compliance with IKEA Code of Conduct, internal IKEA regulations and local legislation related to health, safety, security and the environment - Secure effective, qualitative and efficient daily Service Execution within the assigned area of responsibility by contributing to goal achievement, people, shift and equipment planning, create co-worker’s quality awareness to prevent and reduce damages, drive the implementation of local business plans/projects and analyze existing workload to secure daily volume handling and meet seasonal needs - Support lean methodologies within Fulfillment unit and oversee the Lean improvements and initiatives in designated area of responsibility 

Profil

WHO YOU ARE
To enable a convenient customer experience, IKEA is offering a wide range of services. Connected to fulfilment operations are the Collect and Home Delivery Service. As Logistics Operations Team Leader (internally this position is called Service Execution Team Leader) you will be responsible for excellence in Service Execution by securing operational requirements in the unit in close cooperation  with Fulfilment Operations and external Service Partners. Enabling an excellent customer experience through a high performing operations at the lowest possible cost are your responsibility. You lead, coach and develop the operational teams, always with an everyday safe, sustainable and healthy work environment in mind. 
To be successful in your role, we expect that you have: 
- Experience in leading people with proven record of successful leadership delivering both business result and people development - Proven experience in working through others, set priorities, delegate responsibility, and give open and honest feedback - Business-minded approach with a clear customer focus and ability to meet agreed budgets and goals - Ability to implement structural way of working within the area of responsibility - Passion about logistics and have the ability use your know-how to optimize processes with high quality understanding the financial impact and customer experience  - Good knowledge of retail and/or logistics processes, tools and working methods - Understanding of budget, cost, and key performance indicators and how to use them to plan, follow up and steer the business - Good knowledge of service execution processes, frameworks, and guidelines - Interested in home furnishing, people's life at home, and the IKEA product range - Understanding and contributing to the assigned matrix in the agreed and established forums - Good knowledge of problem-solving and process improvement methodologies 
As a future leader of our organization, we expect: 
- Good knowledge of different leadership styles and how to adapt it according to needs and different situations - Ability to perform and deliver while learning and developing yourself and your team - Passion to lead business through people and having a strong belief in the individual potential to develop - Ability to inspire and engage others while being business-minded and having a customer centric approach - Energized by developing and supporting others to reach set goal - Good knowledge of change management, ability to facilitate a team through change and experience in conflict resolutions  - Ability to deliver the results when dealing with the unknown in a constantly changing omnichannel environment  - Ability to build trust and communicate in a clear and targeted way with different people in various situations - Ability to manage a high-volume and vibrant omnichannel environment - Eager to deliver customer value and excellence in operation - Ability to make things happen with flexibility, speed, and simplicity - Inspired by the IKEA vision, IKEA Leadership and IKEA Culture & Values 

Offre

  • Assurance groupe
  • Eco Cheque
  • Plan cafétéria
  • Congés rémunérés supplémentaires
APPLY NOW! 
At IKEA, we like to give you the space to take control of your own development and growth. We believe in entrepreneurship and initiative and want to make it easy for you. In the first few weeks/months, you will be offered a 5-step development plan to get you started, with enough personal space to create the learning moments you need. We offer this structure and a supportive network of colleagues who will make sure you feel comfortable in this situation and give you time to learn, make mistakes and develop. 
In addition to a competitive remuneration, we offer: 
- Eco-vouchers - End-of-year bonus, holiday pay and sector premiums - An additional allowance if you come by bike - Private leasing of an electric bike, we are happy to give you a boost - Comprehensive hospitalization insurance - A private accidents insurance - Pension savings - A leave savings plan: choose how you want your late/early hours (before 7h and as of 19h) to be paid out: a supplement on your salary or in holiday hours - We also offer extra-legal holidays, seniority holidays and for full-time colleagues 6 extra days off - A canteen where you can eat delicious food at very democratic prices - IKEA Tack! Loyalty reward, an additional deposit into your retirement savings based on our global results and your loyalty to IKEA - ONE IKEA Bonus: an additional bonus based on your shop's results - IKEA Benefits at work: a portal offer you great discount for well-known stores and brands - IKEA staff discount 15% on all your purchases - Team outings & staff parties, because togetherness is very important to us - A nice extra in case of legal cohabitation/marriage/birth/retirements to celebrate these beautiful moments

Information pratique

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion logistique à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 58 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Gestion logistique".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7522 Blandain" et "7000 Mons".