Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Liège :   18 jobs

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Teamleader Customer Relations - 36h

  • IKEA
  • Plusieurs régions
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Eco Cheque
    • Formations
YOUR RESPONSABILITIES- You translate the business plan of the store into a clear action plan for your department and you implement the various...

Chargé d'assistance

  • Bright Plus Liège
  • Bressoux
  • Durée indéterminée
  • Vous traitez les demandes en première ligne et en référer à la 2ème ligne si nécessaire ;
  • Vous réalisez un soutien administratif au back-office ;

Customer Service Officer

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • Vous assurez le traitement des commandes clients nationales depuis la réception jusqu'à...
  • Vous assurez un rôle de back up au niveau de l'accueil téléphonique et des visiteurs ;

Customer Service Manager

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • Vous assurez la gestion d'une équipe de deux personnes;
  • Vous êtes en charge de l'organisation du travail de votre équipe, de la répartition des tâches à la...

Customer Service Agent

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • la réception, le traitement et l'encodage des commandes ;
  • l'établissement des factures ;

Customer Service Officer

  • Robert Half
  • Verviers
  • Intérim
  • Le suivi des commandes de pièces et accessoires, tout en vérifiant les disponibilités.
  • Le traitement des demandes clients, aussi bien par mail que par téléphone.

Customer Service Officer

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • vous répondez aux appels téléphoniques des patients ainsi qu'aux collègues sur le terrain ;
  • vous traitez des commandes liées aux soins médicaux des patients ;

Customer Service Agent (H/F/X) - Assurances

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Gérer les demandes des clients et les aider à résoudre leurs problèmes ;
  • Fournir des informations précises sur les produits et services d'assurance ;

Commercial interne bilingue en français et en néerlandais I Liège

  • Accent
  • Liège
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
- Contact client- Appel téléphonique- Gestion info mail- Gestion des demandes sur le site internet- Communication avec les gérants des parkings- Aide...
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Inside Sales Advisor FR-NL / Aywaille

  • Accent
  • Aywaille
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Afin de renforcer notre Sales & Service Center de Aywaille, nous sommes à la recherche d’un(e) Inside Sales Advisor Bilingue FR NL Vous êtes en...

Customer care advisor

  • Unique Verviers
  • Dison
  • Intérim option contrat fixe
  • Vérifier la conformité des commandes et des contrats-cadres par rapport aux propositions...
  • Envoyer les accusés de réception après validation des délais avec le planning, et assurer un suivi...

Chargé d'Assistance FR/NL

  • Asap Belgium
  • Liège
  • Durée indéterminée
Qu'allez-vous faire? Êtes-vous passionné par le soutien aux personnes en difficulté ? Recherchez vous une carrière où la compassion, la...

Employés au support clients - français néerlandais

  • Asap Belgium
  • Herstal

Collaborateur d'assistance

  • Unique Liège Office
  • Liège
  • Durée indéterminée
À partir de € 3.000 par mois
  • Traiter les demandes entrantes et assurer le suivi des dossiers en cours.
  • Envoyer des informations pertinentes aux clients et intervenants via mails, fax, et autres moyens...

Collaborateur du Service à la Clientèle

  • Unique Liège Office
  • Bressoux
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.600 à € 2.800 par mois
  • Gérer les appels entrants et répondre aux questions en français/néerlandais avec réactivité
  • Proposer des solutions aux clients en cas de problème, de retard ou autre besoin

Inside Sales

  • Unique Liège Office
  • Liège
  • Durée indéterminée
  • Vous gérez vos comptes clients existants par téléphone, toujours avec le sourire en français et en...
  • Vous réalisez une multitude d'analyses clients ; 

Responsable Service Client

  • Q jobs
  • Liège
  • Intérim
Gérer l'ensemble des activités de la filiale, y compris l'administration, les ventes, et les aspects sociaux.Servir de point de contact privilégié...

Customer Service / Inside Sales Officer

  • Actief Interim Verviers
  • Verviers
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion des commandes : encodage, suivi, gestion des éventuels retards, retours, etc.
  • Gestion du contact clients : suivi des commandes clients et négociation.
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Teamleader Customer Relations - 36h

Temps plein
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OUR TEAM
At IKEA it’s all about our customers, and in Customer Relations we build and retain long-lasting relationships with new and existing customers in a multichannel retail environment. We’re a diverse team that work together to ensure a positive and joyful experience for all IKEA visitors and customers: we set up services, gather feedback and make things right! Our modus operandi is to connect to people by listening to their personal needs and to create genuine interactions. We’re a bunch of people who are truly passionate about people!

Teamleader Customer Relations - 36h

Description de la fonction

YOUR RESPONSABILITIES
- You translate the business plan of the store into a clear action plan for your department and you implement the various actions. In doing so, you contribute to the positioning of the IKEA store as the leader in interior design on the local market. - You are a born problem-solver: you listen to the customer and draw on your knowledge to offer solutions and make decisions in line with our IKEA Customer Relations policy and you coach your team to do the same. - You motivate, inspire and engage your team to achieve the targets set and to help them grow and develop as individuals.  - You create trust in IKEA among our customers by guaranteeing a positive store experience before, during and after their purchase.  - You supervise the administrative processes that occur behind the scenes and ensure the operational systems are up to standard.  - You implement new ways of working in the constantly changing omnichannel world.  

Profil

WHO YOU ARE
- You build and maintain a lifelong relationship with both new and existing customers. In doing so, you stimulate turnover growth and contribute to long-term profitability. - Your communication skills enable you to handle complaints in a reliable, efficient and friendly way. The goal is to motivate our customers to shop at IKEA more often because they are confident that a visit is always worth it and is a pleasant experience. - You have solid experience as a leader and you are a real team player, which enables you to solve problems and make decisions in a challenging and ever-changing retail environment.  - You enjoy coaching a team to achieve targets and can act on feedback received from both customers and co-workers. - You challenge both yourself and your team to exceed the expectations of our customers and constantly find new and better ways of working by collaborating with all the different departments in our store. - You are focused on customers, and you always make the customer the center of your attentions. You can see the store through our customers' eyes and use this to optimize the shopping experience in our store. 

Offre

  • Assurance groupe
  • Eco Cheque
  • Formations
APPLY NOW!
At IKEA, we like to give you the space to take control of your own development and growth. We believe in entrepreneurship and initiative and want to make it easy for you. In the first few weeks/months, you will be offered a 5-step development plan to get you started, with enough personal space to create the learning moments you need. We offer this structure and a supportive network of colleagues who will make sure you feel comfortable in this situation and give you time to learn, make mistakes and develop. 
In addition to a competitive remuneration, we offer: 
- Eco-vouchers - End-of-year bonus, holiday pay and sector premiums - An additional allowance if you come by bike - Private leasing of an electric bike, we are happy to give you a boost - Comprehensive hospitalization insurance - A private accidents insurance - Pension savings - A leave savings plan: choose how you want your late/early hours (before 7h and as of 19h) to be paid out: a supplement on your salary or in holiday hours - We also offer extra-legal holidays, seniority holidays and for full-time colleagues 6 extra days off - A canteen where you can eat delicious food at very democratic prices - IKEA Tack! Loyalty reward, an additional deposit into your retirement savings based on our global results and your loyalty to IKEA - ONE IKEA Bonus: an additional bonus based on your shop's results - IKEA Benefits at work: a portal offer you great discount for well-known stores and brands - IKEA staff discount 15% on all your purchases - Team outings & staff parties, because togetherness is very important to us - A nice extra in case of legal cohabitation/marriage/birth/retirements to celebrate these beautiful moments

Information pratique

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

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Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7110 Boussoit" et "4000 Liège".