Wij zijn op zoek naar een gedreven Service Advisor die onze klanten een uitstekende service-ervaring biedt. Als Service Advisor ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je voor een optimale klantbeleving tijdens het gehele proces. Jij zorgt ervoor dat onze klanten zich gehoord en goed geholpen voelen. In deze rol krijg je veel verantwoordelijkheid, waarbij je de coördinatie van afspraken voor werkzaamheden op jou neemt. Daarnaast sta je in voor een nauwkeurige facturatie.
Wat ga je doen? Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch, via e-mail, online als fysiek aan de receptie. Jij zorgt ervoor dat afspraken goed ingepland worden, met duidelijke communicatie over datum, tijd en te verrichten werkzaamheden.
Je zorgt voor een correcte administratieve voorbereiding, zodat ook het magazijn klaar is voor de komst van de klant.
Je ontvangt de klant op een vriendelijke en professionele manier. Je legt duidelijk uit wat er aan hun voertuig gaat gebeuren en overloopt samen met de klant het werkorder.
- Afhandelen van werkorders
Na voltooiing controleer je het werkorder en zorg je voor een correcte facturatie van de uitgevoerde werkzaamheden. Daarnaast informeer je de klant over de afronding van het werk, de factuur en eventuele aanvullende afspraken. Het volledige serviceproces gebeurt bij ons digitaal, wat zorgt voor een efficiënte en gestroomlijnde workflow, van de binnenkomst van de wagen tot de teruggave aan de klant.