Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Achats »  Acheteur - Brabant wallon :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Assistant Achats

  • Robert Half
  • Brabant wallon
  • Intérim
  • vous assistez le responsable des achats dans la gestion quotidienne des commandes et des...
  • vous suivez les demandes d'achat, préparez les commandes et assurez le bon déroulement des...

*** Acheteur Technique Freelance ***

  • Michael Page
  • Brabant wallon
  • Identifier de nouveaux fournisseurs à l'international.
  • Négocier les prix et délais avec les fournisseurs.

Assistant Achat - Bruxelles - Brabant Wallon

  • Page Personnel
  • Wavre
  • Passer et suivre les commandes de « réapprovisionnement » et gérer les stocks de produits.
  • Suivi des ruptures de stock, des erreurs de livraison et de facturation.

Procurement Assistant

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Gérer les contrats de manière efficace ;
  • Collaborer avec les autres départements pour assurer une coordination fluide ;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Acheteur - Brabant wallon' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Mechanical Buyer

  • Actief Interim Wavre
  • Louvain-la-Neuve
  • Conduct sourcing activities to identify potential new suppliers.
  • Prepare and send Requests for Quotations (RFQs) to selected suppliers.

Purchase Assistant

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Louvain-la-Neuve
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Assist the expert with market research through available databases in the search for new suppliers...
  • Act as the SPOC for suppliers concerning questions and complaints, in order to guarantee compliance...

Purchase Assistant

  • Unique Leuven
  • Louvain-la-Neuve
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Supplier research and analysis: Collaborate with the expert to identify and assess new suppliers...
  • Supplier relationship management: Act as the single point of contact (SPOC) to address supplier...

Employé service achats

  • Q jobs
  • Nivelles
  • Intérim
Tu es pret à etre un atout stratégique pour optimiser les coûts mais aussi assurer la qualité des approvisionnements.Tu gères les achats;Tu...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Mt Saint Guibert

Purchase Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be

Our client is active in the legal publishing sector.

Purchase Assistant

Description de la fonction

Your role




  • Assist the expert with market research through available databases in the search for new suppliers and their suitability in order to contribute to achieve the ESG objectives in the areas of purchase, print & ship.

  • Act as the SPOC for suppliers concerning questions and complaints, in order to guarantee compliance with agreements.

  • Follow up an maintain inventory records in order to ensure an adequate supply of materials for the organisation.

  • Supervise the delivery times of suppliers and draw up an adequate planning to ensure that a timely delivery can be guaranteed.

  • Prepare, send and follow-up purchase orders in order to ensure that a timely and correct delivery can be guaranteed.

  • Perform administrative tasks of the purchase process to ensure an efficient and effective operational functioning of the department can be guaranteed.

  • Update and maintain professional knowledge and technical skills in the area of purchasing to ensure that our own professional knowledge is maximised and that we can apply it within the organisation in the best possible manner.

Profil


  • You have 2 years of experience in a similar role.

  • You have a bachelor degree.

  • You are communicative, flexible, and positive. You do not wait, you are proactive, you do not hesitate to ask for advice and to take responsibility.

  • Respecting deadlines, assertive communication and punctuality in handling your tasks are second nature to you. You are able to discern what's important and able to set priorities.

  • You work in a structured and efficient manner. Attention and eye for detail are evident to you.

  • You are persistent and enjoy working both independently and in a team.

  • You have a solid knowledge of MS Office, especially Excel, experience with ERP is a plus.

  • You are fluent in Dutch, knowledge of English and/or French is needed 

Offre

  • De € 2.500 à € 3.500 par mois

  • A work environment that offers you plenty of opportunities to innovate and grow, to demonstrate your full potential and to have an impact.

  • An inspiring culture that puts people first, is positive, collaborative & creative.

  • You will work in a flexible and agile environment where interaction is key.

  • An attractive salary adapted to your level of experience.

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Acheteur à Brabant wallon?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Brabant wallon dans la catégorie "Acheteur".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 6000 Charleroi" et "5000 Namur".