Offres d'emploi Administration - Anvers :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Afleveraar

  • JMS NV
  • Aartselaar
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque

Personal assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Employé administratif

Office Partner

  • Care@Vulpia - Vulpia Real Estate Nv + Campus Coppens - Vulpia Vlaanderen cvba
  • Brasschaat
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Antwerpen Office

Office Assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 13 jours sur Jobat.be

Bedrijf in Schoten.

Office Assistant

Description de la fonction

Unique Antwerpen zoekt een Office Assistant! Ben jij een administratieve duizendpoot met een klantgerichte instelling? Zoek je een dynamische werkplek waar jouw talenten écht gewaardeerd worden? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!



Wat ga je doen als Office Assistant?

Je bent het gezicht van het filiaal en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Jouw takenpakket omvat:




  • Onthaal: Beantwoorden van telefoons, e-mails en het verwelkomen van bezoekers.

  • Bestellingen verwerken: Je zorgt ervoor dat bestellingen correct worden ingevoerd en opgevolgd.

  • Klantencontact: Je staat klanten professioneel te woord en volgt hun vragen en verzoeken op.

  • Facturen: Je controleert en beheert de facturatie zorgvuldig.

  • Algemene administratie: Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratieve ondersteuning van het filiaal.

Profil

Wat zoeken we in jou?




  • Je hebt een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.

  • Je bent ordelijk, neemt initiatief en werkt graag zelfstandig.

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands, een vlotte kennis van Engels en een basiskennis van Frans.

Offre

Wat bieden we jou?




  • Een voltijds contract, met duidelijke en stabiele werkuren: van 8u tot 17u, en op vrijdag zelfs tot 16u.

  • Een brutoloon tussen de 2600 en 3000 euro.

  • Maaltijdcheques van €8 per dag.

  • Hospitalisatieverzekering voor extra gemoedsrust.

  • Ecocheques voor duurzame aankopen.

  • Een jaarlijkse bonus als waardering voor je inzet.

  • Een stimulerende en jonge werkomgeving waar geen dag hetzelfde is.



Laat deze kans niet liggen! Solliciteer nu via de onderstaande knop en zet de volgende stap in jouw carrière als Office Assistant. Samen zorgen we ervoor dat jouw administratieve talenten schitteren in een omgeving waar geen dag hetzelfde is. Vragen? Contacteer ons via Afficher l'adresse e-mail of Afficher le numéro!

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration", Employé administratif inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1040 Etterbeek".