Medical Inbound Klantenadviseur
Description de la fonction
?
Je werkt hierbij in ons eigen systeem alsook in de online agenda van de klant of andere programma's die door de klant gebruikt worden.
?
Met de nodige dosis empathie, luister en denk je mee met de persoon die je aan de lijn hebt. Zo kan je jezelf in hun plaats zetten en samen met hen op zoek gaan naar de beste en gepersonaliseerde oplossing. Indien nodig, contacteer je proactief de betrokken arts om gegevens te controleren of om de oproeper een antwoord te bieden. Je wordt dus uitgedaagd om elk gesprek ik goede banen te leiden, te luisteren, informatie te noteren, gegevens door te geven en instructies van de klant op te volgen.
?
Bij deze job komt kan je soms behoefte hebben om te ventileren. Gelukkig kom je bij ons terecht in een team van toffe collega's die altijd klaarstaan om te helpen, te luisteren en te praten.
Profil
?
Je spreekt en schrijft Nederlands, Frans en Engels
Je bent vriendelijk en biedt een luisterend oor
Je laat je niet op sleeptouw nemen maar kan het gesprek in handen houden
Je bent kei in het vinden van oplossingen
Je hoeft geen ervaring te hebben. Ons team staat voor je klaar om je te begeleiden en op te leiden met coaching op maat
Jouw planning
?
Je werkt full-time (38 uur per week)
Indien je graag 4/5de wenst te werken, is dit bespreekbaar
Je werkt vanuit ons kantoor te Zele, na een opleidingsperiode bieden we ook de mogelijkheid tot thuiswerk aan
Jouw shiften liggen tussen 6u30 en 21u30
Je werkt 1 weekend op 2 op zaterdag en zondag
?
Offre
?
Je kan rekenen op een aantrekkelijk loon
Je werkt in een zinvolle functie waarbij mensen centraal staan en maakt deel uit van een divers team in een groeiend bedrijf
Ben jij de persoon die wij zoeken? Bel Afficher le numéro of mail naar Afficher l'adresse e-mail
Information pratique
AGO Jobs & HR Wetteren
Stationsplein 15
9230 Wetteren
Tel.: Afficher le numéro
Email: Afficher l'adresse e-mail
de