Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Logistique »  Gestion logistique - Brabant flamand :   58 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Lean & Safety Agent

  • Aldi Vaux-sur-Sûre
  • Vaux-sur-Sûre
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Mariage
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Tu seras responsable de la coordination et de la mise en œuvre de toutes les activités liées à la...
  • À cette fin, tu travailleras en étroite collaboration avec le Manager Logistique, le Manager...

Teamleader pour AMP (bpost company) à Asse - contrat à durée indéterminée immédiat

  • AMP
  • Brabant flamand
  • Vous coachez l’équipe: soutenir, accompagner, motiver, donner du feedback, développer les...
  • Vous leur donnez des instructions de travail claires et vous suivez la productivité de près 

Transportation Specialist

  • ABB
  • Evergem
  • Durée indéterminée
  • Facilitate material movement, planning and scheduling utilizing various transportation software...
  • Prepare and update monthly logistics schedule to ensure deliveries to production locations and...

European Parts Centre Manager

  • via De Putter & Co - Mazak
  • Heverlee
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
Pour plus d’informations sur ce poste, consultez la page néerlandaise de notre site, ou contactez-nous : +32 3 320 87 87 ou hrm@deputter.co

Logistics Operations Manager - 36h

  • IKEA
  • Brabant flamand
  • Avantages extra-légaux
    • Eco Cheque
    • Plan cafétéria
    • Congés rémunérés supplémentaires
YOUR RESPONSABILITIESYou will be: - Responsible for securing efficiency, implementing improvements, new operational processes, technologies and ways...

Planificateur – Porte Voiture

  • Stobart Europe
  • Kortenberg
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance dentaire
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Vous établissez les itinéraires au début de la journée, c'est pourquoi votre journée commence à 7h...
  • Vous êtes responsable d'une planification efficace de A à Z pour une équipe de chauffeurs...

Category Expert

  • Delhaize
  • Asse
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • Travail à domicile
  • Vous soutenez la gestion de l’assortiment et l’introduction de nouveaux articles.
  • Vous apportez un soutien opérationnel et administratif au Category Manager dans la gestion des...

Logistics Director - RETAIL

  • Michael Page
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 60.000 à € 85.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
  • Define and implement logistics strategies, align processes with business needs, and ensure...
  • Develop and manage logistics budgets and general expenses, and optimise delivery zones and...

Supply Chain Graduate Program

  • Page Personnel
  • Liège
  • Gestion des flux logistiques : Planifier, coordonner et superviser les opérations de la chaîne...
  • Optimisation des stocks : Assurer la gestion optimale des stocks pour minimiser les coûts tout en...

Ingénieur en Optimisation des Stocks et Logistiques

  • Page Personnel
  • Liège
  • Analyse et optimisation des processus logistiques, depuis la réception des marchandises jusqu'à la...
  • Gestion de projets d'amélioration continue pour la réduction des coûts, l'optimisation des délais...

Supply Chain Graduate Program

  • Page Personnel
  • Louvain-la-Neuve
  • Gestion des flux logistiques : Planifier, coordonner et superviser les opérations de la chaîne...
  • Optimisation des stocks : Assurer la gestion optimale des stocks pour minimiser les coûts tout en...

Gestionnaire de dossier logistique

  • Page Personnel
  • Chaudfontaine
  • Analyse et Traitement de l'information : Gérer et analyser les documents liés aux achats, à la...
  • Offres de Prix : Vérifier et rédiger des offres de prix avec une GRANDE précision.

Team Leader Logistique - Bruxelles - H/F/X

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Organiser la planification de transports
  • Optimiser les coûts, espace de stock & délais de livraison

Transport Planner

  • Page Personnel
  • Nivelles
  • Gérer et planifier l'approvisionnement de plus de 100 points de vente, en assurant l'optimisation...
  • Créer un avantage concurrentiel pour l'entreprise en anticipant les besoins futurs et en améliorant...

Supply Chain Officer LLN - Mons

  • Page Personnel
  • Mons
  • Plan and execute procurement of raw materials and packaging.
  • Manage logistics flows, optimize deliveries, and handle export operations.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Gestion logistique - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Logistics Officer (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Charleroi
  • Transmission des commandes : Transmettre la commande finalisée au service responsable de...
  • Gestion des modifications de commandes : Analyser et confirmer ou refuser les demandes de...

Logistics Administrator

  • Robert Half
  • Hainaut
  • Intérim
  • vous coordonnez et accompagnez les différents services opérationnels de l'entrepôt dans l'ensemble...
  • vous collaborez avec le service engineering pour atteindre les targets définis par la direction...

Coordinateur Logistique

  • Robert Half
  • Brabant wallon
  • Intérim
  • vous êtes en charge de recevoir les demandes opérationnelles et de collecter toutes les...
  • vous planifiez et coordonnez les activités de transport en fonction des priorités, et mettez à jour...

Responsable logistique technique

  • Accent
  • Crisnée
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
En tant que Team Leader Logistique, vous aurez pour mission de superviser et coordonner les activités des membres de l'équipe au quotidien tout en...

Responsable Logistique | Construction

  • Accent
  • Awans
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
- Superviser et coordonner les activités quotidiennes des membres de l’équipe logistique. - Assurer la conformité avec les réglementations locales,...

Responsable Logistique

  • Accent
  • Crisnée
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
En tant que Team Leader Logistique, vous aurez pour mission de superviser et coordonner les activités des membres de l'équipe au quotidien tout en...

Operations Support Coordinator

  • Delhaize
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
Vous êtes passionné(e) par le monde de la logistique et la satisfaction client vous tient à cœur ? Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos...

Magasinier | Agricole (H/F/X)

  • Accent
  • Soignies
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Nous recherchons un(e) Magasinier spécialisé dans les pièces pour machines agricoles. Vous jouerez un rôle essentiel en gérant l’approvisionnement et...

Business Intelligence & Procurement assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.400 à € 2.800 par mois
  • Identify new business opportunities by monitoring funding agency websites daily.
  • Target projects of interest to AGRER and circulate relevant information.

Employé Logistique FR/NL

  • Vivaldis
  • Lontzen
De € 38.400 à € 42.000 par an
Nous recherchons un(e) professionnel(le) expérimenté(e) pour rejoindre notre équipe et contribuer activement à l'amélioration de notre chaîne...

Responsable Débit Bois

  • Asap Belgium
  • Verviers
En tant que Responsable Débit, vous jouerez un rôle central dans l'organisation et la gestion des opérations de débit et de rabotage. Vos principales...

Responsable débit & planification

  • Start People
  • Battice
  • Intérim option contrat fixe
En tant que Responsable Débits et Planification, vous jouez un rôle clé dans l'organisation et l'optimisation de la production.Vous serez responsable...

Employé gestionnaire logistique FR/AN

  • Asap Belgium
  • Tournai
  • Intérim option contrat fixe
* Connaître les différents schémas d'acheminement des flux de marchandises traités par la société pour le compte de ses clients (flux : maritimes -...

Logistics Planner

  • Unique Liège Office
  • Grâce-Hollogne
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion des retours et expéditions : préparation des listes de colisage et documents de suivi pour...
  • Organisation des affrètements : planification et suivi des pesées de camions à l’entrée et à la...

Responsable Logistique h/f/x

  • Unique Select Wallonie
  • Eynatten
  • Durée indéterminée
De € 4.500 à € 5.000 par mois
  • Superviser et coordonner les flux entrants et sortants pour garantir la satisfaction des clients en...
  • Participer à l'élaboration des emballages pour assurer des solutions de stockage et de transport...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Logistics Operations Manager - 36h

Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
OUR TEAM
We’re the team behind the scenes that make the IKEA products available to the many people. As a diverse mix of co-workers we use our supply process expertise to balance range and space capacity with forecasting and ordering to provide customers with high availability while minimizing costs. If you’ve wonder who’s responsible for finding effective and efficient ways of picking up the products for our customers, that’s us. We’re passionate about working together to improve the customer experience at IKEA!

Logistics Operations Manager - 36h

Description de la fonction

YOUR RESPONSABILITIES
You will be: 
- Responsible for securing efficiency, implementing improvements, new operational processes, technologies and ways of working throughout the operations (inbound, replenishment, outbound, services execution) in order to enable an excellent customer and co-worker experience - Responsible to secure a close cooperation and strong communication with Fulfilment Integration team, unit management team or support functions and External Transport/Service Providers, in order to secure the highest goods availability and customer order fulfilment at the lowest possible cost - Accountable to ensure that the Fulfilment Operations team works in compliance with the IKEA code of conduct, all functional relevant Standard Operating Procedures, internal IKEA regulations and local legislation related to health, safety, security, and the environment - Responsible for leading, coaching, developing, and inspiring a high performing Fulfilment Operations team by working closely with Fulfilment Integration team, including communication, flexibility, performance culture, competence development, succession planning, maintaining a work environment which supports equality, diversity and inclusion and well-being - Responsible for the implementation of the Customer Fulfilment Sustainability agenda in the assigned unit operations environment - Responsible for driving cultural change towards Lean thinking in the fulfilment unit. Support lean methodologies within Fulfillment unit and oversee the Lean improvements and initiatives for the entire Fulfillment operations 

Profil

WHO YOU ARE
Being Logistics Operations Manager (we call this internally Fulfilment Operations Manager) you will lead the End-to-End daily running fulfilment unit (store) operations (including plan and manage operations and resources ; receive, put away and replenish ; pick, pack and ship ; manage inventory) by leading, coaching and developing the operations team leaders. You are accountable for high quality performance with high quality at lowest possible cost and the customer in focus, always with an everyday safe, sustainable, and healthy work environment in mind. 
To be successful in your role, we expect that you have: 
- Experience of leading leader (preferable in distribution, retail, logistics or similar) with a proven record of successful strategic leadership delivering both business result and people development - Proven ability to lead, inspire and engage others in a changing environment with a commercial focus balancing efficiency, inspiration and profitability - Experience of working through others, set priorities, delegate responsibility, and give open and honest feedback - Experience in applying tactical and operational thinking and implementing action plans, providing clear direction and following up goals - Proven analytical skills understanding budget, cost and key performance measurements used to plan, follow up and steer the business and work on plans over several years - Passion about logistics and have the ability use your know-how to optimize processes with high quality understanding the financial impact and customer experience  - Good knowledge of Customer Fulfilment performance monitoring and influencing factors - Good knowledge of working methods securing excellence in Fulfilment Operation processes together with relevant stakeholders - Good knowledge of Supply Chain methods, policies and requirements toward the IKEA unit and its business partners - Very good knowledge of all relevant standard operating procedures for Customer Fulfilment to keep all co-workers and customers safe - Good knowledge of resource planning in accordance with potential sales scenarios, forecast and fulfilment flows allocation - Good knowledge of problem-solving and process improvement methodologies 
As a future leader of our organization, we expect: 
- Very good knowledge of different leadership styles and how to adapt it according to needs and different situations - Passion to lead business through people and having a strong belief in the individual potential to develop - Ability to lead and coach while learning and developing and to build trust by communicating in a clear and targeted way - Ability to reflect and find value and ideas in collaborating with others and ability to inspire and engage others while being business-minded and having a clear customer focus - Very good knowledge of change management and leading in the unknown/exploring - Capability to lead in the unknown and transforming environment and to collaborate with different stakeholders - Inspired by working on strategical, tactical, and operational level - Ability to manage a high-volume and vibrant retail business in a fast-changing omnichannel environment and to make things happen with flexibility, speed, and simplicity - Eager to deliver customer value and excellence in operation within a fast-paced supply chain environment - Inspired by the IKEA vision, IKEA Leadership and IKEA Culture & Values 

Offre

  • Eco Cheque
  • Plan cafétéria
  • Congés rémunérés supplémentaires
APPLY NOW! 
At IKEA, we like to give you the space to take control of your own development and growth. We believe in entrepreneurship and initiative and want to make it easy for you. In the first few weeks/months, you will be offered a 5-step development plan to get you started, with enough personal space to create the learning moments you need. We offer this structure and a supportive network of colleagues who will make sure you feel comfortable in this situation and give you time to learn, make mistakes and develop. In addition to a competitive remuneration, we offer: 
- Eco-vouchers - End-of-year bonus, holiday pay and sector premiums - An additional allowance if you come by bike - Private leasing of an electric bike, we are happy to give you a boost - Comprehensive hospitalization insurance - A private accidents insurance - Pension savings - A leave savings plan: choose how you want your late/early hours (before 7h and as of 19h) to be paid out: a supplement on your salary or in holiday hours - We also offer extra-legal holidays, seniority holidays and for full-time colleagues 6 extra days off - A canteen where you can eat delicious food at very democratic prices - IKEA Tack! Loyalty reward, an additional deposit into your retirement savings based on our global results and your loyalty to IKEA - ONE IKEA Bonus: an additional bonus based on your shop's results - IKEA Benefits at work: a portal offer you great discount for well-known stores and brands - IKEA staff discount 15% on all your purchases - Team outings & staff parties, because togetherness is very important to us - A nice extra in case of legal cohabitation/marriage/birth/retirements to celebrate these beautiful moments

Information pratique

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion logistique à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 58 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Gestion logistique".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "7500 Tournai, 7000 Mons" et "1730 Asse".