Offres d'emploi Administration - Anvers :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Employé administratif

Personal assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Office Assistant Benelux (f(m/d)

De € 38.900 à € 56.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire

Office Partner

  • Care@Vulpia - Vulpia Real Estate Nv + Campus Coppens - Vulpia Vlaanderen cvba
  • Brasschaat
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Kantoor medewerker (bouwsector)

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be

Kantoor medewerker (bouwsector)

Description de la fonction

Ben jij administratief sterk en hou je van een gevarieerd takenpakket? Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in dakwerken zoeken we een gedreven Kantoormedewerker die de operationele en administratieve ondersteuning op zich neemt.

In deze functie ben jij de schakel tussen klanten, leveranciers en de technische teams. Je beantwoordt telefoons, plant afspraken in, verwerkt offertes en zorgt voor een vlotte administratie van lopende projecten. Dankzij jouw gestructureerde aanpak loopt alles op rolletjes.

Heb je affiniteit met de bouwsector, ben je communicatief sterk en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan ben jij de ondersteuning waar wij naar op zoek zijn!

Verantwoordelijkheden:

    • Assisteren bij het maken van offertes en het verwerken van klantgegevens
    • Beheren en onderhouden van alle ICT-systemen in het kantoor
    • Doen van bestellingen en beheren van voorraden
    • Ondersteunen van collega’s bij administratieve taken indien nodig
    • Bijdragen aan een positieve werkomgeving en teamspirit bevorderen

Profil

  • Ervaring met administratieve taken en kantoorwerkzaamheden is een pluspunt
  • Goede kennis van ICT-systemen en softwaretoepassingen
  • Ambitie om door te groeien binnen het bedrijf

Offre

  • Een job als bediende in de bouwsector.
  • 12 ADV / inhaalrust dagen
  • Verlof in de grote vakantie
  • Thuis tussen kerst en nieuw
  • Ecocheques max. 250EUR
  • Loonpakket volledig bespreekbaar na een positief sollicitatiegesprek

Wij zien
graag onze vacature snel ingevuld dus aarzelen we ook niet contact met je op te
nemen binnen de 2 werkdagen. Indien je in aanmerking komt voor deze functie zal
je door onze collega Ann of Saskia uitgenodigd worden voor een eerste gesprek.
Dit kan op kantoor maar ook via Skype of Teams indien gewenst. Je mag er op
rekenen dat je na dit positieve gesprek meteen zal voorgesteld worden aan onze
klant als potentiële nieuwe collega met al jouw sterktes in de kijker. Bij het
plannen van een gesprek wordt er gekeken naar jouw beschikbaarheid en ja hoor,
een snelle opstart is verzekerd dan.

 

Je mag
jouw cv + motivatie toelichten op mail naar Afficher l'adresse e-mail ter
attentie van Ann of Saskia.

Liever bellen?  Dit kan op
Afficher le numéro.

 

Is dit
toch niet helemaal wat je zoekt? Dan horen wij jou ook graag terug en gaan we
samen op zoek naar de perfecte match!


Information pratique

Actief Construct Turnhout

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4100 Seraing".

Sélectionnez un titre de job