Offres d'emploi Administration - Brabant flamand :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Etudiant administratif bilingue français/anglais

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim, Job d'étudiant

Office Coordinator NL/FR

Executive Assistant FR/EN/IT ou ES

À partir de € 2.100 par mois

Employé administratif

D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique BXL Urban

Junior/Medior Client Agent Automotive

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 9 jours sur Jobat.be

Een bedrijf dat gespecialiseerd is in het beheer van bedrijfswagens voor ondernemingen. Ze bieden een breed scala aan diensten, zoals wagenparkbeheer, voertuiglevering, onderhoudsbeheer en schadeafhandeling. Door middel van flexibele oplossingen helpt het bedrijf bedrijven hun wagenpark efficiënt te beheren, kosten te optimaliseren en te zorgen voor een vlotte administratieve afhandeling. Hun focus ligt op klantgerichte service en het aanbieden van innovatieve digitale tools voor een naadloze ervaring.

Junior/Medior Client Agent Automotive

Description de la fonction

Ben jij klaar voor een dynamische uitdaging in de automotive sector? Als Medior Customer Service Agent ben jij het aanspreekpunt voor klanten en hun bestuurders en zorg jij ervoor dat alles rondom de bedrijfswagenvloot soepel verloopt.



Wat ga je doen?




  • Coördineren van wagenleveringen en -innames: Behandelen van aanvragen via e-mail, telefoon en online tools.

  • Persoonlijke service bieden: Zorgen voor een topservice en zorgvuldige voorbereiding voor klanten.

  • Administratief begeleiden van werkzaamheden aan wagens: Nauwkeurige opvolging van processen in samenwerking met je teammanager en collega's.

  • Werkopdrachten uitschrijven: Instructies doorgeven aan operationele teams.

  • Problemen oplossen: Samen met je teammanager werk je actief aan oplossingen voor uitdagende vragen en problemen.

Profil

Jouw profiel:




  • Je hebt een bachelor diploma of het equivalent aan denkniveau.

  • Minstens 2-3 jaar ervaring in een klantgerichte functie, bij voorkeur in B2B. Ervaring in de automotive is een plus!

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans, een goed woordje Engels is een plus.

  • Je bent digitaal sterk en kunt goed werken met Word en Excel.

  • Je bent servicegericht, stressbestendig en flexibel bij veranderingen in de planning.

  • Je bent bereid om te werken in een flexibel uurrooster tussen 7:30 en 18:00.

Offre

  • De € 2.500 à € 3.300 par mois

Wat bieden wij jou?




  • Actieve, afwisselende job in samenwerking met een hecht team.

  • Aantrekkelijk salarispakket met diverse extralegale voordelen, zoals: Maaltijdcheques,Ecocheques,12 ADV-dagen,Groeps- en hospitalisatieverzekering,13e maand

  • Als medior krijg je ook een firmawagen met tankkaart.

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4100 Seraing".