Als hulpverlener internationale telefooncentrale heb je veel verantwoordelijkheden zoals:
- Je zal, voornamelijk telefonisch, ondersteuning bieden op maat aan internationale reizigers
- Verder beantwoord je vragen via telefoon, mail en via het online platform
- Je staat in voor het dossierbeheer van aangesloten klanten, maar ook het aanmaken van nieuwe dossiers
- Je maakt de reizigers wegwijs in de procedures en voorwaarden
- Je zorgt voor een duidelijke schriftelijke communicatie
- Je zal altijd rekening houden met de belangen van de reiziger als die van de verzekeraar
Ben jij de hulpverlener internationale telefooncentrale die wij zoeken?
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, en hebt een goede kennis Engels.
- Spreek je nog extra talen? Laat het ons zeker weten! Dit is handig meegenomen
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
- Je bent oplossingsgericht, nauwkeurig en kan zelfstandig werken
- Bereid om ipermanent in de avond te werken (tot 23u 's avonds).
- Je bent handig met pc programma's