HR payroll officer
Description de la fonction
* Beheer van personeels- en loonadministratie voor drie stelplaatsen (Luxemburg, Roeselare, en Boortmeerbeek).
* Onderhouden van nauw contact met de stelplaatsverantwoordelijken en het sociaal secretariaat.
* Ondersteunen van medewerkers bij vragen over loon en sociale wetgeving.
* Bijdragen aan optimalisatie van de loonverwerking.
* Coördineren en opvolgen van arbeidscontracten.
* Organiseren van de vereiste opleidingen voor chauffeurs.
Profil
* Eerste ervaring binnen payroll vereist.
* Goede kennis van sociale wetgeving.
* Nauwkeurig en correct in administratieve taken.
* Hands-on mentaliteit.
* Je beschikt over een goede talenkennis Nederlands en Frans.
* Op zoek naar een deeltijdse functie (3/5e tewerkstelling).
* Je staat open om af en toe in onze vestiging in Boortmeerbeek te werken.
Wat je van ons krijgt
Offre
* Marktconform salaris met extralegale voordelen.
* Begeleiding door een enthousiast team en on-the-job opleiding.
* Aangename werksfeer.
* Na korte interimperiode mogelijkheid tot vast contract.