Offres d'emploi Ressources humaines - Flandre orientale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Corporate Recruiter

  • Kwery
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 3.750 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Je gaat all-in op de recruitment van nieuwe collega's met een echte gedreven mindset: van het...
  • Employer branding is jouw playground! Je neemt deel aan jobbeurzen, netwerkevents en werkt samen...

Talent Officer | Corporate recruitment & socials

  • Kwery
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 3.750 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Je gaat all-in op de recruitment van nieuwe collega's met een echte sales mindset: van het vinden...
  • Employer branding is jouw playground! Je neemt deel aan jobbeurzen, netwerkevents en werkt samen...

Talent Acquisition

  • Client of Manpower
  • Gand
  • Intérim option contrat fixe
  • Recrutement : Gérer le processus complet de recrutement, de la rédaction des offres d’emploi à...
  • Recherche proactive : Utiliser LinkedIn et d'autres outils pour sourcer et approcher directement...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Aalter

HR Payroll & Legal Advisor

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Onze klant te Maldegem is wereldmarktleider in de productie van in mold labels. Dit dankzij hun passie, fantastische teamsfeer en constante innovatie, zowel voor de productontwikkeling als op HR-niveau. 

HR Payroll & Legal Advisor

Description de la fonction

Als HR Payroll & Legal Advisor ben je verantwoordelijk voor het beheer van payroll- en personeelsadministratieprocessen. Je combineert expertise in sociale wetgeving met een klantgerichte aanpak en speelt een belangrijke rol in het optimaliseren van HR-processen binnen een dynamisch team.



Je takenpakket:




  • Je zorgt voor het volledige payrollproces, van tijdsregistratie tot tijdige en correcte loonbetalingen.

  • Je beheert de personeelsadministratie en zorgt ervoor dat personeelsdossiers altijd up-to-date zijn.

  • Je hebt uitgebreide kennis van sociale wetgeving en gebruikt deze om HR-vraagstukken te analyseren en op te lossen.

  • Je bent het aanspreekpunt voor HR-vragen van collega’s, zowel per e-mail, telefoon als via de helpdesk.

  • Je werkt samen met de HR Business Partner om HR- en payrollprocessen te verbeteren en optimaliseren, en geeft advies over mogelijke verbeteringen.

  • Je draagt bij aan HR-projecten, met een focus op payroll en personeelsbeheer, en helpt bij de ontwikkeling en uitvoering ervan.

  • Je werkt binnen een dynamisch HR-team van HR Business Partners en Payroll & Legal Advisors en rapporteert aan de HR Director.

Profil

Wie zoeken we?




  • Je hebt een bachelor behaald in een HR-gerelateerde opleiding.

  • Je beschikt over een goede kennis van sociaal-juridische wetgeving.

  • Je bent praktisch ingesteld, werkt zelfstandig en hebt een hands-on mentaliteit.

  • Je bent flexibel en kunt prioriteiten efficiënt stellen.

  • Kennis van EBlox en GPS is een pluspunt.

  • Je bent communicatief vaardig en kunt helder communiceren met medewerkers.

Offre

Wat bieden wij jou aan?


  • Je komt terecht in een wereldwijd succesvolle onderneming met een sterke marktpositie.

  • Onze bedrijfscultuur is familiaal, open en dynamisch, waarbij flexibiliteit, leervermogen, open communicatie en teamwork (FLOW) centraal staan.

  • Je ontvangt een grondig opleidingstraject om je snel vertrouwd te maken met onze organisatie en expertise.

  • We bieden een uitdagende functie dicht bij huis en investeren in jouw talenten om zowel persoonlijk als professioneel te groeien.

  • Via ons "We Care"-programma zetten we in op het welzijn, plezier en de gezondheid van onze medewerkers, zodat je je ook buiten het werk goed voelt.

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Ressources humaines à Flandre orientale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre orientale dans la catégorie "Ressources humaines".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4710 Lontzen".