Ben jij nauwkeurig, administratief sterk en klaar om een sleutelrol te spelen binnen HR? Als HR Officer ben jij de drijvende kracht achter een vlotte personeels- en payrolladministratie. In deze rol zorg je dat alles rondom contracten, tijdsregistratie en het wagenpark goed geregeld is en ben je het eerste aanspreekpunt voor HR-vragen. Je werkt samen met afdelingsmanagers en je team aan boeiende projecten die het HR-beleid verder verbeteren. Klinkt dit als de uitdaging waar je naar zoekt? Dan leren we je graag kennen!
Jouw taken als HR Officer:
- Aanspreekpunt voor payroll en personeelsadministratie: Je bent het centrale aanspreekpunt voor vragen rondom payroll en zorgt voor een correcte afhandeling van alle administratieve processen.
- Up-to-date personeelsinformatie en in- en uitdiensttreding: Je regelt alle administratieve zaken bij de start en het vertrek van medewerkers en houdt personeelsgegevens nauwkeurig bij in de HR-systemen.
- Tijdsregistratie in samenwerking met managers: Samen met de afdelingsverantwoordelijken zorg je ervoor dat de tijdsregistraties correct worden bijgehouden en verwerkt.
- Ondersteuning bij recruitmentadministratie: Je zorgt ervoor dat alle administratieve stappen in het wervingsproces vlot verlopen.
- Beheer van het wagenpark: Je coördineert de administratie en het onderhoud van de bedrijfswagens.
- Samenwerken in HR-projecten: Je werkt actief mee aan nieuwe projecten binnen het team People en draagt bij aan de ontwikkeling en verbetering van HR-processen.
Jouw profiel als HR Officer:
- Diploma & ervaring in HR: Je hebt minstens een bachelor diploma & beschikt over minstens 3 jaar ervaring binnen HR.
- Kennis Sociale Wetgeving: Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving en wil je hier graag in bijscholen om steeds up-to-date te zijn met de laatste trends.
- Flexibel en veranderingsgericht: Je gaat soepel om met veranderingen en schakelt moeiteloos in een dynamische omgeving.