HR Medewerker – Payroll & Admin (voltijds)
Description de la fonction
- Beheer van aan- en afwezigheden van vaste en flexibele medewerkers
- Administratieve opvolging van het in- en uitdiensttredingsproces
- Eerste aanspreekpunt voor vragen rond het personeelsdossier en loon
- Zorgdragen voor correcte personeelsadministratie en payrollvoorbereiding
- Advies geven over sociale wetgeving en andere personeelsaangelegenheden
Profil
- Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor diploma (liefst in personeelswerk).
- Je hebt reeds ervaring binnen loonverwerking van A tot Z. Heb je daarbij ook een passie voor de zorg, dan is dat zeker een meerwaarde.
- Sociaal juridische kennis is een must.
- Je kan uiteraard vlot overweg met ICT-toepassingen. Voorkennis van de HORA loonmotor is een plus.
- Je werkt heel nauwkeuring en denkt in oplossingen. Dankzij je analytische ingesteldheid pluis je graag dossiers ten gronde uit.
- Zowel je zelfstandigheid als je teamgerichtheid helpen jou verder in jouw dagdagelijkse samenwerking.
- Dankzij je stressbestendigheid stel je de juiste prioriteiten voorop en durf je initiatief te nemen.
Offre
- Een voltijds contract van onbepaalde duur (4/5e bespreekbaar)
- Een marktconforme verloning volgens IFIC barema, inclusief overname relevante anciënniteit, maaltijdcheques van 7€ per gewerkte dag, eindejaarspremie en vergoeding woon-werkverkeer
- De mogelijkheid om in te tekenen op een voordelige hospitalisatieverzekering
- Een uitdagende werkomgeving waar jouw initiatief en ideeën gewaardeerd worden. Je krijgt verantwoordelijkheid en een divers takenpakket waardoor elke dag anders is.
de