Offres d'emploi Ressources humaines - Flandre orientale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Corporate Recruiter

  • Kwery
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 3.750 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Je gaat all-in op de recruitment van nieuwe collega's met een echte gedreven mindset: van het...
  • Employer branding is jouw playground! Je neemt deel aan jobbeurzen, netwerkevents en werkt samen...

Talent Officer | Corporate recruitment & socials

  • Kwery
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 3.750 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Je gaat all-in op de recruitment van nieuwe collega's met een echte sales mindset: van het vinden...
  • Employer branding is jouw playground! Je neemt deel aan jobbeurzen, netwerkevents en werkt samen...

Talent Acquisition

  • Client of Manpower
  • Gand
  • Intérim option contrat fixe
  • Recrutement : Gérer le processus complet de recrutement, de la rédaction des offres d’emploi à...
  • Recherche proactive : Utiliser LinkedIn et d'autres outils pour sourcer et approcher directement...

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

HR Medewerker – Payroll & Admin (voltijds)

  • VEILIGE HAVE
  • Aalter
Durée indéterminée, Temps plein

HR Medewerker – Payroll & Admin (voltijds)

Description de la fonction

Heb jij een hart voor mensen en een passie voor HR? Wil je als HR talent in loonadministratie bijdragen aan een organisatie waar zorg en aandacht voor medewerkers (én bewoners) centraal staan? Dan is deze vacature bij Groep Agapè, een groepering van woonzorgcentra en assistentiewoningen, iets voor jou! Jouw rol Als HR medewerker Payroll & Admin van Groep Agapè werk je voor bijna 500 medewerkers vanuit de hoofdlocatie in Aalter. Samen met je collega’s ben je een aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor een correcte personeelsadministratie. Je kennis van sociaal juridische wetgeving zorgt ervoor dat de lonen, vakantiegeld, premies, subsidiedossiers, DMFA aangiften, ... tijdig en correct uitgevoerd worden. Je staat kortom in voor de loonverwerking van A tot Z. Door jouw expertise lever je een bijdrage voor de teamcoaches en directie bij vragen omtrent optimalisaties op vlak van personeelsbeleid en nog veel meer. Jouw taken
  • Beheer van aan- en afwezigheden van vaste en flexibele medewerkers
  • Administratieve opvolging van het in- en uitdiensttredingsproces
  • Eerste aanspreekpunt voor vragen rond het personeelsdossier en loon
  • Zorgdragen voor correcte personeelsadministratie en payrollvoorbereiding
  • Advies geven over sociale wetgeving en andere personeelsaangelegenheden

Profil

  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor diploma (liefst in personeelswerk).
  • Je hebt reeds ervaring binnen loonverwerking van A tot Z. Heb je daarbij ook een passie voor de zorg, dan is dat zeker een meerwaarde.
  • Sociaal juridische kennis is een must.
  • Je kan uiteraard vlot overweg met ICT-toepassingen. Voorkennis van de HORA loonmotor is een plus.
  • Je werkt heel nauwkeuring en denkt in oplossingen. Dankzij je analytische ingesteldheid pluis je graag dossiers ten gronde uit.
  • Zowel je zelfstandigheid als je teamgerichtheid helpen jou verder in jouw dagdagelijkse samenwerking.
  • Dankzij je stressbestendigheid stel je de juiste prioriteiten voorop en durf je initiatief te nemen.

Offre

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur (4/5e bespreekbaar)
  • Een marktconforme verloning volgens IFIC barema, inclusief overname relevante anciënniteit, maaltijdcheques van 7€ per gewerkte dag, eindejaarspremie en vergoeding woon-werkverkeer
  • De mogelijkheid om in te tekenen op een voordelige hospitalisatieverzekering
  • Een uitdagende werkomgeving waar jouw initiatief en ideeën gewaardeerd worden. Je krijgt verantwoordelijkheid en een divers takenpakket waardoor elke dag anders is.
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Ressources humaines à Flandre orientale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre orientale dans la catégorie "Ressources humaines".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4710 Lontzen".