Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Finances »  Gestion financière - Bruxelles :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Finance Administrator Officer

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Accounting & statutory reporting (60%)- Assist with general and analytical accounting (Accounts Payable, Payroll, etc.)- Monitor daily cash balances,...

Head Of Finance - Brussels - Online Platform

  • Michael Page
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 1 à € 80.000 par an
  • Lead and develop the finance function to achieve growth and profitability goals.
  • Streamline and optimise accounting and financial processes, including automation and cost control.

Responsable Admin. & Finance - Secteur Non-Marchand - BXL

  • Michael Page
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 1 à € 85.000 par an
  • Clôture mensuelle et annuelle (BEGAAP)
  • Préparation des budgets et révisions périodiques

Commercial Business Controller

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
  • Preparing, monitoring and presenting the monthly results and explaining variances compared to the...
  • Developing, in close collaboration with the business, the annual budget, quarterly forecasts and...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Gestion financière - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Chef Comptable

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Encadrement et direction de l'équipe 
  • Gestion des obligations statutaires et fiscales (TVA, ISOC, transfer pricing)

Chef Comptable

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Travail à domicile
  • Encadrement et direction de l'équipe 
  • Gestion des obligations statutaires et fiscales (TVA, ISOC, transfer pricing)

Finance Manager

  • APB - Association Pharmaceutique Belge asbl - Algemene Pharmaceutische Bond vzw - DGO - Dienst voor Geneesmiddelenonderzoek - SCM - Service de Contrôle des Médicaments
  • Bruxelles
Aimeriez-vous vous impliquer dans la surveillance de la santé financière de notre organisation ? Alors vous êtes peut-être notre nouveauFinance...

Offre n°368 DIRECTEUR.RICE FINANCIER.E M/ pour Log'iris

  • Commune de Koekelberg
  • Koekelberg
  • Durée indéterminée
En étroite collaboration avec la Direction, le Directeur Financier aura pour mission de coordonner et de superviser la gestion financière de la...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Page Personnel

Finance Administrator Officer

The Finance Administrator Officer will play a crucial role in maintaining the company's financial records, including processing invoices, recording payments, and tracking expenses in accordance with company policies.
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be
Our client is a well-established firm in the financial services industry. The company is known for its strong commitment to professionalism, integrity, and excellence in service delivery. The organisation operates on a global scale, providing a comprehensive range of financial services to a broad client base.

Finance Administrator Officer

Description de la fonction

Accounting & statutory reporting (60%)
- Assist with general and analytical accounting (Accounts Payable, Payroll, etc.)
- Monitor daily cash balances, process payments, and ensure sufficient liquidity for operational needs.
- Support the Financial Controller in preparing reports for month-end and year-end closing processes.
- Assist with ad-hoc projects and initiatives (e.g. improvement of processes and systems)
Company Car Fleet Management (20%)
- Ensure that the fleet of vehicles is well-maintained and efficiently operated.
- Build and maintain relationships with service providers to ensure reliable support for the fleet.
- Track vehicle usage, fuel consumption, maintenance history, and other relevant data.
- Support drivers by addressing their company car-related questions.
Third-party management and administration (15%)
- Build and maintain relationships with banks, insurance brokers, external auditors, other service providers, and support the related administration.
Governance & Compliance (5%).
- Organize and maintain corporate records, documents, and files.
- Provide internal and external stakeholders with valuable non-financial information.

Profil

- Proven working experience in administrative roles, with an appetite for finance related topics.
- Proficiency in MS Office suite.
- Strong analytical skills and attention to detail.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Strong organizational skills and the ability to manage multiple tasks and deadlines effectively.
- Dutch or French speaker with good command of English.
- Commitment to upholding ethical standards and confidentiality in handling financial information.

Offre

- Proven working experience in administrative roles, with an appetite for finance related topics.
- Proficiency in MS Office suite.
- Strong analytical skills and attention to detail.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Strong organizational skills and the ability to manage multiple tasks and deadlines effectively.
- Dutch or French speaker with good command of English.
- Commitment to upholding ethical standards and confidentiality in handling financial information.

Information pratique

Page Personnel Belgium
Sophie Di Paola
Afficher le numéro
Bastion Tower
Marsveldplein 5
Place du Champ de Mars 5
1050 Brussels
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion financière à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Gestion financière".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5100 Dave" et "1081 Koekelberg".