Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - Bruxelles :   50 jobs

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Employé Administratif au Service clientèle - contrat à durée déterminée immédiat de 20h/semaine

  • AMP
  • Bruxelles
  • Vous répondez aux questions et aux réclamations des clients par téléphone et par mail, concernant...
  • Vous traitez les appels entrants et sortants.
    • Vous traitez en moyenne 50 appels par jour.

Employé Administratif au Service clientèle - contrat à durée déterminée immédiat de 37h/semaine

  • AMP
  • Bruxelles
  •  

Administrative Project Assistant (FR/NL) - Loisir et Culture

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • La gestion et l'analyse de données opérationnelles dans Excel pour soutenir la prise de décision.
  • Le suivi administratif des projets et la coordination avec les différents départements.

Customer Service Manager

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gérer et améliorer l'administration des membres.
  • Approcher de manière proactive les membres potentiels et suivre les pistes.

Gestionnaire - Organisational Structure

  • Stib/Mivb
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
  • Vous assurez la gestion de la structure organisationnelle dans SAP HR (organigramme, postes,...
  • Vous assurez la gestion journalière de la politique des autorisations SAP HR dans les systèmes...

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Assistant administratif – Service 'Coordination & Appui transversal' – Direction 'Coordination & Procédures' (h/f/x)

  • Vivalis.Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Chèques culture et sports
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • Assurer la vérification et la liaison avec les directions concernées, pour le suivi des factures...
  • Assurer le suivi des procédures du secrétariat du Conseil Consultatif pour l'organisation des...

Employé(e) administratif

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Gérer les tâches administratives quotidiennes ;
  • Communiquer avec les clients pour répondre à leurs demandes et préoccupations ;

Assistant chef de projet

  • Accent
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
En tant qu'assistant chef de projet vous êtes lié au chef de projet. Vous l'accompagnez sur plusieurs chantiers :• Vous rédigez des plannings, des...

Technicien maintenance sur la route

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
La personne recherchée devra pouvoir remplacer des compteurs d'eau et de chauffage sur des installations existantes et installer ou remplacer des...

Administrative assistant Insurance operations

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Assistant.e Chef.fe de Projet

  • Actief Construct Wallonie Centre
  • Bruxelles
  • Assister les chefs de projet dans leurs tâches quotidiennes;
  • Rédiger et gérer les plannings;

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
  • You will manage the scanning and copying of official documents;

K&I ADMINISTRATIVE OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS     Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...
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Technico commeercial

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
  • Identifier et prospecter de nouveaux clients dans une clientèle variée.
  • Développer le chiffre d'affaires sur les provinces du Brabant wallon/flamand et Bruxelles.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

PROJECT DELIVERY OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Administrative Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Junior level assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
  • Organize and maintain files, records, and office supplies.

PROJECT DELIVERY OFFICER

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
  • Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Junior office Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.300 par mois
  • Provide support across different departments as needed.
  • Manage paperwork and maintain an organized filing system.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Answering the phone and redirecting calls.
  • Welcoming visitors and providing a friendly service.

Sales Support Officer

  • Start People
  • Haeren (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe
  • You write quotations for long-term leasing of vehicles.
  • You manage your files from A to Z and take care of the necessary adjustments and additions.

Administrative and Polyvalent Assistant

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Effectuer la mise en page de : comptes-rendus de réunions, documents relatifs aux projets,...
  • Archiver les documents avec l'outil interne approprié.

Employé Administratif h/f

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Suivi et validation des dossiers de formation en français et en néerlandais pour l'obtention de...
  • Assurer le support administratif des experts (étroite collaboration) - Assurer le support helpdesk...
Trier selon : pertinence - Date

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Faculty assistant

  • VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL (VUB)
  • Ixelles
Durée indéterminée, Durée déterminée, Temps plein

Faculty assistant

Description de la fonction

Als lid van ons team werk je samen met een groep enthousiaste collega's die zich inzetten voor excellentie in onderwijs. Je werkt nauw samen met de Vice-Decaan Onderwijs en onze gerespecteerde faculteit. In deze functie speel je een cruciale rol in het ondersteunen van docenten en het verbeteren van de ervaring van onze studenten, met name binnen onze MA-programma's. Een selectie van jouw taken als Faculty Assistant:
  • Je ondersteunt docenten in hun administratieve behoeften en draagt bij aan een positieve onderwijsomgeving;
  • Je draagt actief bij aan een goede communicatie en samenwerking tussen docenten en studenten;
  • Je helpt bij het verwerken en beheren van relevante gegevens vanaf de inschrijving, zoals ondersteuning bij het invoeren van cijfers, cursusregistratie en planning, en de voorbereiding en opvolging van faculteitsvergaderingen;
  • Je biedt ondersteuning bij cursus- en curriculumbeheer;
  • Je kunt informatie aanschaffen over campusvoorzieningen, beleid en procedures;
  • Je monitort en evalueert de kwaliteit van activiteiten en diensten, en formuleert aanbevelingen voor verbeteringen waar nodig;
  • Je gebruikt en verwerft kennis van relevante systemen en software om operationele efficiëntie te verhogen.
Voor deze functie zal Brussels Humanities, Sciences & Engineering Campus (Elsene) je thuisbasis worden.

Profil

Wat verwachten wij van jou?
  • Diploma: Secundair onderwijs of bachelordiploma
  • Je hebt ervaring in een administratieve ondersteuningsrol, bij voorkeur in een onderwijsomgeving;
  • Je bent servicegericht en helpt graag studenten en docenten;
  • Je bent vertrouwd met gegevensverwerking en kunt snel nieuwe technologieën leren en toepassen;
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Engels; kennis van het Nederlands is een pluspunt;
  • Je kunt werken met Office 365 (Outlook, Word, Excel, Teams) en moderne kantoorsoftware, en je snel kunt inwerken in diverse databestanden;
  • Je hebt ervaring met het leveren van hoogwaardige klantenservice;
  • Je bent georganiseerd en kunt taken tijdig uitvoeren;
  • Je kunt functioneren in een dynamische en internationale omgeving;
  • Je kunt zelfstandig te werk gaan, maar ook samenwerken met andere afdelingen om complexe problemen op te lossen;
  • Je handelt volgens de codes van integriteit, zorgvuldigheid, objectiviteit, gelijke behandeling, correctheid en transparantie.
  • Je bent in het bezit van een werkvergunning die je in staat stelt om in België te werken.
VUB wil een weerspiegeling zijn van de maatschappij waar ieders talent wordt gewaardeerd, ongeacht het gender, geslacht, leeftijd, religie, huidskleur, migratieachtergrond, functiebeperking en de neurodiversiteit.

Offre

Word jij onze nieuwe collega?? Dan bieden we je een?voltijds contract van onbepaalde duur?aan met een bruto maandsalaris gekoppeld aan?graad 4, graad 5 of graad 6.Het salaris is afhankelijk van je competenties en het aantal jaren relevante werkervaring. Onze salarisschalen kan je terugvinden op onze website onder "Werken voor de VUB". Bij de VUB garanderen we een open, betrokken en diverse werkplek en geven we je kansen om je loopbaan (verder) uit te bouwen. Daarnaast geniet je van voordelen als:
  • Een smartphone met abonnement;
  • Een open informele werkomgeving met aandacht voor je work-life balance, een uitzonderlijke verlofregeling met 35 verlofdagen, sluiting tussen Kerstmis en Nieuwjaar en 3 extra verlofdagen;
  • Een kosteloze hospitalisatie- en zeer mooie groepsverzekering met gewaarborgd inkomen;?
  • Maximale terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en/of een fietsvergoeding;
  • Gevarieerde maaltijden in onze campusrestaurants aan een aantrekkelijk tarief;
  • Voordelige sportmogelijkheden, een gamma aan kortingen via Benefits@Work (in?allerlei winkels, op vluchten, in tankstations, pretparken...) en Ecocheques;
  • Kinderdagverblijf vlak bij de campus, korting op vakantiekampen;?
  • De ruimte om je job-inhoud mee te vormen en voortdurend bij te leren via onze VUB-leerplatformen en opleidingen;
  • En tot slot: toffe collega's met een gezonde drive en een goed gevoel voor humor.
5 - Geïnteresseerd?Stel je dan kandidaat vóór 7 januari via jobs.vub.beOns sollicitatieproces ziet er als volgt uit:Stap 1: CV-screening door een van onze recruitersStap 2: Een vergelijkende proef, waar we naar je aanpak en inzicht peilen en waarmee we in kaart willen brengen wat al goed gaat en wat je nog moet leren. Deze staat gepland in de week van 13 januari en kan je thuis afleggen.Stap 3: Een jobinterview staat gepland op 27 januari en gaat online door?(timing onder voorbehoud van wijzigingen). Contacteer ons!
Vragen over de job zelf?
Contacteer Jacintha Liem of Laura De Decker via Afficher l'adresse e-mail of Afficher le numéro
Vragen over de selectieprocedure en/of het aanbod?
Contacteer Sammy-Jo Van Tendeloo of Margaux Segers via Afficher l'adresse e-mail Van 25/12/2024 t.e.m. 1/01/2025 is de VUB gesloten. Tijdens deze week zijn we niet bereikbaar. Vanaf 2/01/2025 beantwoorden we jouw bericht zo snel mogelijk. Prettige feestdagen! Wil je graag weten hoe het is om te werken bij de VUB en wil je meer info over EUTOPIA?Ga dan naar?jobs.vub.be? en ontdek alles over o.a. onze campussen, voordelen, strategische doelen en collega's.Lees ook verder over eutopia-university.eu als je meer wil weten over ons Europees netwerk van universiteiten.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Néerlandais, Anglais
Source:
VDAB

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