Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Anvers :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Young Graduates Commercial Track (NL/FR)

  • KBC
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Vous aidez les clients se présentant au guichet et ou au téléphone, ainsi que par chat ou par...
  • Avec vous, les clients remarquent vraiment qu'ils passent en premier. Grâce à votre approche axée...

Customer Service Agent (H/F/X) - Assurances

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Gérer les demandes des clients et les aider à résoudre leurs problèmes ;
  • Fournir des informations précises sur les produits et services d'assurance ;

Service Client KBC

  • Start People
  • Berchem
  • Intérim option contrat fixe
  • Répondre aux appels et e-mails entrants des clients, analyser leurs besoins et proposer des...
  • Pour les cas complexes, tu pourras faire appel à tes collègues spécialisés ou utiliser des outils...

Customer Success Manager Région Namur

  • 3P Public Procurement Partners - 3P NV
  • Namur (prov)
  • Durée indéterminée
Nos clients sont très variés et couvrent tous les niveaux de l'administration en Belgique : les villes, communes, provinces, ministères,...

Customer Success Manager Région Bruxelles

  • 3P Public Procurement Partners - 3P NV
  • Anvers
  • Durée indéterminée
Nos clients sont très variés et couvrent tous les niveaux de l'administration en Belgique : les villes, communes, provinces, ministères,...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

LGA Engineering

Customer Support Manager

Temps plein
Encore 5 jours pour postuler
Ben jij een ervaren leider met een passie voor klantgericht werken en procesoptimalisatie? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team in een bedrijf waar jouw visie echt impact maakt? Zoek je een functie waarin je zowel jouw leidinggevende capaciteiten als jouw analytische vaardigheden volledig kunt benutten? Als Customer Support Manager krijg je de kans om het verschil te maken in een toonaangevende organisatie binnen de voedingssector!

Voor een gerenommeerd bedrijf in de voedingssector zoeken we momenteel een nieuwe Customer Support Manager voor de vestiging in de regio Mechelen. Het bedrijf zet zich volledig in om de allerbeste service te bieden aan klanten en zoekt daarom een enthousiaste, daadkrachtige collega die deze visie mee kan waarmaken. Als Customer Support Manager speel je een cruciale rol bij het verhogen van klanttevredenheid en het verbeteren van serviceprocessen.

Customer Support Manager

Het takenpakket:

Het takenpakket omvat:


  • Leidinggeven aan het klantenserviceteam door strategische prioriteiten vast te stellen en teamleden te coachen om de servicekwaliteit continu te verbeteren.
  • Analyseren en optimaliseren van bestaande klantenserviceprocessen door proactief met verbetervoorstellen te komen en het doorvoeren van efficiëntere procedures.
  • Fungeren als verbindende schakel tussen klanten en interne afdelingen, zoals sales, planning, inkoop, R&D en kwaliteit, om soepele en consistente communicatie te garanderen.
  • Coördineren van de personeelsplanning binnen het team in nauw overleg met collega’s om een efficiënte en evenwichtige werkverdeling te realiseren.

Jouw profiel:

Het profiel voor de Teamleider Customer Service ziet er als volgt uit:


  • Bbacheloropleiding of gelijkwaardige ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt sterke leiderschapskwaliteiten, een oplossingsgerichte instelling en een scherp oog voor klantgerichtheid.
  • Jouw enthousiasme, dynamisek en no-nonsense mentaliteit helpt jou om je doelen te bereiken en het team te motiveren.

  • De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Eco Cheque
  • Formations

Het aanbod:



  • Een vast contract van onbepaalde duur met een competitief salaris.

  • Maaltijdcheques die helpen bij de dagelijkse kosten.

  • Hospitalisatieverzekering om jou te beschermen tegen onvoorziene gezondheidskosten.

  • Diverse extralegale voordelen die bijdragen aan jouw welzijn.

  • Flexibele werktijden die zorgen voor een optimale balans tussen werk en privéleven.

  • Uitgebreide doorgroeimogelijkheden, zowel op professioneel als persoonlijk vlak, zodat jij kunt bouwen aan een duurzame carrière binnen ons bedrijf.

  • De kans om actief betrokken te zijn bij vernieuwende projecten die bijdragen aan de groei en ontwikkeling van de organisatie.

  • Een motiverende werkomgeving met een hecht team dat professionaliteit combineert met een informele, aangename werksfeer.


Solliciteren kan eenvoudig online.


Niet helemaal uw ideale rol binnen Supply Chain & Logistics gevonden? 


Neem dan zeker contact met ons op, dan kijken we samen welke vacature bij u past. 


Voor gepersonaliseerd advies over vacatures kan u altijd contact opnemen met Milena of Ilke.


Ref: ISM62596

Information pratique

LGA Engineering

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Anvers dans la catégorie "Service clients".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7110 Boussoit" et "4000 Liège".