Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Brabant wallon :   10 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Trilingual Customer Advisor (M/F/X) - Brussels Center

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for...
  • Issue resolution & customer satisfaction: provide timely and quality responses to customer...

Customer Service Representative

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Mont-Saint-Guibert
  • Intérim option contrat fixe
In this role you will provide professional support for our field sales representatives and clinical specialists through our European distribution...

Customer Success Officer

  • Unique Leuven
  • Louvain-la-Neuve
  • Intérim option contrat fixe
  • Na de aankoop begeleid en ondersteun je klanten bij het optimaal gebruik van hun aangekochte online...
  • Je verantwoordelijkheden omvatten registratie, inloggen, het oplossen van eerstelijns technische...

Customer Service Support

  • Start People
  • Nivelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gérer les commandes de votre portefeuille de clients B2B, et optimiser les relations avec la...
  • Assurer la gestion des prix pour garantir l'alignement avec les accords commerciaux.

Customer Success Officer

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Louvain-la-Neuve
  • Intérim option contrat fixe
  • Na de aankoop begeleid en ondersteun je klanten bij het optimaal gebruik van hun aangekochte online...
  • Je verantwoordelijkheden omvatten registratie, inloggen, het oplossen van eerstelijns technische...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service clients - Brabant wallon' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Conseiller bancaire

  • Unique Braine l'Alleud Office
  • Braine-l'Alleud
  • Durée déterminée
  • Répondre aux questions et résoudre les problèmes des clients de A à Z et rechercher des...
  • Conseiller les clients à distance, principalement par téléphone.

Facteur h/f

  • Start People
  • Mont-Saint-Guibert
  • Intérim option contrat fixe
Envie de découvrir le métier de facteur et/ou le domaine de la distribution de colis dans la plus grande entreprise du secteur en Belgique ? Et par...

Administration Officer

  • Abacus Group NV - Matexi Group - Matexi Projects NV
  • Wavre
Administration Officer Wavre En collaboration avec vos collègues de l'Administration Excellence Team, vous êtes responsable de la gestion...

Agent En Charge Du Controle Du Stationnement D4 Contrat A Duree Determinee De 6 Mois

  • Ville de Nivelles
  • Nivelles
L'agent chargé du contrôle de stationnement (h/f/x) effectue des contrôles sur le terrain afin de diminuer les infractions relatives au stationnement...

Opérateur pharmaceutique en inspection visuelle

  • Cenexi - Laboratoires Thissen - Cenexi LT
  • Braine-l'Alleud
  • Durée indéterminée
Vous êtes à la recherche : - d'un job qui a du sens dans le secteur pharmaceutique - d'une entreprise à taille humaine, avec une dynamique...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Mt Saint Guibert

Customer Service Representative

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be
Our client is a pioneer in the development and commercialization of Intravascular 

Lithotripsy (IVL) to treat complex calcified cardiovascular disease. It aims to establish a 

new standard of care for medical device treatment of atherosclerotic cardiovascular disease through its 

differentiated and proprietary local delivery of sonic pressure waves for the treatment of calcified 

plaque.

Customer Service Representative

Description de la fonction

In this role you will provide professional support for our field sales representatives and clinical specialists through our European distribution center, as well as customers across the globe, by utilizing a broad knowledge of Shockwave Medical products, services, and policies. As needed, the ideal candidate will provide Customer Services support within international markets including Europe, Middle East, and Asia. You will be working hand-in-hand with the Customer Service International Team members to provide a positive experience for Shockwave Medical customers and the Shockwave Medical sales teams.



High Level Responsibilities

• Assist Customers with any request

• Review, process and confirm orders

• Coordinate shipping requirements with Logistics partners

• Provide customers with specific documentation where required

• Follow up with customers and/or sales teams in the event of issues

• Monitor deliveries and follow up with logistics partner on issues

• Monitor Consignment stock accounts and handle discrepancies investigations and resolutions

• Follow up with customers on pending POs

• Receipt orders and create invoices on EDI platforms

• Monitor invoice requirements and issues resolution

• Fulfill applicable approval process for invoice corrections

• Support finance with credit collection, invoice disputes and communication to customers

• Report customer feedback and complaints to appropriate departments

• Support product returns to manufacturing site and coordinate product replacement

• Coordinate Demo material shipments

• Maintain Customer Database up to date

• Back up International Customer Service Colleagues (might imply working on a bank day)

• Work closely with US counterpart, finance, sales, marketing, quality, regulatory and operations teams as needed

• Support any project or task required by the line manager

• Ensure general administrative duties are met

 

Profil

Requirements

• Bachelors degree or equivalent

• 3+ years experience in the Customer Services or Sales support equivalent functions

• ????Speaks/writes/reads English fluently and speaks/writes/reads 2 of the following languages (C1 level required):  French, German, Italian, Portuguese.

• Proficient use of Microsoft Word, Excel, Outlook

• Knowledge of ORACLE is a plus

• Knowledge of Sales Force is a plus

• People Orientated: Strong verbal and written communication skills with a high concern for relationships, to support  customer service providers, customers and sales/clinical representatives

• Integrity: places high value on being consistently honest, trustworthy, and ethical

• Flexible: adjusts quickly and easily to new situations, process changes, variety of tasks

• Service Orientated: strong desire to meet external and internal customer needs and be helpful towards them

• Organized: ability to set priorities and finish the tasks within timeline

Offre

Offer:



Our client offers you a fixed contract of indefinite duration after a convincing interim period of 6 months

Your salary will be defined on the basis of your level of experience and skills and will be accompanied by various extra-legal benefits such as meal vouchers of 8€/day, group insurance and DKV insurance.

You will work in a 40h/week schedule generating 12 additional days of compensatory leave per year.

Our client's Belgian offices are located in Mont-Saint-Guibert but you will be able to work most of the time in homeworking.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Allemand

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Brabant wallon?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 10 emplois à Brabant wallon dans la catégorie "Service clients".