Offres d'emploi Administration - Flandre occidentale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire bilingue - Néerlandais

  • Accent
  • Anzegem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Commercial Sales Support Administrator automotive - Romanian market

Employé administratif

D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Client of Manpower

Customer service medewerker Benelux

Durée indéterminée, Temps plein
Encore 3 jours pour postuler
Customer service medewerker

Manpower Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Dit is wat we doen. Welcome to a world of opportunity.


Voor een klant van ons regio Waregem, zijn we op zoek naar een customer service medewerker Benelux.

Customer service medewerker Benelux

Description de la fonction

Jouw rol Als customer service medewerker ben je een essentiële schakel binnen onze organisatie. Je zorgt ervoor dat de samenwerking tussen klanten en interne afdelingen zoals sales, planning en transport vlot verloopt. Jouw takenpakket is gevarieerd:





  • Eerste aanspreekpunt: Je beantwoordt telefonisch vragen van klanten over prijzen, voorraad, bestellingen en leveringen.




  • Orderverwerking: Je verwerkt bestellingen in SAP en coördineert leveringen met de klant en onze transportafdeling. Daarnaast ondersteun je klanten bij hun orderbeheer en denk je oplossingsgericht mee.




  • Commerciële ondersteuning: Je voorziet sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige gegevens.




  • Samenwerking & optimalisatie: Je werkt nauw samen met collega’s, fungeert als back-up en denkt actief mee over verbeteringen in processen.



Profil



  • Je beschikt over een hoger diploma of hebt relevante ervaring in een soortgelijke functie.




  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel) en ervaring met SAP is een pluspunt.




  • Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een degelijke kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.




  • Klantgerichtheid en telefonische communicatie geven je energie.




  • Je bent nauwkeurig, georganiseerd en hebt oog voor detail.




  • Je neemt initiatief en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.



Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation pour la famille
  • Parking
  • Eco Cheque
  • Travail à domicile

Een competitief loon.

Een uitgebreid verlofstelsel en flexibel uurrooster met mogelijkheid tot thuiswerk

Maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.

Mogelijkheid tot fietsleasing.

Investering in jouw professionele ontwikkeling en mogelijkheden om verder te groeien binnen het bedrijf.

Op verschillende locaties is een bedrijfsrestaurant met een divers aanbod beschikbaar.

Mooie kortingen op onze producten.

Kortingen bij diverse partners via een speciaal voordelenplatform.

 


Interesse? Stuur uw cv naar Afficher l'adresse e-mail
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4100 Seraing".