Offres d'emploi Administration - Anvers :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Personal assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Employé administratif

Office Assistant Benelux (f(m/d)

De € 38.900 à € 56.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire

Office Partner

  • Care@Vulpia - Vulpia Real Estate Nv + Campus Coppens - Vulpia Vlaanderen cvba
  • Brasschaat
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Page Personnel

Contract Administrator

Temps plein
En ligne depuis 11 jours sur Jobat.be

Onze klant is een grote speler binnen de farmaceutische industrie. Om de groei van hun team te ondersteunen gaan ze op zoek naar een Contract Administrator. Het bedrijf is in de regio van Turnhout gevestigd.

Contract Administrator

Description de la fonction

In deze rol als Contract Administrator lever je administratief, cijfermatig én communicatief werk.Je werkt nauw samen met de aankoopmanager en verschillende leveranciers.Jouw takenpakket in een notendop:



  • Je zorgt voor een vlekkeloze administratie

  • Je staat in voor de aanvraag van PO nummers, verzorgt de facturatie en neemt contact op met leveranciers

  • Je onderhoudt contact met leveranciers en bij het plaatsen van bestellingen hou je rekening met het budget en prijzen. Je vraagt offertes op en plaatst bestellingen. Indien vaste leveranciers je niet kunnen verder helpen, ga je op onderzoek uit naar nieuwe leveranciers.

  • Je werkt nauw samen met verschillende interne en externe stakeholders

Profil


  • Het bedrijf staat zowel open voor schoolverlaters met een Bachelordiploma als voor kandidaten met relevante werkervaring (voorkeur voor ervaring binnen een financiële administratie, helpdesk functies of ervaring op een aankoopafdeling)

  • Talenkennis: je beheerst het Nederlands en het Engels zeer vlot

  • Je bent administratief én cijfermatig sterk. Daarnaast kan je ook vlot contacten leggen.

  • Je kan goed zelfstandig werken

  • Kennis van SAP en/of ervaring binnen de farmaceutische sector zijn een troef

Offre


  • Hybride werken: combinatie van onsite en home office

  • Na een succesvolle interimperiode volgt een vast contract

  • Aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen en 12 ADV-dagen

  • Familiale werksfeer

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4100 Seraing".