Offres d'emploi Administration - Anvers :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Personal assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Employé administratif

Office Assistant Benelux (f(m/d)

De € 38.900 à € 56.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire

Office Partner

  • Care@Vulpia - Vulpia Real Estate Nv + Campus Coppens - Vulpia Vlaanderen cvba
  • Brasschaat
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Backoffice Medewerker

Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
Onze klant zorgt ervoor dat jouw water op een milieuvriendelijke, efficiënte en bovenal gezonde manier uit je kraan komt. Een echte “top” werkgever die veel vertrouwen stelt in hun werkgevers. Momenteel zoeken ze een administratief bediende te Antwerpen.

Backoffice Medewerker

Description de la fonction

Als Backoffice Medewerker ben jij verantwoordelijk voor een vlotte en correcte facturatie. Je zorgt ervoor dat betalingen correct verwerkt worden en dat eventuele afwijkingen snel en efficiënt opgevolgd worden. Daarnaast speel je een sleutelrol in de interne en externe invorderingsprocedures en draag je bij aan verbeteringen binnen de afdeling.

Jouw takenpakket:?
  • Je voert de dagelijkse facturatie uit en onderzoekt eventuele afwijkingen om hierop gepaste actie te ondernemen.
  • Je verzorgt de maandelijkse facturatie van de grootindustrie en doorfacturaties volgens de geldende richtlijnen en regelgeving.
  • Je verwerkt inkomende en uitgaande klantenbetalingen en onderneemt indien nodig de juiste stappen.
  • Je beheert de interne en externe invorderingsprocedures in samenwerking met externe partners, conform de vastgelegde procedures.
  • Je houdt milieudossierbestanden up-to-date, inclusief gemeentelijke en bovengemeentelijke heffingen en sociale tarieven.
  • Je verleent advies en ondersteuning bij complexe dossiers, zoals klachten over facturen, het innings- en betalingsproces en heffingen.
  • Je zorgt voor een vlotte samenwerking en informatie-uitwisseling tussen afdelingen.
  • Je signaleert knelpunten en veelvoorkomende fouten binnen de afdeling en denkt oplossingsgericht mee.
  • Je herkent mogelijke risico’s, onderneemt actie of meldt deze aan je leidinggevende. Daarnaast werk je volgens de veiligheidsprocedures en draag je bij aan een ordelijke werkomgeving.
  • Je merkt afwijkingen op en geeft input voor verbeteringen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu (VGM).

Profil

Als Administratief bediende kan je het volgende (bijna) allemaal afvinken: 
 
  • Bachelor in een administratieve richting Of je bent gelijkaardig door (stabiele) werkervaring
  • Je hebt een basiskennis van Project Management.
  • Je bent een (administratief) manusje van alles. 
  • Je kan vlot werken met IT-tools;
  • Je denkt oplossingsgericht;
  • Je werkt nauwkeurig;
  • Je kan omgaan met confidentiële zaken;
  • Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer;

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Indemnité kilométrique vélo
In deze functie krijg je heel wat verantwoordelijkheid en een aantrekkelijk loon. We bieden ook een interessant pakket aan extralegale voordelen aan:

  • Groepsverzekering;
  • Hospitalisatieverzekering & verzekering ambulante zorgen;
  • Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag;
  • Sociaal abonnement en/of fietsvergoeding;
  • Competitief vakantieplan;
  • Glijdende werktijden;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Information pratique

Heb jij interesse in de vacature? Contacteer ons kantoor in Antwerpen via het volgende mailadres of solliciteer via onze website: Afficher l'adresse e-mail

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Au moins 2 ans d'expérience

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "7110 Boussoit".