Offres d'emploi Administration - 1930 Zaventem, Waremme :   24 jobs

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Collaborateur juridique à temps plein/Licencié en Notariat/Master en Notariat/Candidat notaire (H/F) spécialisé en et/ou ayant un intérêt particulier pour le droit des sociétés

  • Kim Lagae, Notaire
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée, Starter
  • Gestion autonome de dossiers de sociétés de A à Z
  • Gestion de dossiers de sociétés compliqués en étroite collaboration avec le notaire.

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Your Role as a Management Assistant: In this versatile and proactive role, you will be a key player in the organization, ensuring smooth operations...

Project Assistant

  • Hudson Belgium nv
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • En tant que Project Assistant, vous travaillez en étroite collaboration avec vos collègues...
  • Vous êtes un maillon indispensable pour assurer le bon déroulement des différents projets des...

Senior Business Assistant

  • Acerta Career Center
  • Belqique
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • En tant que Senior Business Assistant, vous êtes responsable du support administratif et...
  • Vous assurez l'exécution et/ou le soutien de missions commerciales, administratives, logistiques et...

Junior level assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
  • Organize and maintain files, records, and office supplies.

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
  • Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...

PROJECT DELIVERY OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

K&I ADMINISTRATIVE OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS     Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Senior Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
  • Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Coordinator/Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.900 par mois
  • Plan and coordinate events and meetings
  • Prepare and compile documents for Board and Assembly meetings (session files)

Receptionniste

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.200 à € 2.300 par mois
  • Accueillir les visiteurs avec enthousiasme et professionnalisme
  • Répondre aux appels téléphoniques entrants et les rediriger si nécessaire

Administrative Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

Office Manager for an European Federation

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
  • Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
  • Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties

Employé Administratif

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
À partir de € 2.700 par mois
  • Administering the management of the department's email inquiries and secretarial tasks.
  • Processing various documents.

Réceptionniste Téléphoniste h/f/x

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 2.800 par an
Nous recherchons pour la réception du 22/05/2023 au 16/06/2023, réceptionniste bilingue français/néerlandais de 14 à 18 heure Votre rôle sera de...

Secrétaire

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Soutien et assistance à une équipe d'avocats
  • Gestion de l'agenda, facturation et tâches associées

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Office & Event Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • As integral part of a diverse, agile team you will be our asociation´s face to our members and our...
  • Collaborate closely with the entire team and our members
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