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Robert Half
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Bruxelles
- Intérim
Your Role as a Management Assistant: In this versatile and proactive role, you will be a key player in the organization, ensuring smooth operations...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
- Organize and maintain files, records, and office supplies.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
- Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
- Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.900 par mois
- Plan and coordinate events and meetings
- Prepare and compile documents for Board and Assembly meetings (session files)
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.200 à € 2.300 par mois
- Accueillir les visiteurs avec enthousiasme et professionnalisme
- Répondre aux appels téléphoniques entrants et les rediriger si nécessaire
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
- The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
- Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
À partir de € 2.700 par mois
- Administering the management of the department's email inquiries and secretarial tasks.
- Processing various documents.
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Unique Brussels
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Watermael-Boitsfort
- Durée indéterminée
De € 2.700 à € 2.800 par an
Nous recherchons pour la réception du 22/05/2023 au 16/06/2023, réceptionniste bilingue français/néerlandais de 14 à 18 heure Votre rôle sera de...
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Unique Brussels
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Schaerbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Scheduling meetings and appointments;
- Taking minutes at meetings;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- As integral part of a diverse, agile team you will be our asociation´s face to our members and our...
- Collaborate closely with the entire team and our members