Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 3980 Tessenderlo :   77 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Facility Admin

  • ISS Facility Services
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het beheren van het loket en het ontvangen van bezoekers. 
  • Dagelijks beheer van de mailbox en de binnenkomende tickets in onze software.  

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Turnhout

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Management Assistant Immobiliën en Expansie (24 u / week)

  • Aldi Turnhout
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je biedt ondersteuning aan verschillende managers bij lopende vastgoedprojecten
  • Je voert voorbereidende en opvolgende administratieve taken uit. Dit houdt o.a. in:

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van jouw klanten van A tot Z;
  • Je zorgt voor de opvolging van de "keuringen" bij jouw klanten (inplannen van de controles,...

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Office Manager

  • Bright Plus Geel
  • Herentals
  • Durée indéterminée
  • Je verleent algemene administratieve ondersteuning aan de projectmanagers, alsook aan andere...
  • Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer binnen het bedrijf

Executive Assistant

  • Robert Walters Belgium
  • Brabant flamand
  • Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
Jouw takenpakket als Executive Assistant: * Behandelen van mails en telefoons* Agenda management * Organiseren van meetings* Notuleren tijdens...

Office Assistant

  • Bright Plus Geel
  • Beerse
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en beheren van de telefoon- en mailbox.
  • Coördineren van facilitaire taken, zoals onderhoudsplanning, bestellingen en het netjes houden van...

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Tessenderlo (région Heusden-Zolder)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager - Business Services - Turnhout

  • Page Personnel
  • Turnhout
  • Beantwoorden van klantvragen en geven van telefonisch en online advies.
  • Verwerken van boekingen en reservaties, inclusief gegevensbeheer.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Management Assistant met bedrijfswagen

  • Bright Plus Hasselt
  • Beringen
  • Durée indéterminée
  • Je beheert de agenda van je leidinggevende, dit kan ook vluchten en hotels boeken zijn voor...
  • Je staat in voor de algemene correspondentie met interne medewerkers en stakeholders. Deze...

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Office Manager

  • Bright Plus Mechelen
  • Heist-op-den-Berg
  • Intérim option contrat fixe
  • Je plaatst bestellingen bij leveranciers en onderaannemers en volgt deze vervolgens op
  • Je stuurt orderbevestigingen, regelt transporten en verzorgt de facturatie

Office Assistant - Voor het grootste kantoor van de Kempen!

  • Austin Bright
  • Mol
  • Durée indéterminée
  • Cliëntenonthaal: Je verwelkomt cliënten met een glimlach, zowel aan de balie als telefonisch, en...
  • Facturatie en betalingen: Met oog voor detail volg je de facturatie en betalingen van klanten op en...

Office Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe
  • Als het eerste aanspreekpunt ben jij het gezicht van het bedrijf en zorg je voor een warm welkom....
  • Je bewaart het overzicht over alle vergaderruimtes, brengt deze in orde qua benodigdheden en...

Schoonmaakmedewerker regio Tessenderlo

  • AGO Jobs & HR
  • Tessenderlo
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Executive Assistant to Director - Science industry - Leuven

  • Page Personnel
  • Louvain
Je bereidt vergaderingen met voor, maakt verslagen en volgt beslissingen en aanbevelingen op in samenwerking met de administratieve directie.Je...

Management Assistent

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • je ondersteunt het management met dagelijkse administratieve taken, waaronder planning van...
  • je verwelkomt bezoekers op een professionele manier;

Office Manager

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
  • Je staat in voor het onthaal, je ontvang klanten/bezoekers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon;

Administratief Office Assistant - tijdelijk - deeltijds (50%)

  • Bright Plus Leuven
  • Louvain
  • Durée déterminée
  • Je onthaal bezoekers op een warme manier. Je bent het administratieve aanspreekpunt voor het team.
  • Je zet bestellingen uit voor het laboratoriummateriaal en beheert de inkomende en uitgaande...

Personal Assistant

  • Bright Plus Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer: jij beheert de afspraken en deadlines feilloos.
  • Reisorganisatie: je plant binnen- en buitenlandse trips, inclusief het regelen van verplaatsingen,...

Schoonmaakmedewerker regio Geel

  • AGO Jobs & HR
  • Geel
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aankwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Administratief bediende - baliemedewerker

  • Accent
  • Rijkevorsel
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Onze klant is een expert in verwerking en recycling van oude metalen.Samen zorgen zij voor een betere leefomgeving.Voor onze klant zijn we op zoek...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Tessenderlo?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 77 emplois à Tessenderlo dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".