Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 1325 Chaumont-Gistoux :   154 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Medewerk(st)er verantwoordelijk voor onthaal en administratie

  • Notariskantoor Bénédicte Boes en Steven Praet
  • Grimbergen
  • Durée indéterminée
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • bied je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen:

Executive Assistant to Director - Science industry - Leuven

  • Page Personnel
  • Louvain
Je bereidt vergaderingen met voor, maakt verslagen en volgt beslissingen en aanbevelingen op in samenwerking met de administratieve directie.Je...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van jouw klanten van A tot Z;
  • Je zorgt voor de opvolging van de "keuringen" bij jouw klanten (inplannen van de controles,...

Project Consultant - Management Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer
  • Meetings organiseren, catering, restaurants boeken …

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Office Assistant - International Company - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Assistant - Cosmetics - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Assistant - Fashion - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Manager

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
  • Je staat in voor het onthaal, je ontvang klanten/bezoekers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon;

Administratief Office Assistant - tijdelijk - deeltijds (50%)

  • Bright Plus Leuven
  • Louvain
  • Durée déterminée
  • Je onthaal bezoekers op een warme manier. Je bent het administratieve aanspreekpunt voor het team.
  • Je zet bestellingen uit voor het laboratoriummateriaal en beheert de inkomende en uitgaande...

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Chaumont-Gistoux (région Wavre)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant - International Company - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Assisting the Managing Director and his team
  • Agenda & travel management

Personal Assistant

  • Bright Plus Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer: jij beheert de afspraken en deadlines feilloos.
  • Reisorganisatie: je plant binnen- en buitenlandse trips, inclusief het regelen van verplaatsingen,...

Management Assistant

  • Bright Plus Brussel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Inboxbeheer: Beheren van de algemene infobox, gadgetbestellingen en facturen.
  • Algemene administratieve taken: Opzetten van meetings, bestellen van kantoormateriaal, verwerken...

Executive Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Agendabeheer: Je bewaakt een optimale planning van afspraken en vergaderingen en houdt rekening met...
  • Vergaderingen: Je bereidt vergaderingen grondig voor, notuleert en vat de besproken punten samen.

Executive Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheer van agenda's (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten)
  • Organiseren van interne en externe bijeenkomsten en evenementen.

Junior Office & Management Assistant (m/f/x) - Diegem

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Help with internal and external communications (update website and internal communication tool,...
  • Help organizing internal & client events & projects

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Administratief Bediende/Planner

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Opstellen en beheren van planningen voor schoonmaakpersoneel, rekening houdend met beschikbaarheid,...
  • Coördineren van communicatie tussen het schoonmaakteam en klanten om ervoor te zorgen dat...

Junior Executive Assistant - Machelen (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Plannen, organiseren en coördineren van agenda's en meetings.
  • Ondersteunen bij interne en externe communicatie (e-mails, presentaties, rapporten).

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Provide comprehensive administrative support to top management
  • Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments

Management Assistant - Brussel - Technologie & Innovatie

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Beheren van agenda's, vergaderingen en reisplannen.
  • Voorbereiden van rapporten en presentaties.

Management Assistant

  • Bright Plus Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • You proofread and finalise letters, reports and notes.
  • You manage correspondence and e-mail traffic (registration, dispatching, follow-up and filing) and...

Management Assistant

  • Bright Plus Halle
  • Huizingen
  • Durée indéterminée
  • Agenda- en tijdbeheer: Beheer de complexe agenda van de VP en stel strategische prioriteiten.
  • Communicatie en contactpersoon: Ondersteun bij wereldwijde communicatie en fungeer als schakel...

Executive Assistant (M/F/X) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Screening calls
  • Making travel and meeting arrangements

Office Assistant in a Global Consulting Firm

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • A good educational background.
  • Excellent organisational and multitasking abilities.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Chaumont-Gistoux?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 154 emplois à Chaumont-Gistoux dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".