Offres d'emploi Administration - 8520 Kuurne :   622 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Allround Bediende

  • Bouttens
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
• Na een intensieve inwerkperiode sta je in als polyvalente bediende in de binnendienst.• Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van diverse...

Executive Support Officer

  • Anonyme
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en reisplanning: jij coördineert, plant en prioriteert afspraken en zakenreizen.
  • Legal documentatie: je staat in voor de voorbereiding en controle van juridische documenten en het...

Office Management & Administratie

  • Deco Subsea NV
  • Bruges
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
Offshore• Ploegen samenstellen; contacteren en vastleggen zelfstandigen en medewerkers• Algemene communicatie met ploegen omtrent details project,...

Customer Support Medewerker

  • Axon
  • Tielt
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een toegewijde medewerker die als eerste aanspreekpunt fungeert en de rust weet te bewaren, ook tijdens de...

Technisch Bediende Veiligheid & Kwaliteit

  • Deco Subsea NV
  • Bruges
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
QHSE• Bewust zijn inzake veiligheid en milieu & meldingsplicht bij onregelmatigheden• Certificatie• Advies inzake managementsysteemCertificaties•...

Administratieve Duizendpoot met Cijfermatig Inzicht

  • Icarus Invest
  • Ardooie
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • Afpunten en boeken van aankoopfacturen en codabestanden.
  • Betalingen klaarzetten en betalingslijsten opvolgen, zodat alles tijdig wordt afgehandeld.

Product content medewerker

  • WEBA Online
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Je lanceert nieuwe producten op de website door de productinformatie correct en gedetailleerd in te...
  • Je contacteert leveranciers om bijkomend beeldmateriaal en productinformatie te verkrijgen. Bij...

Raw material planner

  • United Petfood
  • Desteldonk
  • Durée indéterminée
  • Stockbeheer: Je controleert en beheert de voorraad van grondstoffen en verpakkingsmaterialen. Waar...
  • Bestellingen plaatsen: Je volgt de wekelijkse behoefte aan grondstoffen en verpakkingsmaterialen op...

Winkelmedewerker ontvangst goederen

  • WEBA Gent
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over de producten van onze meeneemafdeling;
  • Je adviseert klanten en maakt hen wegwijs in de winkel

Administratief bediende

  • Intervinos
  • Bruges
  • Durée indéterminée
  • Opvolgen van verkopen in binnen & buitenland
  • Opvolgen van aankopen in het buitenland

Facility Officer FMWS

  • Helan Onafhankelijk ziekenfonds
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 3.414 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Als Facility Officer FMWS ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de FMWS...
  • Daarnaast ben je eindverantwoordelijke voor het beheer van het proces m.b.t. de attesteringen en...

Project Consultant - Procurement Officer

  • Bright Plus Kortrijk
  • Courtrai
  • Durée indéterminée
  • Je biedt ondersteuning bij de aankoop van goederen. 
  • Je neemt het stockbeheer voor jouw rekening. 

Administratief Bediende

  • Bright Plus Kortrijk
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Het opmaken van inkoop- en verkooporders in een ERP-systeem.
  • Het onderhouden en opzetten van Excel-werkbladen.

Klantenadviseur ondernemingsloket - Roeselare

  • Liantis
  • Roulers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Een onderneming opstarten, wijzigen of stopzetten. Welke fase ook, jij begeleidt de klant. Van bij-...
  • Of de klant je per mail, telefonisch of aan het loket een vraag stelt, met of zonder afspraak, jij...

Administratief Medewerker

  • Bright Plus Kortrijk
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Jij plant afspraken in met klanten en bereidt die afspraken ook voor
  • Je verwerkt gegevens van staalafnames en maakt rapporteringen op
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Kuurne (région Courtrai)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratief Medewerker Logistiek

  • Aldi Roeselare
  • Roulers
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Mariage
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct verwerken en opvolgen van de bestellingen die...
  • Je staat in voor het aanvullen en onderhouden van artikelgegevens in ons voorraadsysteem SAP (vb....

Administratief Medewerker

  • Bright Plus Kortrijk
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Telefonie: jouw voormiddag is gevuld met het telefonisch contact met klanten. Je staat paraat met...
  • Administratie: Je onderneemt de verschillende stappen om de huurwaarborg op te heffen. Je brengt...

Administrative Support Specialist

  • Robert Half
  • Courtrai
  • Intérim
  • Je staat in voor het beheren van de algemene mailbox en fungeert als aanspreekpunt voor...
  • Je verwerkt opdrachten in het systeem en staat in nauw contact met de verschillende interne...

Administratief Medewerker - Planning

  • Bright Plus Kortrijk
  • Courtrai
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal keuringen opvolgen en inplannen. Dit doe je in nauw contact met zowel de klant als...
  • Je plant de afspraken in via een planningstool en volgt deze verder op.

Administratief Medewerker

  • Bright Plus Kortrijk
  • Harelbeke
  • Intérim option contrat fixe
  • Het beheren van garantieclaims en de administratieve opvolging. Je zorgt voor de volledige...
  • Opstellen en verzenden van facturen.

Administratief Bediende

  • Bright Plus Kortrijk
  • Moen
  • Intérim option contrat fixe
  • Commerciële ondersteuning: Voorbereiden en opmaken van offertes, algemene mailbox opvolgen,...
  • Boekhoudkundige ondersteuning: Het inboeken van aankoopfacturen

Management Assistant - Cafetariaplan

  • Bright Plus Kortrijk
  • Bissegem
  • Durée indéterminée
  • Agenda- en vergaderbeheer: Je ondersteunt de directie door het beheren van de agenda’s. Je plant en...
  • Klanten- en leverancierscontact: Je beheert de afspraken met klanten en leveranciers, en zorgt voor...

Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Courtrai
  • Intérim
  • Je staat samen met uw collega in voor het persoonlijk en telefonisch onthaal;
  • Je plant transporten in, zal binnenkomende bestellingen verwerken en bevestigen, stocklijsten...

host

  • Port of Antwerp-Bruges
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Je verzorgt het onthaal in het Havenhuis en in Portopolis of tijdens evenementen. Je bent het...
  • Je geeft rondleidingen in het Havenhuis en in de haven in verschillende talen (Nederlands, Frans,...

Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • Je neemt actief deel aan de implementatie en het beheer van het ERP-pakket, met een specifieke...
  • De controle van inkoopfacturen en bestelbonnen vertrouwen we volledig aan jou toe. Jouw nauwkeurig...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het opvolgen van bestellingen bij leveranciers op basis van Excellijsten Contact opnemen met...
  • Het detecteren van nieuwe ontwikkelingen die relevant kunnen zijn en het intern rapporteren hiervan.

Onthaalmedewerker

  • Bright Plus Kortrijk
  • Menin
  • Intérim option contrat fixe
  • Je behandelt inkomende oproepen en zorgt voor een professionele afhandeling.
  • Je houdt de algemene mailbox up-to-date en zorgt dat elke vraag of melding opgevolgd wordt

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Onthaalmedewerker

  • Robert Half
  • Tielt
  • Intérim
  • Onthaal: klanten, leveranciers en externe bezoekers verwelkomen en begeleiden;
  • Shop beheren: klanten bedienen, uitleg geven over producten, kassa beheren;

PROPERTY MANAGER

  • Caenen
  • Middelkerke
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
Als property manager sta je samen met ons ervaren beheerteam in voor het dagelijks beheer van een deel van onze portefeuille. Onze drijfveer is om...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Kuurne?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 622 emplois à Kuurne dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".