Offres d'emploi Administration - 1332 Genval :   285 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Teamleader Onthaal en Communicatie

  • INTERZA
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je leidt alle onthaalactiviteiten in de beide intercommunales in nauwe samenwerking met de...
  • Je bent daarnaast organisatiebreed verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Je...

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Assistant administratif – Service 'Coordination & Appui transversal' – Direction 'Coordination & Procédures' (h/f/x)

  • Vivalis.Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Chèques culture et sports
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • De controle en samenhang waarborgen met de betrokken directies om de facturen op te volgen in...
  • De procedures opvolgen van het secretariaat van de Adviesraad om vergaderingen te organiseren en...

Vliegende PWA-consulent

  • Actiris
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
À partir de € 2.799,08 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Travail à domicile
  • Je voert inschrijvingen uit, verspreidt informatie over het PWA-systeem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de telefonische permanentie.

Office Manager Sociaal Departement (m/v/x)

  • Federatie van de Belgische Elektriciteits- en Gasbedrijven
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
FEBEG is momenteel op zoek naar een office manager met interesse in de inhoudelijke dossiers voor het Sociaal Departement.•U werkt nauw samen met en...

Assistent (m/v/x)

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...

Administratief medewerker Burgerzaken

  • Gemeente Overijse
  • Overijse
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je bent een contactpersoon voor burgers bij de behandeling van hun dossier. Je denkt mee en reikt...

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

Administratief assistent

  • Bright Plus Liège
  • Wavre
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert de dossiers van de klantenservice.
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging van de verkoop en de klantenservice in het ERP-systeem.

Medewerker overheidsopdrachten

  • Familiehulp
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je ontwikkelt, beheert en stelt jouw expertise m.b.t. overheidsopdrachten en...
  • Je volgt dossiers in veband met gebouwen en ICT op;

Voltijds juridische Medewerker/Licentiaat in het Notariaat/Master in het Notariaat/Kandidaat-Notaris (M/V) met specialisatie en/of bijzondere interesse in het vennootschapsrecht

  • Kim Lagae Notaris bv
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Zelfstandig beheer van courante vennootschapsdossiers en aktes van A tot Z;
  • Beheer van complexe vennootschapsdossiers in nauwe samenwerking met de notaris;

2 dossierbeheerders

  • Departement Werk, Economie, Wetenschap, Innovatie en Sociale Economie
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Wil je een actieve rol spelen in het verkleinen van de digitale kloof in Vlaanderen? Wil je bijdragen aan de ondersteuning van ondernemingen die...

Administratief medewerker - Planning

  • Bright Plus Halle
  • Rhode-Saint-Genèse
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal keuringen opvolgen en inplannen. Dit doe je in nauw contact met zowel de klant als...
  • Je plant de afspraken in via een planningstool en volgt deze verder op.

*** Freelance Project Coordinator - Data Centers ***

  • Michael Page
  • Brabant wallon
  • Coordinate with the General Contractor to align project activities.
  • Assist in developing schedules, objectives, and resource forecasting.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Genval (région Wavre)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Administratief Bediende

  • Bright Plus Halle
  • Drogenbos
  • Durée déterminée
  • Verwerken van nieuwe contractaanvragen en aanpassingen om ervoor te zorgen dat alle gegevens...
  • Crediteren en hercrediteren van facturen.

Administratief HR Medewerker

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Administratieve ondersteuning bij HR-processen zoals werving en selectie, onthaal, opleiding,...
  • Zelfstandig beheer van de algemene loon- en personeelsadministratie.

Experimented Receptionist

  • Page Personnel
  • Bruxelles
* Greeting guests, clients and newcomers to the team.* Offering first point of call hospitality.* Handling of complaints and ad hoc queries.*...

Management Assistant

  • Bright Plus Halle
  • Huizingen
  • Durée indéterminée
  • Agenda- en tijdbeheer: Beheer de complexe agenda van de VP en stel strategische prioriteiten.
  • Communicatie en contactpersoon: Ondersteun bij wereldwijde communicatie en fungeer als schakel...

Administratief Medewerker Klantendienst - direct contract van bepaalde duur van 20u/week

  • AMP
  • Bruxelles
  • Je beantwoordt de vragen en klachten van de klanten per telefoon of per mail, met betrekking tot de...
  • Je behandelt inkomende en uitgaande oproepen.
    • Je behandelt gemiddeld 50 calls per dag.

Administratief Medewerker - Anderlecht

  • Page Personnel
  • Anderlecht
  • Orders verwerken: Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van orders in ons ERP-systeem.
  • Processen optimaliseren: Je denkt mee over manieren om onze administratieve processen efficiënter...

Administratief Bediende - Tender Specialist

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Je beantwoordt tenders;
  • Je schrijft de volledige tenderdossiers uit op een gestructureerde manier;

Administrative Mederwerker (m/v/x) - Brussels - EU Association

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Organiseren van vergaderingen, evenementen en het coördineren van administratieve processen.
  • Beheren en opvolgen van projectdocumentatie en deadlines.

Administratief Medewerker

  • Robert Walters Belgium
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 2.500 à € 3.300 par mois
Het takenpakket als Administratief Medewerker:* Je beantwoordt vragen via telefoon* Je staat in voor het beheer van de mailboxen* Je houdt gegevens...

Bijstandsverlener verzekeringssector

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Ondersteuning bieden aan klanten in nood.
  • Problemen van klanten oplossen door passende verzekeringsoplossingen te bieden.

Agent verzekeringsassistance NL/FR

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Als Klantenservice-expert ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Je beantwoordt inkomende oproepen en verzamelt alle nodige informatie over pechgevallen.

Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • administratieve opvolging van inschrijving
  • contacteren van ingeschreven deelnemers om gegevens op te vragen

Project Consultant regio Halle-Brussel

  • Bright Plus Halle
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
  • Je werkt met een contract van onbepaalde duur als assistent voor een periode van ongeveer 3 tot 9...
  • Je krijgt de kans om zowel in kleine bedrijven als in grote multinationals te werken, en dat in...

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Provide comprehensive administrative support to top management
  • Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Teamleader Onthaal en Communicatie

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be
Incovo en Interza zijn innovatieve afvalintercommunales in de Vlaamse Rand rond Brussel met zetels in Vilvoorde en Zaventem en samen meer dan 150 werknemers. Wij zorgen samen voor alle dagelijkse aspecten van het afvalbeheer ten behoeve van 210 000 burgers in 10 gemeenten.
Onze dagelijkse inzet staat garant voor een belangrijke bijdrage aan de maatschappelijke dienstverlening in het hart van de lokale besturen. Het afval inzamelen van de burgers is onze missie!

Teamleader Onthaal en Communicatie

Description de la fonction

  • Je leidt alle onthaalactiviteiten in de beide intercommunales in nauwe samenwerking met de verschillende stakeholders. Je zorgt daarbij voor de coördinatie en de kwaliteitsvolle, klantvriendelijke opvolging van meldingen, aanvragen en klachten van burgers en gemeenten.
  • Je bent daarnaast organisatiebreed verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Je staat in voor redactioneel werk voor o.a. de gezamenlijke website, folders en flyers met sorteerregels, jaarlijkse afvalkalender, sociale media, contacten met pers en journalisten, crisiscommunicatie, … en levert een deskundige bijdrage aan het opmaken van interne dienstnota’s, procedures en vergaderverslagen.  
  • Je vertaalt de organisatiestrategie van het directiecomité (DIRCOM) in een operationeel, tactisch onthaal- en communicatieplan en implementeert dit als drijvende kracht in de praktijk.
  • Je start nieuwe initiatieven, kanalen of projecten rond communicatie op en zorg je voor de ontwikkeling en bewaking van een uniforme huisstijl. Je ondersteunt andere diensten bij communicatieve taken.
  • Je brengt vanuit je koepelfunctie structuur, eenheid en continue verbetering in de administratieve processen. Je legt daarbij een focus op digitalisering en archivering.
  • Je fungeert als een bron van inspiratie en geeft sturing en ondersteuning aan jouw uitvoerende medewerkers vanuit een motiverende en doelgerichte aanpak.
  • Je volgt de bezetting, planning en dagelijkse werking op van je team en springt zelf mee in, waar nodig. Je ondersteunt vanuit HR voor de werving, onthaal en opleiding van nieuwe medewerkers.
  • Je fungeert op het middenkader niveau (N-2) als de sturende kracht binnen jouw scope en bevoegdheidsdomein.

Profil

  • Je beschikt over een master diploma (of een vergelijkbaar werkingsniveau op basis van geslaagde capaciteitstesten), bij voorkeur in de richting van communicatiewetenschappen.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een leidinggevende of coördinerende functie. Affiniteit met front & back office, communicatieprojecten en people management is vereist.
  • Ervaring in publieke instellingen, lokale besturen en/of de afvalsector is een pluspunt, maar geen must.
  • Als leidinggevende beschik je over sterke communicatieve en redactionele vaardigheden waardoor je overleg stimuleert, het team verbindt en de stakeholders verenigt.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Problemen neem je vast vanuit een oplossingsgerichte en hands-on aanpak.
  • Je bent stressbestendig en kan de juiste prioriteiten stellen. Je gaat planmatig en organisatorisch te werk.
  • Je hebt een uitstekende geschreven en gesproken kennis van het Nederlands.
  • Plaats van tewerkstelling: Afwisselend op de hoofdzetel van Incovo (Vilvoorde) en Interza (Zaventem).

Offre

  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Vélo en leasing
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Een voltijdse functie (contract van onbepaalde duur) in een organisatie met maatschappelijke verantwoordelijkheid en een open bedrijfscultuur.
  • De mogelijkheid om je competenties ten volle te benutten en verder uit te bouwen in een organisatie in beweging.
  • Een competitieve verloning volgens uw professionele ervaring met inschaling volgens de barema’s van lokale besturen (A1 – A3 niveau). Gepresteerde jaren in de privésector kunnen hiervoor worden meegerekend.
  • Het basisloon wordt aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, geschenkcheque, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, vakantiegeld, bijkomend pensioen, mogelijkheid tot fietsleasing en 33 verlofdagen).
  • Mogelijkheid tot telewerk (1 dag per week) en glijtijdenregeling voor een optimale ‘work-life’ balans.
  • Een veelzijdige job met ruimte voor innovatie en initiatief.

Information pratique

Indien je slaagt in de voorselectie (screening van je CV en motivatie), volgt er een kennismakend gesprek waarbij je professionele ervaring, persoonlijke houding, waarden en motivatie worden getoetst. Tenslotte wordt er een lijngesprek georganiseerd met de administratief directeur aan wie de functie rapporteert.
Voor niet weerhouden kandidaten, wordt er een wervingsreserve aangelegd voor de duurtijd van 1 jaar.
Calculer votre temps de trajet
À : INTERZA | Zaventem 1930

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Genval?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 285 emplois à Genval dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "9000 Gand".