Offres d'emploi Administration - 1083 Ganshoren :   221 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administratief Medewerker Klantbeheer

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Huuradministratie: Het uitnodigen van kandidaat-huurders, het organiseren van bezichtigingen van...
  • Klantbegeleiding: Het ondersteunen van huurders individueel en in groep, inclusief het...

Executive Assistant

  • Bright Plus Brussel
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
  • Je coördineert de agenda’s en correspondentie.
  • Je organiseert en bereidt vergaderingen, seminaries en bijeenkomsten voor.

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Samen met je collega's sta je in voor de organisatie en administratieve opvolging van...
  • Op basis van de inschrijflijsten verzamel je de nodige informatie en maak je bestanden aan in het...

Executive Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Je biedt veelzijdige ondersteuning aan Executives en directors. Dit omvat het uitvoeren van...
  • Je beheert de agenda's van Executives, handelt correspondentie en telefoontjes af, stelt...

Office Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Beheer en administratie van het CDNI-betalingssysteem met betrekking tot...
  • Vertaling van teksten

Administratief Assistent Frans/Nederlands/Engels

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • als lid van het HR Organisation Development team bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse...
  • u neemt het initiatief om contact op te nemen met de business of andere HR-afdelingen als...

Administration Operations Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Ondersteuning binnen Operations: Je speelt een sleutelrol binnen het Operations Departement en...
  • Planning en analyses: Je stelt wekelijks de routings op voor alle merchandisingteams, analyseert...

Administratief Bediende - Tender Specialist

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Je beantwoordt tenders;
  • Je schrijft de volledige tenderdossiers uit op een gestructureerde manier;

Administratief HR Medewerker

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Administratieve ondersteuning bij HR-processen zoals werving en selectie, onthaal, opleiding,...
  • Zelfstandig beheer van de algemene loon- en personeelsadministratie.

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • ondersteuning bieden aan de Voorzitter, Vice-voorzitter en Algemeen Directeur, met inbegrip van...
  • plannen, organiseren en opvolgen van vergaderingen van de Raad, het Uitvoerend Comité,...

Administratief Medewerker

  • Robert Walters Belgium
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 2.500 à € 3.300 par mois
Het takenpakket als Administratief Medewerker:* Je beantwoordt vragen via telefoon* Je staat in voor het beheer van de mailboxen* Je houdt gegevens...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Beheer van het volledige aankoopproces, inclusief administratieve opvolging van transport (aan- en...
  • Verzorgen van alle bijbehorende aangiftes zoals AC4, EAD, enz. (geen voorkennis vereist);

Beheerder - Organisational Structure

  • Stib/Mivb
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
  • Je zorgt voor het beheer van de organisatorische structuur in SAP HR (organogram, functies,...
  • Je zorgt voor het dagelijks beheer van het SAP HR-autorisatiebeleid in de systemen (deelname aan de...

Office Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • je bent verantwoordelijke voor het onthaal, je bent hét gezicht en eerste contact binnen onze...
  • je staat in voor de eerstelijns telefonie;

Management Assistant

  • Claeys & Engels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en opvolging deadlines;
  • Beheer van interne en externe mails en briefuitwisseling;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Ganshoren (région Bruxelles)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Klassement en administratieve ondersteuning van het team;
  • Encoderen van werkbonnen en routes van de techniekers;

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Office Assistant

  • Unique Brussels
  • Jette
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.600 à € 3.300 par mois
  • Administratieve ondersteuning voor een team van leidinggevenden
  • Eerste contactpunt voor klantvragen en -problemen via telefoon en e-mail

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Assistant administratif – Service 'Coordination & Appui transversal' – Direction 'Coordination & Procédures' (h/f/x)

  • Vivalis.Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Chèques culture et sports
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • De controle en samenhang waarborgen met de betrokken directies om de facturen op te volgen in...
  • De procedures opvolgen van het secretariaat van de Adviesraad om vergaderingen te organiseren en...

Onthaalmedewerker KBC Brussels

  • KBC
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Je onthaalt klanten en luistert naar hen. Wat hebben ze precies nodig? Kunnen ze het zelf regelen...
  • Dankzij jou gaat het kantoor stipt open, is de onthaalruimte netjes en is de tarievenstaander...

Administratief bediende - Erpe-Mere - Transport

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
  • Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Assistent (m/v/x)

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...

Administratief Bediende

  • Vivaldis
  • Dilbeek
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor...

Receptioniste

  • Actief Interim Halle
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
  • Klanten met een glimlach ontvangen en zorgen voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid.
  • Verantwoordelijk zijn voor het telefonisch beheer in onze showroom.

Administratief medewerker secretariaat

  • Start People
  • Dilbeek
  • Durée déterminée
  • Organiseren van zittingen van college/vast bureau, gemeenteraad/ocmw-raad, beleidsoverleg enz....
  • Agendapunten opstellen, andere teams hier ook bij kunnen adviseren

Dossierbeheerder Pers Abonnementen

  • Unique Brussel Customer Care
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.400 à € 3.000 par mois
  • Administratief beheer en opvolging van bestaande klantenaccounts via e-mail en telefoon.
  • Volledige administratie van A tot Z voor de toegewezen klantenportefeuille.

Management Assistant

  • Unique Zaventem - Vilvoorde
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Coördineren van evenementen zoals teambuildings, de jaarlijkse Infraday en eindejaarsactiviteiten.
  • Verantwoordelijk voor de logistieke en administratieve organisatie van evenementen (locaties,...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Ganshoren?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 221 emplois à Ganshoren dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".