Start People rekruteert voor gemeente Dilbeek.
Start People is op zoek naar een tijdelijke administratief medewerker secretariaat via interim voor de gemeente Dilbeek.
Je komt terecht in een team van 5 medewerkers waarin je zal instaan voor administratieve taken. Je takenpakket kan onder andere bestaan uit:
- Organiseren van zittingen van college/vast bureau, gemeenteraad/ocmw-raad, beleidsoverleg enz. zowel administratief (agenda/verslag) als praktisch (zaal, materialen enz.)
- Agendapunten opstellen, andere teams hier ook bij kunnen adviseren
- Intern beheer van vergaderzalen, uitrusting, bestellingen catering voor vergaderingen enz.
- Beheer van registers (register bekendmakingen, besluiten burgemeester enz.)
- Ontvangst en verdeling van inkomende post (fysiek, mailbox) naar de teams
- Bezoekers op een klantgerichte manier ontvangen
- Eerstelijnsinformatie verstrekken
- Opzoekwerk (wetgeving, dossiers, oudere besluiten, …)
- Aanspreekpunt voor allerhande vragen van de teams rond de besluitvorming (agenderen punten, opbouw van agendapunten, handtekencyclus enz.)
- ...