Onze klant is een internationaal bedrijf gelegen in Waregem.
Administratief medewerker
Description de la fonction
Takenpakket:
- Beheren van het volledige Order-to-Cash proces, inclusief orderinvoer, bevestigingen en logistieke coördinatie;
- Samenwerken met interne afdelingen zoals verkoop, boekhouding en senior management;
- Klantvragen beantwoorden en klachten oplossen voor optimale klanttevredenheid;
- Offertes opstellen voor accessoires en onderdelen;
- Ondersteunen bij retourzendingen en verwerking van kredietnota's;
- Bijdragen aan projecten gericht op klanttevredenheid en procesverbetering;
- Beheer en toezicht houden op voorraadniveaus en aanvulorders.
Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op Afficher le site webhttps://www.roberthalf.com/be/nl/privacy.
Profil
Profiel:
- Je hebt een bachelordiploma in een administratieve richting of je hebt al enige administratieve ervaring achter de rug;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van Engels en Frans;
- Je bent vlot weg met IT-toepassingen en courante MS-Office pakketten;
- Je kan hands-on werken en kan nauwkeurig en klantgericht werken.
Offre
Aanbod:
- Een functie voor een bepaalde periode ter vervanging van een zieke collega;
- Een jong en dynamisch bedrijf;
- Glijdende werkuren en een 39-uren week;
- 6 ADV-dagen.
Geïnteresseerd in deze uitzendopdracht? Solliciteer vandaag nog met volgende referentienummer: Afficher le numéro06880-0013188635.
Information pratique
Robert Half Belgium
Robert Half Belgium
Accent Business Park,
Kwadestraat 153 bus 2.3,
8800 Roeselare