Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar
Afficher le site webwww.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!
Administratief medewerker customer service
Description de la fonction
Administratief medewerker customer service
Ben jij de dynamische kracht die ons Customer Service team naar een hoger niveau tilt? We zoeken een administratieve duizendpoot die van aanpakken weet en zich thuisvoelt in een servicegerichte omgeving.
Ben je gepassioneerd in het bieden van uitstekende service en het vlot afhandelen van bestellingen? Dan is deze functie als Customer Service medewerker iets voor jou!
Klinkt allemaal tof, maar wat ga ik precies doen?
Volledige bestellingsopvolging: Vanaf het moment dat een bestelling binnenkomt, neem jij het roer over. Je volgt elke bestelling van A tot Z op, zorgt voor tijdige en correcte leveringen, en staat in nauw contact met het sales team voor de belangrijke key accounts.
Optimalisatie van processen: Je duikt in de order gerelateerde processen en brengt waardevolle inzichten in kaart om mogelijke verbeteringen te identificeren. Of het nu gaat om producten, verpakkingen, transport, service, facturatie of procedures, jij ziet mogelijkheden voor toekomstige verbeteringen en neemt proactieve acties.
Naadloze interne samenwerking: Als bruggenbouwer verbind je verschillende afdelingen, waaronder planning, productie, sales, transport en quality. Jouw doel is een efficiënte interne samenwerking te bevorderen, wat leidt tot een optimale service voor onze klanten.
Oprechte klantenservice: Je bent het hart van onze klantrelaties. Telefonisch contact met klanten is voor jou een tweede natuur, waarbij je hen informeert over producten, services, transport en klachten.
Up-to-date masterdata: Het bijhouden van prijslijsten en klanten masterdata is voor jou geen probleem. Je zorgt ervoor dat alle gegevens up-to-date zijn, inclusief leveringsadressen, facturatieadressen en BTW-nummers.
Profil
Je beschikt over een bachelor diploma of hebt ruime ervaring in administratieve processen binnen domeinen zoals supply chain, transport of pricing.
Je wacht niet af, maar neemt zelf het initiatief tot verbeteringen.
Digitale vaardigheden: Je bent vertrouwd met webapplicaties en hebt bij voorkeur kennis van ERP-systeem, met name SAP.
Je beschikt over sterke communicatievaardigheden: Telefonisch contact met klanten schrikt jou niet af, en je spreekt vlot Nederlands. Kennis van het Frans is een extra troef.
Jouw klantgerichte inzet draagt bij aan een uitstekende klanttevredenheid.
Je presteert goed onder druk en blijft rustig in uitdagende situaties.
Offre
- Een competitief salaris
- maaltijdcheques van ?8
Information pratique
Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.
AGO Jobs & HR Geel Office
Dr.-Van de Perrestraat 31
2440 Geel Office
Tel.: Afficher le numéro+32 14 58 72 19
Email: ge