Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Anvers :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Young Graduates Commercial Track (NL/FR)

  • KBC
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Vous aidez les clients se présentant au guichet et ou au téléphone, ainsi que par chat ou par...
  • Avec vous, les clients remarquent vraiment qu'ils passent en premier. Grâce à votre approche axée...

Customer Service Agent (H/F/X) - Assurances

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Gérer les demandes des clients et les aider à résoudre leurs problèmes ;
  • Fournir des informations précises sur les produits et services d'assurance ;

Service Client KBC

  • Start People
  • Berchem
  • Intérim option contrat fixe
  • Répondre aux appels et e-mails entrants des clients, analyser leurs besoins et proposer des...
  • Pour les cas complexes, tu pourras faire appel à tes collègues spécialisés ou utiliser des outils...

Customer Success Manager Région Namur

  • 3P Public Procurement Partners - 3P NV
  • Namur (prov)
  • Durée indéterminée
Nos clients sont très variés et couvrent tous les niveaux de l'administration en Belgique : les villes, communes, provinces, ministères,...

Customer Success Manager Région Bruxelles

  • 3P Public Procurement Partners - 3P NV
  • Anvers
  • Durée indéterminée
Nos clients sont très variés et couvrent tous les niveaux de l'administration en Belgique : les villes, communes, provinces, ministères,...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

AGO Jobs & HR

Administratief medewerker customer service

1205269179
Intérim, Temps plein
En ligne depuis 17 jours sur Jobat.be
Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar Afficher le site web. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Administratief medewerker customer service

Description de la fonction

Administratief medewerker customer service

Ben jij de dynamische kracht die ons Customer Service team naar een hoger niveau tilt? We zoeken een administratieve duizendpoot die van aanpakken weet en zich thuisvoelt in een servicegerichte omgeving.

Ben je gepassioneerd in het bieden van uitstekende service en het vlot afhandelen van bestellingen? Dan is deze functie als Customer Service medewerker iets voor jou!

Klinkt allemaal tof, maar wat ga ik precies doen?

Volledige bestellingsopvolging: Vanaf het moment dat een bestelling binnenkomt, neem jij het roer over. Je volgt elke bestelling van A tot Z op, zorgt voor tijdige en correcte leveringen, en staat in nauw contact met het sales team voor de belangrijke key accounts.

Optimalisatie van processen: Je duikt in de order gerelateerde processen en brengt waardevolle inzichten in kaart om mogelijke verbeteringen te identificeren. Of het nu gaat om producten, verpakkingen, transport, service, facturatie of procedures, jij ziet mogelijkheden voor toekomstige verbeteringen en neemt proactieve acties.

Naadloze interne samenwerking: Als bruggenbouwer verbind je verschillende afdelingen, waaronder planning, productie, sales, transport en quality. Jouw doel is een efficiënte interne samenwerking te bevorderen, wat leidt tot een optimale service voor onze klanten.

Oprechte klantenservice: Je bent het hart van onze klantrelaties. Telefonisch contact met klanten is voor jou een tweede natuur, waarbij je hen informeert over producten, services, transport en klachten.

Up-to-date masterdata: Het bijhouden van prijslijsten en klanten masterdata is voor jou geen probleem. Je zorgt ervoor dat alle gegevens up-to-date zijn, inclusief leveringsadressen, facturatieadressen en BTW-nummers.

Profil

Je beschikt over een bachelor diploma of hebt ruime ervaring in administratieve processen binnen domeinen zoals supply chain, transport of pricing.

Je wacht niet af, maar neemt zelf het initiatief tot verbeteringen.

Digitale vaardigheden: Je bent vertrouwd met webapplicaties en hebt bij voorkeur kennis van ERP-systeem, met name SAP.

Je beschikt over sterke communicatievaardigheden: Telefonisch contact met klanten schrikt jou niet af, en je spreekt vlot Nederlands. Kennis van het Frans is een extra troef.

Jouw klantgerichte inzet draagt bij aan een uitstekende klanttevredenheid.

Je presteert goed onder druk en blijft rustig in uitdagende situaties.

Offre

- Een competitief salaris
- maaltijdcheques van ?8

Information pratique

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.


AGO Jobs & HR Geel Office
Dr.-Van de Perrestraat 31

2440 Geel Office
Tel.: Afficher le numéro
Email: ge

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Anvers dans la catégorie "Service clients".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7110 Boussoit" et "4000 Liège".