Administratief medewerker burgerzaken
Description de la fonction
De administratief medewerker burgerzaken staat in voor een nauwgezette en kwalitatieve administratieve ondersteuning van de dienst burgerzaken.
De administratief medewerker springt flexibel in waar nodig en staat burgers en collega’s klantgericht te woord. Daarnaast kan de administratief medewerker taken op een zelfstandige manier uitvoeren.
Kernresultaten:
- Administratieve taken met betrekking tot de dienst burgerzaken: bieden van ondersteuning bij het verwerken van administratieve opdrachten en gegevens teneinde de dienst optimaal te laten functioneren.
- Algemene administratieve handelingen: uitvoeren van administratieve handelingen.
- Interne ondersteuning: collega's ondersteunen bij de uitvoering van de taken.
- Communicatie: instaan voor een open communicatie naar de burgers, de collega’s, externe partners en het bestuur.
Profil
Aanwervingsvoorwaarden:
- Een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor je solliciteert. Dit wordt getoetst aan de hand van een uittreksel uit het strafregister. Als daarop een ongunstige vermelding voorkomt, mag je daarover een schriftelijke toelichting voorleggen;
- De burgerlijke en politieke rechten genieten;
- Medisch geschikt zijn voor de uit te oefenen functie, in overeenstemming met de wetgeving betreffende het welzijn van het personeelslid bij de uitvoering van hun werk. Dit moet nagegaan worden voor de effectieve tewerkstelling;
- Onderdaan zijn van een van de volgende landen: België, een lidstaat van de Europese Economische Ruimte of de Zwitserse Bondsstaat
- Voldoen aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966;
- In het bezit zijn van een diploma van het secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs;
- Slagen voor een selectieprocedure.
Gevraagde competenties:
- Informatieverwerking
- Integriteit
- Nauwgezetheid
- Plannen & organiseren
- Zelfstandig werken
- Mondelinge en schriftelijke communicatie
- Klantgerichtheid
- Teamwerk en samenwerking
Offre
Salaris
De bezoldiging gebeurt op basis van de salarisschaal C1-C3.
Dit betreft een voltijdse betrekking met een contract van onbepaalde duur.
Beroepservaring wordt onbeperkt in aanmerking genomen voor de toekenning van de schaalanciënniteit, op voorwaarde dat ze relevant is voor de uitoefening van de functie.
De relevantie van de beroepservaring wordt beoordeeld op basis van een vergelijking van die ervaring met de voorwaarden en met het functieprofiel voor de functie waarin het personeelslid aangesteld wordt.
Een voorlopige raming van jouw (netto)loon kan je opvragen via Afficher l'adresse e-mail. Geef mee: burgerlijke staat, aantal kinderen ten laste, eigen inschatting van het aantal jaar relevante anciënniteit via gedetailleerd overzicht. De loonsimulatie gebeurt op basis van een verklaring op eer en verbindt het bestuur niet tot het toekennen van de anciënniteit.
Extralegale voordelen
- Maaltijdcheques van 8 EUR waarvan je zelf 1,09 EUR bijdraagt
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Fietsvergoeding van 0,35 EUR per km
- Mogelijkheid tot fietslease
- Groepsverzekering 2de pensioenpijler van 3% voor contractuelen
- Terugbetaling treinabonnement en abonnement De Lijn voor woon-werkverkeer
- Smartphone en laptop bij thuiswerk
- Aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en de kortingskaart PlusPas
- Vakantie: 32 dagen op jaarbasis en extra verlof bij dienstanciënniteit
En wat nog meer ...
- Een uitgebreid aanbod van functiegerichte opleidingen en on-the-job-trainingen.
- Een flexibele arbeidsorganisatie en aandacht voor de work-life balance.
- Een gevarieerd aanbod van personeelsactiviteiten en teambuilding om je collega’s beter te leren kennen.