Offres d'emploi Administration - Anvers :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Personal assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Employé administratif

Office Assistant Benelux (f(m/d)

De € 38.900 à € 56.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire

Office Partner

  • Care@Vulpia - Vulpia Real Estate Nv + Campus Coppens - Vulpia Vlaanderen cvba
  • Brasschaat
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Administratief Bediende

Intérim, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be

Administratief Bediende

Description de la fonction

Ben jij een nauwkeurige en gestructureerde administratieve kracht met ervaring in orderverwerking? Kan jij met jouw precieze en klantgerichte aanpak het verschil maken? Dan hebben wij een mooie kans voor jou!

Voor een bedrijf dat actief is in de automobielsector zijn wij op zoek naar Administratief Bediende voor de orderadministratie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken en opvolgen van klantorders. Je zorgt voor een efficiënte administratie en en hebt regelmatig contact met klanten, voornamelijk via mail, maar ook telefonisch. Deze tijdelijke functie heeft een voorziene duur van 6 maanden.

Jouw takenpakket:

  • Aanmaken, verwerken en opvolgen van klantbestellingen in het ordersysteem.
  • De levertermijnen controleren en communiceren naar klanten.
  • Naleveringen oplossen en opvolgen om een soepele afhandeling te garanderen.
  • Invoeren en beheren van van orders in het ordersysteem.
  • Klantvragen beantwoorden en administratieve ondersteuning bieden, zowel telefonisch als per mail. 
  • Zorgen voor een correcte en efficiënte administratie binnen de orderadministratie.

Profil

  • Ervaring binnen een administratieve functie, bij voorkeur binnen orderverwerking of klantenservice.
  • Nauwkeurigheid en precisie in administratieve taken.
  • Vlotte beheersing van het Nederlands, kennis van Frans ?is een groot pluspunt.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling.

Offre

  • Een tijdelijke functie bij een grote speler ?binnen de automobielsector.
  • De kans om waardevolle ervaring op te doen binnen een professionele organisatie.
  • Een prettige werksfeer met collega's die samenwerken hoog in het vaandel hebben.
  • Jouw loon wordt aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques en ecocheques.

Ben jij de administratieve kracht die wij zoeken? Solliciteer eenvoudig via onze website en wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou.

Information pratique

Actief Interim Boom

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "7110 Boussoit".