Offres d'emploi Administration - Flandre occidentale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Commercial Sales Support Administrator automotive - Romanian market

Secrétaire bilingue - Néerlandais

  • Accent
  • Anzegem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Employé administratif

D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Kortrijk

Administratief bediende

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be

Bij interesse , contacteer Unique Kortrijk via Afficher le numéro.

Administratief bediende

Description de la fonction

Unique gaat op zoek naar een enthousiaste administratieve kracht met interesse in textiel en/of mode!



Als administratief medewerker speel je een cruciale rol als verbindende factor tussen de afdelingen verkoop, inkoop en marketing.



Je houdt alles in de gaten en zorgt voor een vlotte samenwerking tussen deze teams. Je taken zijn gevarieerd en bieden elke dag nieuwe uitdagingen:




  • Productcreatie: Je zorgt voor het invoeren en beheren van producten in onze systemen.

  • Databasebeheer: Je controleert en actualiseert verschillende databases.

  • Showroombeheer: Jij bent verantwoordelijk voor het onderhouden van de showroom en de samples.

  • Marktonderzoek: Je ondersteunt het team bij het verzamelen van gegevens voor toekomstige collecties.

  • Verkooprapportages: Je stelt verkoopstatistieken op en houdt deze bij.

  • Orderverwerking: Je biedt ondersteuning bij het verwerken en opvolgen van online bestellingen

Profil

Wij zoeken een enthousiaste en gestructureerde persoon die zich graag in verschillende domeinen wil verdiepen. De ideale kandidaat beschikt over:




  • Taalvaardigheid: Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans.

  • Microsoft Office: Je hebt een goede kennis van Excel, Word en PowerPoint.

  • Organisatievermogen: Je werkt nauwkeurig en bent in staat om je eigen planning te beheren.

  • Ervaring: Kennis van Dynamics Navision of Odoo is een plus, maar geen vereiste.

  • Persoonlijkheid: Je bent flexibel, leergierig en hebt een positieve instelling.

Offre

Naast een gevarieerde en afwisselende job krijg je bij onze klant de kans om verder te groeien. Wij bieden:




  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur.

  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: Competitief loon, maaltijdcheques, ecocheques.

  • 6 ADV-dagen per jaar en een 39-urige werkweek.

  • Een hecht team met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief.

  • Teamactiviteiten en een informele, collegiale werksfeer.

Calculer votre temps de trajet
À : Unique Kortrijk | Bellegem 8510

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1040 Etterbeek".