Offres d'emploi Administration - Brabant flamand :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administration Coordinator (m/f/x) - Vilvoorde

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Fournir un soutien administratif quotidien aux planificateurs sur les projets.
  • Collecter les informations nécessaires pour compléter les dossiers et les organiser.

Collaborateur administratif contrôle facture

  • Colruyt Group
  • Hal
  • Durée indéterminée
  • Vous contrôlez quotidiennement les factures entrantes. Les quantités mentionnées sont-elles...
  • Vous vous entretenez régulièrement, par voie écrite ou par téléphone, avec des fournisseurs, la...

Réceptionnist bilingue Français / Néerlandais

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Accueillir les clients et les orienter dans l'entreprise ;
  • Gérer les appels entrants et sortants en français et en néerlandais ;

Admin Operator Logistc

  • Start People
  • Asse
  • Durée déterminée
  • Gérer le processus de livraison et de restitution des véhicules loués.
  • Assurer la coordination avec les clients pour planifier les livraisons et les récupérations de...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Asse

Administratief Bediende Planning

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

De focus van deze onderneming ligt op het versterken van de herkenbaarheid, zichtbaarheid en verkoop van de merken en producten van hun cliënten. Ze voorzien een breed scala aan oplossingen in de winkel, waaronder het distribueren van kortingsbonnen en promotiemateriaal, het aanpassen van winkelindelingen en het organiseren van sampleacties.



 



 

Administratief Bediende Planning

Description de la fonction


  • Verlenen van administratieve ondersteuning binnen het Operations Departement als Operations Assistant;

  • Opstellen van wekelijkse routings voor alle teams via het interne systeem en analyseren van werk- en transporttijden in vergelijking met deze routings;

  • Verzekeren dat alle werknemers benodigde informatie hebben, inclusief wekelijkse notities en vereiste documenten met starttijden, contactgegevens en locatie-informatie;

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor werknemers, beantwoorden van vragen, doorverwijzen naar relevante contactpersonen en dagelijkse controle van gewerkte uren;

  • Behandelen van klachten van klanten en interne afdelingen, uitvoeren van digitale controles op diverse uitvoeringen ter plaatse en snel schakelen tussen verschillende afdelingen zoals sales, supervisors en logistiek indien nodig;

  • Communiceren met nieuwe werknemers bij aanvang van hun functie en uitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning.

Profil



  • Het is vooral de motivatie en passie die tellen, ongeacht het diploma of de ervaring;



  • Uitblinken in Microsoft Office, vooral in Excel, en de ambitie hebben om expert te worden in ons eigen softwarepakket;

  • Sterke sociale en communicatieve vaardigheden bezitten, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands en Frans;

  • Nauwkeurigheid tonen en kunnen omgaan met stressvolle situaties door vlot te schakelen tussen prioriteiten;

  • Zowel een teamspeler als zelfstandig kunnen werken.

Offre

  • Jusqu'à € 3.000 par mois

  • Een dynamische en diverse rol binnen een groeiende organisatie in een kleine structuur;

  • Een voltijdse betrekking van 39 uur per week met een contract van onbepaalde duur, flexibele werkuren en de optie om twee dagen per week van thuis uit te werken;

  • Een competitief salaris aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, een gsm-abonnement, alsook een hospitalisatie- en tandverzekering;

  • Een aangename werkomgeving die gemakkelijk bereikbaar is;

  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een dynamisch team dat professionaliteit en collegialiteit hoog in het vaandel draagt.

Lieu de travail
Exigences
Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Administration", Employé administratif inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "5000 Namur".