Ongewenst gedrag
Vorige

1 van 242

Volgende
Volgend artikel:

Toiletgebruik op het werk: de spelregels

KLM schrapt achternamen personeel wegens agressie

Reizigers op de luchthaven van Schiphol stellen zich steeds vaker agressief op tegenover het aanwezige personeel. Daarom besliste de Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM om de achternamen van haar medewerkers van de naambordjes te verwijderen.
#

KLM wil op die manier voorkomen dat haar medewerkers ook in hun privéleven worden lastiggevallen.

Verbaal en fysiek geweld

“Reizigers zijn zich steeds meer bewust van hun rechten, of ze denken althans dat ze weten waar ze recht op hebben. Dat levert vrijwel dagelijks fikse scheldpartijen en soms ook klappen op”, zo zegt een medewerkster van KLM in De Telegraaf.

Ook de toenemende drukte op de luchthaven van Schiphol kan een mogelijke verklaring zijn voor de ergernis onder passagiers, aldus nog de medewerkster.

(mo)  

27 september 2011

Ontvang de nieuwste tips over werk en carrière

Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte

Anderen bekeken ook