Kan jij een Ferrari betalen? Bereken het snel
Velen onder ons dromen van een Ferrari, ondanks de niet zo racevriendelijke Belgische banen. Maar wat kost zo’n racewagen nu eigenlijk?
Iedereen kent glamourfotograaf Henk Van Cauwenbergh (55) vooral van de befaamde showbizzkalenders. Maar hij verwierf niet alleen naambekendheid in België. Hij werkt meer dan de helft van het jaar in het buitenland en haalde al de grootste namen voor zijn lens.
“Ik heb o.a. Kate Moss, Naomie Campbell, Charles Aznavour, Natasja Kinski en prins Albert van Monaco gefotografeerd. Dat is glamour, maar ik moet ook keihard werken voor mijn centen en dat vergeten de mensen soms”, vertelt Henk. “Ik moet vaak om 5 uur ‘s morgens opstaan, alleen al omdat het licht dan perfect is.”
Hoeveel hij maandelijks verdient? “Dat kan ik moeilijk zeggen. Er zijn maanden dat ik 3.000 à 4.000 euro verdien. Er zijn er waarin ik misschien 20.000 euro verdien”, bekent Henk. Zijn dagprijs voor commerciële opdrachten bedraagt 2.300 euro.
Inkomsten:
Nettoloon: 1.365 euro/maand (door zichzelf uitgekeerd)
Uitgaven:
Totaal: 900 euro/maand
Henk Van Cauwenbergh investeerde de voorbije jaren niet alleen in zijn fotografie. Een opbrengsteigendom in Thailand, een vissershuis, een nieuwe studio … Grote uitgaven die hij in balans moet houden met wat er binnenkomt.
Bezittingen:
Schulden: geen
(jh/kv) - Bron: VIER
18 december 2015Velen onder ons dromen van een Ferrari, ondanks de niet zo racevriendelijke Belgische banen. Maar wat kost zo’n racewagen nu eigenlijk?
In het tv-programma ‘Hoeveel ben je waard?’ getuigen moedige Vlamingen over hun inkomsten, eigendommen en uitgaven. Zo ook model Lynneke van den Heuvel.
We vroegen Shari Verniers (22) uit Waregem, model in bijberoep, hoeveel zij maandelijks verdient ...
Als kandidaten graag een job in de wacht slepen, volgen zij misschien best het (goede) voorbeeld van supermodellen. Enkele tips hoe dat moet!
Als er iemand weet hoe ze zichzelf moet verkopen, dan is het Astrid Bryan wel. Hoeveel zij momenteel met al haar projecten binnenrijft?
Techniekers bij De Lijn dragen bij aan veilig openbaar vervoer met veel teamspirit, groeimogelijkheden, en een goede werk-privébalans.
Je overste, manager, hoofd of chef: uiteindelijk willen (of moeten) ze allemaal een betere leider zijn.
Katrijn werkt sinds begin dit jaar als ingenieur bij UZ Leuven, een interessante mix van techniek en zorg.
“De variatie en uitdagingen in deze werkomgeving blijven mij prikkelen", vertelt Khalid, ingenieur bij ENGIE in de kerncentrale van Doel...