Social media bij Deloitte: in functie van de boodschap én het publiek
Goed gebruikt, versterken sociale media je merk. Bij Deloitte worden sociale media volop gebruikt, voor marketing, rekrutering en interne communicatie.
Ik ben community manager voor Antwerp. Powered by creatives., het designplatform dat creatieve ondernemers uit de provincie Antwerpen ondersteunt. Mijn job bestaat eruit om een vinger aan de pols te houden van mijn community en te zoeken naar de juiste manier om hen te helpen of ondersteunen.
Concreet houdt dit eigenlijk in: ons digitaal platform (community.apbc.be) onderhouden, evenementen organiseren en de sociale media beheren.
Ontzettend graag. Ik ben zelf geen ontwerper, maar niets maakt mij gelukkiger dan iemand uit mijn community te helpen of te matchen met iemand die hem of haar kan helpen. Ik geloof zo hard in wat we doen bij Antwerp. Powered by creatives., dat ik het logo liet tatoeëren op mijn arm.
Ook het feit dat ik heel toffe collega’s heb, maakt dat ik elke dag met veel plezier kom werken.
Ik ben daar erg tevreden mee. Het is een eerlijke verloning en ik kom elke maand goed rond.
Ik werk 38 uur per week.
Ik probeer elke maand 100 tot 200 euro te sparen. Het precieze bedrag hangt af van mijn uitgaven.
Duidelijk de maandelijkse huur en de bijhorende kosten. Elke zoveel maanden gaat er ook een bepaald bedrag uit naar kledij.
Eten! Ik hou van lekker eten, maar als alleenstaande heb ik niet veel zin om telkens heel uitgebreid te koken. Daarom probeer ik altijd simpele en goedkope dingen te kopen.
Kleren en tech, maar daar ben ik ook wat in getemperd. Vroeger wou ik elk jaar een nieuwe smartphone, nu laat ik er makkelijk drie jaar tussen. Een nieuw pak kopen doe ik ook niet elke maand, maar eerder twee keer per jaar.
Het huis van mijn ouders afbetalen, een aanzienlijk bedrag aan hen en mijn zussen geven, op reis gaan en uiteindelijk een huis kopen waar ik minstens twintig border collies kan houden!
(sdc)
Wil je zelf graag getuigen over jouw loon? Stuur ons een e-mail via redactie@jobat.be, dan nemen wij contact met je op!
17 mei 2016Goed gebruikt, versterken sociale media je merk. Bij Deloitte worden sociale media volop gebruikt, voor marketing, rekrutering en interne communicatie.
Sommige dingen lijken tijdens het schrijven misschien aan je geloofwaardigheid en professionaliteit bij te dragen, maar vaak doen ze dat net niet.
Dacht je je social media-kanalen te verstoppen voor toekomstige werkgevers? Heroverweeg die zet toch nog maar eens ...
Afgelopen week bleek op E-Commerce Xpo in Kortrijk alweer dat wie traffic genereert op het internet ook jobs creëert. Eén exposant was the AIM.
Jana is bemiddelaar onderwijs bij VDAB en is de brug tussen scholen en leerkrachten
Zet jouw IT-talent in voor de MIVB en hulp miljoenen reizigers.
Hoeveel verdien in de toerismesector? Welke extralegale voordelen krijg je? Een overzicht...
In ons land is 21 procent van de werkende Belgen overgekwalificeerd voor zijn job. Al zijn ze daarom niet ontevreden met hun job.
Als Baanbrekende Werkgever zet ING in op twee speerpunten: duurzame mobiliteit en welzijn. Vandaag is welzijn – in al zijn facetten – meer dan ooit een prioriteit. Met het Vitality Boost-programma mikt ING op een positieve impact.