De 10 indrukwekkendste kantoren ter wereld
Een werkplek hoeft niet altijd saai of inspiratieloos te zijn. Dat bewijzen de volgende 10 indrukwekkende en soms spectaculaire kantoorgebouwen …
Zijn er recente veranderingen in de arbeidswetgeving? Wat zijn de nieuwste tips & tricks om je carrière een boost te geven, een nieuwe job te scoren of de sfeer op je werk te verbeteren? Hoe zorg je zelf voor het perfecte evenwicht tussen werk en je privé? En hoeveel verdient iemand in een welbepaalde functie?
Op onze actualiteitspagina proberen wij zo goed mogelijk in te spelen op de laatste nieuwtjes in de arbeidswereld en je optimaal te informeren.
Een werkplek hoeft niet altijd saai of inspiratieloos te zijn. Dat bewijzen de volgende 10 indrukwekkende en soms spectaculaire kantoorgebouwen …
Uit een Amerikaanse studie blijkt dat vrouwen meer werkengagement vertonen dan mannen. 33 procent van de vrouwen voelt zich actief betrokken bij het werk.
Je hebt op school van alles geleerd, maar hoe je met behulp van je adem je lichaam gezond kunt houden, helaas niet. Hoe adem jij? Doe de test!
Langer werken in de huidige arbeidsomstandigheden is volgens de socialistische metaalvakbond ABVV Metaal een onmogelijke zaak voor arbeiders.
Bestaan er manieren die je zelf kan aanleren waardoor je met minder slaap toch uitgerust bent? We zochten het uit!
Op kantoor worden redelijk wat sloten koffie verzet, zo blijkt uit onderzoek. Zeg eens eerlijk, hoeveel koppen koffie drink jij elke dag op kantoor?
Wist je dat tegenwoordig steeds meer werkgevers de bedrijfskoelkast volstouwen met bier voor werknemers die veel tijd op kantoor doorbrengen?
We vroegen aan Ine Demeyer (23) uit Mechelen,Load Controle Agent bij Brussels Airlines op de luchthaven van Zaventem, hoeveel zij maandelijks verdient ...
Slechts 14 procent van de Amerikaanse werknemers heeft naar eigen zeggen de perfecte job. Meer dan de helft overweegt een carrièreswitch, zo blijkt.
Volgens Britse onderzoekers zou je als werknemer elke 62 dagen een korte break moeten nemen, om je energie en concentratie op peil te houden.
Wie een creatieve job uitoefent, doet er goed aan om zijn perfectionistisch denken uit te schakelen. Alleen zo kan men de beste resultaten bereiken.
Mensen goed kunnen inschatten is niet altijd een gemakkelijke opdracht. Daarom: acht tips die kunnen helpen om de ware aard van anderen te ontdekken.
Een vuile werkplek zorgt vaak voor kortdurend ziekteverzuim van werknemers. Een betere hygiëne op het werk stimuleren, blijkt dus een must.
Professor Alison Wolf haalt in haar boek 'The XX Factor' een aantal mythes over carrièrevrouwen onderuit. Welke veronderstellingen zijn volgens haar onwaar?
Werkgevers overwegen best een cirkelvormige tafel wanneer zij vergaderzalen inrichten. Mensen aan ronde tafels lokken onder meer minder discussies uit.
Volgens zakenman Luke Johnson, columnist bij Financial Times en Management Today, zijn de volgende 7 sectoren ideaal voor toekomstige ondernemers.
Voor het voortbestaan van organisaties moeten ceo's meer innoveren op technologisch vlak. Dat stelt consultancybureau McKinsey in een recent onderzoek.
We vroegen aan Emad Tyar Abush (34) uit Leuven hoeveel hij maandelijks verdient ...
Het aantal uren dat mannen met een partner en kinderen werken is de voorbije tien jaar afgenomen, zo blijkt. Vaders werken wél harder dan andere werknemers.
Sommige kantoren zijn echt saai. Nochtans maken goed ingerichte werkplekken een goede indruk op klanten en maken ze werknemers minder nerveus. Hoe het moet?
Go for happy Magazine, hét magazine voor wie streeft naar geluk en groei op de werkvloer.
Lees nu