Beter samenwerken met je collega's: 8 tips
Goed kunnen samenwerken met je collega’s is een van de belangrijkste factoren die bepaalt of je met plezier gaat werken. 8 tips voor een betere samenwerking
Zijn er recente veranderingen in de arbeidswetgeving? Wat zijn de nieuwste tips & tricks om je carrière een boost te geven, een nieuwe job te scoren of de sfeer op je werk te verbeteren? Hoe zorg je zelf voor het perfecte evenwicht tussen werk en je privé? En hoeveel verdient iemand in een welbepaalde functie?
Op onze actualiteitspagina proberen wij zo goed mogelijk in te spelen op de laatste nieuwtjes in de arbeidswereld en je optimaal te informeren.
Goed kunnen samenwerken met je collega’s is een van de belangrijkste factoren die bepaalt of je met plezier gaat werken. 8 tips voor een betere samenwerking
Werknemers werken harder wanneer ze een loonsverhoging krijgen die gepresenteerd wordt als een geschenk. Dat blijkt uit onderzoek van Harvard.
Neem jij makkelijk spanningen over? Vind je de wereld soms overweldigend? Dan is de kans groot dat je hoogsensitief bent. Ontdek je krachten!
Consultancybedrijf AE werft acht à tien pas afgestudeerden per jaar aan. Om die te vinden, voert het bedrijf sollicitatiegesprekken met 150 kandidaten.
Om je job goed te doen en je werkgever graag te zien, is er heel wat meer nodig dan een goed loon. Dat blijkt uit de Reward Barometer van PwC en ISW Limits.
De 27-jarige Vincent Janssens zou werkelijk álles doen om de job van online medewerker bij Studio Brussel te pakken te krijgen. Ook zijn lief bedriegen …
Wie uitgenodigd wil worden voor een sollicitatiegesprek, kiest best voor een cv dat positief opvalt. En dat hebben deze kandidaten heel goed begrepen …
De voorbije zeven jaar is het aantal jobs bij banken in ons land met zo’n 2 procent per jaar afgenomen. Toch zoeken banken nog steeds nieuw talent.
Dankzij deze 9 tips moet je niet langer kiezen tussen je bed en vroeg opstaan, maar kan je toch lekker ontspannen én uitgeslapen naar je werk vertrekken.
Een rijk gevulde carrière: dat vat de loopbaan van Bruno Smet (53) bij ING best samen. En hij is klaar voor een volgende uitdaging bij zijn werkgever.
Voor experts in financiën en verzekeringen is er een mooie toekomst weggelegd in een van de vele makelaarskantoren die ons land rijk is.
Wat maakt van een succesvolle leider nu een echte topmanager? Deze 15 dingen doet een goede baas automatisch en iedere dag ...
Je moet met je cv opvallen en origineel zijn. Maar bewaak goed de grens, want voor je het weet, kom je belachelijk over. 21 zaken die je beter vermijdt ...
Van promotiebeslissingen tot opleidingskansen en opslag, veel mensen onderschatten de invloed van de hr-afdeling. Je houdt hen dus maar beter te vriend.
Volgens Tim Sackett zijn ervaringen de nieuwe luxegoederen. Werkgevers doen er goed aan om hun werknemers 'unieke ervaringen' als extra aan te bieden.
De 'Twee Pizza's'-regel van Jeff Bezos, oprichter en CEO van webwinkel Amazon.com, is volgens hem dé manier om efficiënt te vergaderen ...
Het beoefenen van een sport levert niet alleen voordelen op voor je gezondheid, ook je carrière heeft er baat bij. Dat blijkt uit een Zwitserse studie.
Een studie van het internationale merkenbureau Siegel+Gale leverde een top 10 op van merken die eenvoud uitstralen en hierdoor erg succesvol zijn.
Bijna drie op de tien managers (29,4 procent) geven toe zich niet altijd even ethisch te gedragen op de werkvloer. Dat blijkt uit een Britse studie.
Of een staking - behalve hinder voor de gewone man in de straat - altijd het gewenste effect heeft, is nog maar de vraag. Er bestaan ook alternatieven.
Go for happy Magazine, hét magazine voor wie streeft naar geluk en groei op de werkvloer.
Lees nu