Ceo Tumblr krijgt 60,5 miljoen euro om te blijven
60,5 miljoen euro krijgen om vier jaar lang te blijven werken waar je nu bent. Lijkt het je wat? Het is de realiteit voor David Karp, oprichter van Tumblr.
Zijn er recente veranderingen in de arbeidswetgeving? Wat zijn de nieuwste tips & tricks om je carrière een boost te geven, een nieuwe job te scoren of de sfeer op je werk te verbeteren? Hoe zorg je zelf voor het perfecte evenwicht tussen werk en je privé? En hoeveel verdient iemand in een welbepaalde functie?
Op onze actualiteitspagina proberen wij zo goed mogelijk in te spelen op de laatste nieuwtjes in de arbeidswereld en je optimaal te informeren.
60,5 miljoen euro krijgen om vier jaar lang te blijven werken waar je nu bent. Lijkt het je wat? Het is de realiteit voor David Karp, oprichter van Tumblr.
HR-professionals hebben het moeilijk om met nieuwe ontwikkelingen, technologieën en de toenemende complexiteit van verschillende soorten data om te gaan ...
Tijd is een waardevol goed, dus je springt er best zo doordacht mogelijk mee om. Wat zijn nu precies de geheimen achter doeltreffend tijdmanagement?
Hoewel generatie Y 'anders' is dan voorgaande generaties, betekent dit niet dat ze minder betrokken is. Enkele verkeerde veronderstellingen rechtgezet.
App-gebruikers zijn volgens marktonderzoekbureau Multiscope onder te verdelen in zes verschillende groepen. Welk type ben jij?
Een gemorste koffie, een regenbui of een onoplettendheid op het toilet. Voor je het weet, gaat je gsm kapot. Hoe kan je waterschade toch herstellen?
Er zijn maar weinigen die hun carrière tot in de puntjes hebben uitgestippeld en hieraan vasthouden. Dat is normaal. En wel om de volgende redenen …
Een werknemer zal sneller lachen met de moppen van z’n baas. Wanneer en hoeveel een manager zelf lacht, wordt bepaald door zijn relatie met medewerkers.
Iedereen is uniek, en toch glijden we zo dikwijls af naar middelmatigheid. Nochtans is opvallen en succesvol zijn niet zo moeilijk: wees gewoon jezelf.
Een peoplemanager, een echte vakmanager of een taakgerichte manager. Werknemers verwachten vandaag dat hun leidinggevende al deze rollen beheerst.
Voor werknemers die overgeplaatst worden naar het buitenland blijkt Luanda, de hoofdstad van Angola, de duurste stad ter wereld om in te leven. De top 10?
Werknemers met kwaadaardige bedoelingen kunnen ontmaskerd worden aan de hand van de taal die ze in e-mails gebruiken, zo blijkt.
Volgens de Nederlandse website mt.nl hebben sommige werknemers er baat bij om lijstjes anders aan te pakken en op te lijsten wat ze zeker níet gaan doen.
In de VS experimenteren bedrijven met een onbeperkt aantal vakantiedagen voor hun werknemers. Dat levert veel voordelen op, voor personeel én het bedrijf.
Mailen is dagelijkse kost in de meeste bedrijven. Toch heeft niet elke werknemer de kunst van het mailen onder de knie. Hoe ga je professioneler te werk?
Uit een onderzoek naar kantoorirritaties komen zes algemene ergernissen van werknemers naar voren over eten op het werk. Herkenbaar?
“Het is heel belangrijk dat leidinggevenden oog en oor houden voor mensen in het team die zich uitgesloten voelen”, aldus experte Gerrie Vogels.
Het verschil tussen een toegewijde werknemer en een workaholic valt vaak moeilijk te onderscheiden. Herken jij de volgende signalen van een werkverslaving?
Maar liefst een kwart van de hoogopgeleide werknemers heeft het afgelopen jaar werk aanvaard dat onder het eigen scholingsniveau ligt.
Een recente studie wijst uit dat een nachtje opblijven niet bevorderlijk is voor de creativiteit. Een goede nachtrust blijkt een must voor creatief werk.
Go for happy Magazine, hét magazine voor wie streeft naar geluk en groei op de werkvloer.
Lees nu