6 tips om beter te luisteren
Wie goed kan luisteren, bouwt betere professionele relaties op en heeft sneller door wat zijn gesprekspartner echt bedoelt. Handig aan de vergadertafel!
(mw)
27 december 2011Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte
Wie goed kan luisteren, bouwt betere professionele relaties op en heeft sneller door wat zijn gesprekspartner echt bedoelt. Handig aan de vergadertafel!
Wie zijn eigenwaarde probeert op te krikken door zichzelf wijs te maken dat hij goed presteert, kan met depressieve gevoelens geconfronteerd te worden.
Deze 5 mensen maakten het wel heel gortig op hun werk. Zulke misstappen maak je best alleen als je je werk beu bent.
Ligt jouw bureau bedolven onder stapels papieren en andere rommel? Voel je maar niet schuldig. Integendeel: zo’n puinhoop zou beter werken...
Wie dacht dat weinig slapen en veel uren kloppen, de sleutels tot succes zijn, heeft het mis. Hard werken op kortere momenten, dàt maakt het verschil.
Een verkeerd woord tegen collega’s, te familiair met je baas … Op het werk kunnen zulke dingen snel verkeerd vallen. Jobat vertelt je wat je niet moet doen.
Ann is communicatie-expert bij Wonen in Vlaanderen, een flexibele en betekenisvolle job.
De 120 medewerkers van ingenieurs- en architectenbureau Evolta delen één visie: meerwaarde creëren voor de eindgebruikers en hun omgeving. Om ervoor te zorgen dat de teams steeds voluit hun schouders onder de projecten kunnen zetten, heeft Evolta een eigen kijk op samenwerking.
Karen en Silke werken bij Beobank: “Een bank op mensenmaat, hier mag je écht jezelf zijn.”